1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je die tijd ook weer beter besteden in gamen:p de enige mod die ik ooit ga uitvoeren zal een grotere schijf zijn , en die koop ik wel legaal in de winkel:p
     
  2. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit een rubber laagje op die pads, misschien kan je dat eraf halen en iets anders erop zetten, of gwoon eraf laten en de pad spuiten?
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    En 3,3v

    Edit: Voor die gast hierboven... ik had (dacht ik) ergens op X-S gezien dat iemand zn xbox met ''een verf voor bekleding'' had gespoten en die brande erin ofzoiets, kreeg je een soort mat effect, mischien kan je daar je knuppel(s) ook mee spuiten.(klinkt raar 8) )
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Neehoor, alleen 12 en 5. 3.3 word in de xbox zelf gemaakt.
     
  5. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu kijken of ik dat rubber van de stick af kan halen (doordenken...:p ) maar eerst ff dit. Ik heb gwoon van die kleine schroeven draaiertjes gepakt, met een van de kleinste breek je dat staafje in het midden van de schroef van de controller, en dan kan je m er gwoon uithalen :D

    [​IMG]

    Sorry voor de kwaliteit, het gaat om het idee.
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Oohja sorry mijn fout. _O_
    Op het mobo kan je wel 3,3v vandaan trekken, ik las te snel.


    Gerechtigheid is wedergekeerd:+ (schrijf ik dat goed? o_O)


    Edit: is dat staafje sterk? ik heb namelijk zelfde schroevensetje als jou op die afbeelding.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gewoon alle pinnetjes in de schorefjes gebroken met een schroevendraaiertje en daarna de gewone torx 8 gepakt.
     
  8. Schillie

    Schillie Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik ben Schillie en ben net nieuw op dit forum en dit is mijn eerste mod die ik ooit gedaan heb.
    Aangezien dit dus me eerste keer is dat ik iets uitzaag is me raampje niet helemaal recht maar ik ben der blij mee, weet iemand nog hoe je makkelijk die roosters kan verlichten?

    Alvast bedankt
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je wat grotere pics posten? En hoe heb je de binnenkant van je klepjes wit gelaten?
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    He gasten ik heb een vraag! O-)

    Ik ga morgen die grijze strip onderaan de controller oranje spuiten (ik zal wel pics posten) maar ik zit eraan te denken om dan ook de beide Trigger en Button knoppen, plus de Start en Back knop oranje te spuiten, plús die knop om de accu los te halen ook oranje te spuiten...

    Denken jullie dat dat mooi zal zijn of een beetje te druk, iemand hier al ervaring mee?
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat hij hem niet uitelkaar heeft gehaalt/
     
  12. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    het zit allemaal niet mee. zit ik net op internet te kijken wat ik nodig heb, crashed mijn xbox voor de zoveelste keer vandaag, terwijl ik gewoon muziek aan het luisteren ben, dus niet heel veel inspannends. zal dus eerst morgen microsoft ff bellen voordat ik mijn garantie verkloot.
     
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoot die back en start button staan zekker wel vet. ga ik denk ik ook wel doen. Maat de sticks zou ik zelf niet doen en die batterij dock ook niet.
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, misschien ga ik ook die klepjes doen van de Memorycard, USB poorten én het Connect-knopje net zoals jou, op dat kleine Connect-knopje na dan. :p Hoe heb jij die klepjes gespoten, eerst losgehaald? En zo ja... Ging dat makkelijk? :)
     
  15. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan (als je het voorzichtig doet) de klepjes van de memory unit's los maken. Dit doe je door het klepje open duwen en aan de achterkant de twee staafjes los te klikken. Pas wel op dat je het veertje niet verliest!. Je kan ze er ook gewoon weer goed inklikken.

    Het klepje van de USB is iets moelijker. Ik heb hem open geduwt en dan van achter spuiten (de rest moet je dan goed afplakken) je spuit het klepje nu zwart (het kan zijn dat er wat op de faceplate komt aan de achterkant maar dat is niet zo erg) laat hem nu vorzichtig los en laat hem goed drogen.

    Als er toch wat spettertjes zwart op de faceplate zijn gekomen waar je dit niet wilt kan je dat achteraf weg halen met wasbenzine, door een wattestaafje er in te dopen en over de spettertjes te vrijven.

    Met de controller is het net zo, gewoon goed afplakken en als hij goed droog is kan je de spettertjes of de randjes nog wat bij werken met wasbenzine.

    Nog even wat achtergrond info: spuit niet TE veel, hier door kunnen bijv. de lettertjes van de memory unit's vol lopen en dit is niet echt de bedoeling. Spuit er gewoon een keer over heen.

    En het kan ook nog zijn dat het USB klepje de eerste keren niet goed dicht klapt om dat de verf wat in het veertje is gelopen, maar na een paar keer duwen is dit zo verholpen en klapt hij weer "smooth" dicht

    Succes
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  16. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    nou weetje ik moest bij 3 het pinnetje afbreken om goede grip te krijgen op de schroef, maar bij de andere 4 paste met heel hard drukken die schroevendraaier gwoon tussen de pin en de binnenkant van de schroef.

    MS heeft hier cker wel over nagedacht, maar ik had niet gedacht dat ik die controller binnen 5 minuten uit elkaar had.


    gast hoezo zou je je controller afplakken, gwoon hele ding uit elkaar halen:

    [​IMG]

    nogmaals, camera kwaliteiten van dichtbij zijn zeer slecht, exuses.



    PS. Heeft iemand een mooi groot plaatje van de xbox 360 controller van boven of schuin boven, ik wil nl. eerst met photoshop de kleuren combo's bekijken ivm triggers en accu en dergelijken.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  17. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Meneer Stefan

    Die start en back knoppen oranje spuiten word zeker gaaf, wat ook een vet effect maakt is dat je dan die driehoekjes in de knop wit laat, dat heb ik gezien bij een blauwe controler op internet, zeer vet!

    greetz wooly
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow eerste post en mod en dan zo'n casemod :eek:

    Maybe kun je iets meer info geven over wat je allemaal hebt gedaan en hoe?

    Wat grotere pics zou ook mooi zijn ;)
     
  19. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    het neefje:

    [​IMG]
     
  20. Schillie

    Schillie Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik gedaan heb is gewoon de xbox uit elkaar gehaald en de ir en de ring of light afgeplakt want die kon ik er niet af halen die zit erop gesmolten ofzo.
    Daarna gewoon afgemeten en de dremel erin gestoken en als laatst spuiten.

    [​IMG]
    [​IMG]

    En wat ik nog wil doen is me vd-drive openwerken en ledjes ergens

    Ps op deze foto was me Usb klepje afgebroken maar die zit er al weer op
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina