[Casemodding] Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 'em iig netjes eruit zien! :) Is weer eens wat anders.

Ik ga denk ik morgen maar eens mijn afstandsbediening oranje spuiten, net als ik vandaag met m'n controller heb gedaan.

Ik zit alleen te denk, ik heb nu het omhulsel helemaal (fel) oranje (pics hierboven) en nu zijn de volgende knoppen nog steeds gewoon wit:

- Trigger knoppen
    - Button knoppen
    - Accu knop (tussen de Triggers in)
    - De Start en Back knop

Zal ik al die knoppen, plus die grijze strip onderaan zwart spuiten, of wit...?

Ik ga iig morgen even kijken hoe 'ie er nu uitziet. :)

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    @crasher
    netjes gedaan(Y) ga je de rest van dexbox zelfde kleur(en) doen verwacht van wel anderszou het wel veel geld zijn €40 voor een remote

@stefan
    ik denk zelf dat zwart beter op oranje staat dan nwit

3. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Die mirage verf is ook op de site van halfords te kop 40 euro er zijn 3 kleuren combinaties.
    @Xink ik heb wel ergen een tutorial gezien(ik weet het je schiet er niks mee op)
    @ stefan netjes gedaan:D.

*Ik heb het gevoel dat er meer gecasemod word als met de orginele xbox.

4. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga mn hele box doen, maar ga van klein naar groot :p

ik ga die grijze strip wit spuiten en dan alle kloppen normaal laten en die witte streep tussen die RB en LB knoppen ook wit laten en de RB LB RT en LT ook wit laten en start enzo ook volgens mij ziet dat er wel vet uit. nu die controller open :p

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wow...casemodding frenzy! _O_

Supervette mods allemaal, ik zie er echt geen die echt lelijk zijn eigenlijk...

Damn nu kan ik eigenlijk echt niet achterblijven. Nja, die SMD's zouden zeer binnenkort aan moeten komen :9

6. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    mijn handen kriebellen echt om een dremel en decoupeer zaag de kappen en dat ding aan de vallen, maar echt zonder als ie kapot zou gaan, kan maar beter wachten daarmee en wel wat andere dingen modden mss

7. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik bij mijn box die ik van ms terugkrijg toch maar even wacht tot mijn garantie over is, of als hij mijn test periode overleeft, dat heeft de vorige ook niet gedaan

8. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0

dynamyki heb je je logo al af?, ik gaat dalijk ff wat tekenen ik denk iets met een skull (GT):)

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    dynamyki (at least geen hoofdletter 'D' :9 ) is al flink aan het mailen met Z-G-S. Ik laat overigens gewoon die ringen erop zetten, maar dan wel mijn eigen ontwerpje.

---------

Nog een redelijk mooie 360 gevonden met full dvd window en CC onderin:

Naar mijn mening mogen de windows iets bescheider en laten ze nog steeds ook de lelijke shit in de 360 zien.

Ook een waarschuwing voor de mensen die hun hele case gaan spuiten en wat oo zichtbaar is op deze pic: De 'O' van XBOX op de zijkant is een lost plasticje wat eraf kan vallen. Let daar dus op bij het schuren en painten.

Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  10. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ok we zien em wel eeen keer langskomen
    pic is bij mji een kruisje (ligt denk aan mijn PC want ziet ineens overal kruisjes)

edit: kruisjes verholpen ziet er idd mooi uit, die 'O' kan je er toch ook wel weer opzetten?

11. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Mooi hubje daar achterop.

12. Yorin89

Yorin89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kleur is geweldig, maar die raampjes hadden van mij wel weggemogen, of anders kleiner.

13. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik houd het ook gewoon bij die ringen van zo'n skull wordt veel te klein

14. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens wat is het beste materiaal om zon window te maken? gwoon plasic ofzo...?

Ps, kan niet wachten met controllers bewerken, begin vandaag al...

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb net van alles bedacht. Ik heb nu dus mijn controller gedaan, Faceplate en HDD. Aan alle drie de dingen komen er nog wat dingetjes bij.

Zo zal er bij de HDD nog een cool logo komen die ook op mijn Xbox 360 case komt.

Ik ga nog wat met me controller doen.

En bij me faceplate komt er ook nog het een en ander bij.

Verdere details komen later.

16. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik kan niet wachten wat er uit komt.

17. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem wel mooi... alleen het onderste raampje mag weg en het bovenste mag wat kleiner, ( waardoor je alleen de cd ziet)

Volgendsmij kan je het het beste met plexiglas doen... gewoon plastic dus... maar dat is volgendsmij he .. en ik ben onervaren :+

18. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    bij GoT zie ik ook een aantal casemodders die werken met acrylglas.. ik vraag me af wat er nu het handigst is :eek:

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon plexiglas. En dan heb je ´echt´ plexi, wat onkrasbaar is en heel sterk:

Mooi he :9 Dit is 6mm dik (en 4mm voor de voorkant) en sterk genoeg om twee HDD's aan te hangen + een dvd drive (en hem dan in de trein meenemen naar limburg en weer terug zonder een krasje of deukje :9)

Dat zul je voornamelijk vinden bij de glashandel en is ook niet te snijden. Dit moet je zagen en/of slijpen.

Je hebt ook van het bouwmarkt plexi dat is iets zachter en slapper, maar wel geschikt voor windows.

20. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    het zou wel vet zijn als je dat raampje echt perfect heb gemaakt, beetje lastig uit te leggen maar als je dan met je hand langs je box gaat dat je overgang van plexiglas naar xbox niet voelt, maar dat is vrijwel ongemogelijk moet je stuk uit je glas gaan slijpen zou wel cool zijn :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina