1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Klaar met patsen? waarom doe je het niet zelf?
    Ik hoop voor je dat die gast zelf beter is als dat hele ouwe team bij mekaar, ze hadden eerst ook een xbox emod en die zag er niet uit.

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Als iedereen nou ook even zegt of hij SMD ledjes wil hebben en hoeveel, dan kan ik die ook bestellen :)

Geen discussie uitlokken Xinkje ;) Klaar...

TS: Supernetjes die Guide Button! _O_

Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog leuke tips die ik kan doen met me Xbox 360 (me Xbox 360 wil ik niet uit elkaar halen)

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem toch lekker, is toch alleen maar mooi voor hem. Als jouw vriend gevraagd was voor Pimp My Ride was je waarschijnlijk ook wel blij geweest ;)

5. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik zelf ben ook nogal actief geweest met het zoeken naar graveer bedrijven, ik ben bij 2 graveerbedrijven geweest en 1 schoenmaker die ook een graveermachine had...dit was echter zonder succes, ze konden ten eerste allen niet de ingegrafeerde letters ''HDD'' eraf halen, en niemand kon er een logo op zetten omdat het allemaal moest geschreven worden in auto-cat... dus echt met rechte lijnen rondingen maken etc. ... ze konden het wel... maar dan zou 1 rondje me een fortuin aan ''studio-kosten'' kosten..
    daarom adviseer ik het bedrijf in zoetermeer, die kunnen afbeeldingen no problemo er op graveren ( je moet er wel een goed voorbeeld van hebben ) en ze kunnen het HDD eraf halen ( je moet wel het metalen plaatje eraf hebben wil je dit)
    Je kan je plaatje gewoon opsturen, en zij kunnen het ook gewoon terug sturen, en doen hoef je alleen geld over te maken... nogmaals; het bedrijf in zoetermeer is zeer aan te raden *)

PS: Site van Z-G-S : www.z-g-s-.nl

6. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens! Ik ga zo even dat metale dingetje er af proberen te halen en laat ik zaterdag er een logo'tje op zetten. Wat heb jij er op Occisor? kan je even een pic. posten.

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort (binnen 2 weken) die grijze strip van m'n controller oranje spuiten, en heel misschien de klepjes daarna ook oranje (als ik zin heb).

Ik post wel wat pics als ik klaar ben. :)

8. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog niet, maar heb het pas opgestuurd, ga het zaterdag ophalen :) ik zal dan pics posten

9. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    En dan ook nog even je gamertag in je HDD graveren :cool:

Ok cool ben benieuwd. Ik wil modden!!! wie heeft er nog wat leuke ideetjes

10. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand al zijn fans vervangen? :9 zo ja, kunnen dit gewone 6cm fans zijn?

11. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey !<
    Als beginnende ´´modder´´ & ´´Pimper´´<
    waar kan ik dan het best mee beginnen? <

12. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ga wat doen met licht...ring of light aanpassen mooie ufo effect door neon string onder je xbox te plaatsen,etc,etc...

13. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja Karf weet je wat vet is? 2 ccfl staven kopen voor de computer, dat zij nvan die neonbuizen met een kleurtje en die achterop je xbox360 monteren. dat geeft een vet effect in het donker:D net zoals dat ambilight van die philips tv's;)

14. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf begonnen met het graveren van me HDD.
    Daarna heb ik me Faceplate gespoten en daar na mijn Controller.

Ben nu van plan om wat te doen met licht, led's of neon.

15. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D Vet ! maar als je faceplate spuit... heb je dan nog garantie? en je controller... gewoon de besturings dingen afplakken of helemaal openmaken?

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem niet kunnen openen dus ik heb hem heel goed afgeplakt.
    Heb nog een tip: als wat vuil over de randen zit van het spuiten. Kan je dit makkelijk weg halen met een watten staafje dat je een beetje in de wasbensine doopt.

En nog een coole mod:

Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  17. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje modden is super leuk
    maar dik je ged erin gaan stoppen een maanden bezig zijn (zie post boven mij:+) vind ik niet leuk meer.

het is en blijft iets wat in je kamer staat en je op gamed (of hoe je dat ook schrijft).

maar ik vind het wel super vet

18. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt die mod niet zo cool eigenlijk... van die grote open windows vind ik persoonlijk niet zo mooi. De kleur is overigens wel stoer ;)

19. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Sorry papa 8)

Geef mij maar 15 paarse Mikeje = 6 euro, PM je gegeven plzz

En karfje, mischien de zijkanten verven? en hdd verven?

20. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    HDD verven? Lijkt me niet zo mooi worden denk ik. Maar hij heeft zijn faceplate al gesprayte, anders is het misschien ook mooi om de knoppen etc. chroom te maken/spuiten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina