Ja ik ben ook wel blij dat hij voor Pimp My Ride gevraagd is , en hijzelf uiteraard ook
Ik heb enige ervaring met het doen van de oude xbox , echter dat project is nog niet geheel af op dit moment. Ik zie namelijk iedereen die zijn xbox gespoten heeft niet eens een fatsoenlijke vernislaag eroverheen te gooien. Dat is waar mijn project tot nu toe ook is misgelopen: een dikke vernislaag die ook op auto's wordt gebruikt. Ik ben van plan om als volgt te werk te gaan:
1 x "normale" xbox volledig in blauw/wit voorzien van BMW-embleem, een soort van Formule 1-edition. Daar ben ik nu momenteel al mee bezig.
1 x "normale" xbox volledig in zilver gespoten
1 x 360 core-edition volledig in goud gespoten , en dan uiteraard niet dat goedkope "carnavals-spuitbus"goud maar echt "bling bling"-goud.
1 x 360 premium volledig platinum zoals ik al in mijn eerdere bericht schreef. Ook hiermee zit ik in de beginfase nog.
Je krijgt dan achtereenvolgens , zilver/goud/platinum, dat leek mij wel een leuke opbouwende lijn om naast elkaar te zien. Echter, ik heb alleen een Premium momenteel , een Core moet ik nog gaan kopen. Wat ik nu hier neerschrijf is eigenlijk nog in de beginfase , maar ik houd jullie zeker op de hoogte door middel van foto's.
Trouwens ... als ik het goed heb begrepen gaat elke auto die in de nieuwe Pimp my Ride gaat voorkomen misschien voorzien worden van diverse HD-schermen en van een 360.
Ik weet echter dat ook Sony benaderd is voor sponsoring van pimp my ride maar die vriend van me liet doorschemeren dat het waarschijnlijk de 360 gaat worden die ze gaan inbouwen in de auto's , vanwege het eenvoudige feit dat MS zelfs geld wil toeleggen voor dit soort unieke reklame !!!Klik om te vergroten...