[Casemodding] Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het er wel cool uitzien, maar ik denk dat het veel mooier geweest als die ledjes groen waren geweest, dat blauw heb ik nu onderhand wel bij iedereen gezien;)

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou morgen ff een soort schets maken, dus met paint en nog niet photoshop, dus eigenlijk gewoon een schets:D En over die gaatjes, ik blijf op het begin waarschijnlijk alleen nog bij de faceplate, daar kun je gewoon de sticker op plakken, of de kleppen vermijden of de randjes mooi snijden. Anywar, morgen dus..

greetz wooly

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Wil nu wel wat meer doen (verslaafd).
    Ik denk hier bij aan me case om daar iets aan te doen. Weet nog niet precies wat want ik wil het wel goed en veilig doen.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hehehe, leuk gedaan! Heb je ergens nog een linkje hoe je dat kan doen? En zit je garantie er zo nog op?

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft heel zijn moederbord eruit gehaald, dus ga er maar van uit van niet :9

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hmm dat doe ik dan eerst maar niet, aangezien mijn 360 al drie niet goed opstartte de laatste dagen (powerknop werd rood), het kan dus zijn dat ik gebruik moet gaan maken van de garantie |:-

Maar mocht ik het wel willen, ergens een linkje?

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hij legt een paar pagina's terug uit waar hij het 5V puntje vandaan haalt, bij de usb poorten op het mobo. Daarvandaan is het gewoon draadjes weerstandjes ledjes werk. Zo kun je in principe elk punt gewoon verlichten.

Helaas voor de beginnende modders geen simpele lichtbalkjes meer aansluiten op de molex van de harde schijf :9 Ga dus maar oefenen met solderen :)

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Garantie heb ik wel, ik heb dat kleine stickertje goed warm geföhnt en dan met een precisie mesje eraf gehaalt en toen op wax papier (waar stickers op zitten) gedaan.
    Dus als ik ooit iets heb, trek ik alle tape er van binnen af en desoldeer ik alles en ze zien niks :D hoop ik :9

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eehhmmm ik ben echt een beginner zeg maar ;)

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens hier :D

11. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik een ontwerp wil maken...
    met welk programma kan ik dat dan het best maken?
    of zal ik het gewoon tekenen ?

12. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Tekenen gaat denk ik het makkelijkst, daarna zou je het eventueel kunnen uitwerken in Photoshop, Paintshop pro of het ouwe vertrouwde paint. :+

Ik heb trouwens nog wat bruikbaars gevonden voor iedereen:

BRON

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo mijn twijfels hoor over je garantie Xink... Je ziet altijd wel of er aan een puntje gesoldeerd is of niet. Maarja, beter proberen dan niet :9

Wel handige pics though! :)

Dammit! Ik zie nu pas goed hoe die schroefjes in de controller eruit zien...
    Ja...vind daar maar eens een schroevendraaiertje voor....:confused:

edit: Het is dus een Torx 8 met een pinnetje in het midden, een security torx 8.
    Er zijn mensen die breken het pinnetje in het schroefje gewoon af met een schroevendraaier, en draaien hem daarna gewoon open met een torx 8. Als je geluk hebt, heb je thuis een platte schroevendraaier die precies naast het pinnetje past en zo ook vastklemt, zodat je hem open kan maken.

Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik ben ook niet echt van plan om ooit hem terug te sturen.

Die van de wireless zijn beveiligde torx en die van de met draad controller zijn gewoon +.
    Als je toevallig zo'n setje hebt kan je gewoon een stukje ervan af vijlen net als in deze tutorial.

Edit: Als je eenmaal die beveiligde torx dingen eruit hebt kan je ze volgens mij ook omwisselen met oude xbox controller schroefjes.

Edit2: Nog iets trouwens, gebruik niet de 5v van de fans, die blaas je heeeeeeeel snel op heb ik gelezen... dus je kan beter usb pakken of de 12v van de drive.

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik Quote me zelf even:
    Ben net even naar Dixons geweest (wara ik heel me Xbox 360 heb gekocht) en ze deden er helemaal niet moelijk over om te ruilen. Ze hadden achter namelijk nog een kapotte Xbox 360 staan met de headset er bij (die het overgens wel doet). Ik ben dus weer helemaal blij :)

16. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :eek: :eek: hoe haal je je frontje er af dan?:eek: :eek: [schaam] ;-)
    gewoon eraf trekken ofzo??

17. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan de kant van het usb klepje je vingers over de rand zet dan moet je de faceplate een beetje naar de kant van het laatje trekken en omhoog tegelijk, dan moet hij los komen.
    Hij breekt niet snel maar je moet er ook niet als een gladiool aan liggen raggen dan breekt hij denk ik wel :9
    Je moet het een paar keer doen dan is het makkelijk

18. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok klinkt makkelijk..;)
    ik heb het even gedaan en gelukt:)
    bedankt
    zou ik hem dan nu kunnen sprayen of iets?

19. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je wilt... je kan er alles op sprayen maar ik zou het wel goed doen, of in ieder geval er heel erg de tijd voor nemen en je kan het beste doen wat hier staat.
    Trouwens iedereen kan daar het beste even kijken als je het al niet gevonden had.

20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb me faceplate ook gedeeltelijk ge - paint/sprayt. In me sig staan de plaatjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina