1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt die ontwerpen persoonlijk niet zo mooi.. die skull is mooi gedaan!

2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    skull niet helemaal zelf getekend ws eerst alleen die skull zwaard wel zelf bij getekend

3. JeePee

JeePee Guest

Mijn controller zou morgen af moeten zijn. Vandaag de laatste onderdelen gespoten. Alleen is mijn play & charge kit kabel mislukt :+, maar dat los ik wel op met een kwast. Afstandsbediening ziet er ook _O_ uit :) Foto's komen zo spoedig mogelijk.

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    .N1c3sh1t..# (wat een naam ej :9)

Die soldeerbout die je daar hebt heeft wel een hele dikke punt. Voor het gemakkelijk en precies solderen van ledjes is een dunnere punt wel handig. Maar volgensmij kun je die punt verwisselen als ik het goed zie, en kun je een kleinere punt eventueel kopen bij de bouwmarkt.
    Over die fietslamp leds; als jij weet hoeveel stroom die dingen nodig hebben zou je hem aan kunnen sluiten. Er zitten 5 en 12 V punten in de xbox waar je ze eventueel op aan zou kunnen sluiten. Maar nogmaals, ik heb geen idee hoeveel ze nodig hebben.

------

Mijn HDD plaatje wordt binnenkort gegraveerd bij Z-G-S. Als je dit wil laten doen; je kan alleen fonts (dus letters) en lijnen gebruiken in je ontwerp, dus geen vlakken. Ik wilde dus de cirkels in verschillende lijndiktes hebben, maar dat kan dus niet, er is één lijndikte. Twee cirkels vlak naast elkaar zodat het één dikke cirkel is, wordt niet mooi volgens de graveerder.

--------

Vandaag nog een droge email van GsmWizard gekregen betreffende de SMD leds:

"Hallo

Het bestelde is vandaag verstuurd

m.v.g."

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wat komt er op je HDD te staan, je gamertag neem ik aan?

6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie [​IMG]

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  7. JeePee

JeePee Guest

Ahh, modden is echt verslavend 8)
    Wil nu eigenlijk ook mijn faceplate doen, maar weet iemand iets handigs om de powerbutton af te plakken. Dus dat logo'tje in het midden van de ring of light. En is het ook mogelijk om te gamen zonder faceplate?

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haal hem er maar af. Tis gewoon een frontje wat je er opklikt. Dus gamen zonder faceplate lijkt mij mogelijk.

9. JeePee

JeePee Guest

Hij kan ook aan met de controller :9

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Wat jij wil :+. Maar het moet wel kunnen. Als je je faceplate hebt gedaan dan wil je natuurlijk ook de rest van je xbox doen ;)

11. JeePee

JeePee Guest

Over 2 jaar. Garantie weet je :mad:

12. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet gewoon een el cheapo faceplate van een third party merk proberen, dan?
    als er iets fout gaat, heb je je originele plate nog, en als t goed gaat heb je een goedgeverfde extra faceplate :cool:

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zelfs gamen zonder behuizing, is het niet geweldig :)

Toen ik mijn custom case maakte heb ik vaak genoeg gegamed met mijn xbox moederbord op een theedoek dvd drive en harde schijf ernaast :9

Ik overwoog eerst ook om een el cheapo faceplate gaan modden. Maar nu is mijn usb klepje al zomaar afgebroken bij het verwijderen van de faceplate :confused: Dus nu heb ik schijt :) Je kan toch ook gewoon witte faceplates kopen?

14. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    garantie bij microsoft.. O-)

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    @ dynamike
    ik zou het ook niet weten, in het lampje moeten 2 AAA batarijen en over die soldeerbout ik denk niet dat ik het kan verwisslen, ziet er niet zo uit in iedergeval, hij is nogal oud:)

ps volgende keer mag je ook gwoon Skull neerzetten

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm niet dat ik weet :). Officiele xboxfaceplate

Anders gebruik je de tip van Mr.E

17. Schillie

Schillie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey weet iemand hoe je de afstandsbediening uit elkaar.
    Er zit 1 schroefje onder de baterijen maar als die los is zit ie nog muurvast en ik durf hem niet echt harder uitelkaar te trekken.

18. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    check aantal pagina's terug staat een pic en uitleg

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm als ik zo mijn kleine afstandbediening erbij pak zie ik dat waar je hem openschuift dattie daar gewoon in verbinding/vast staat met de rest van de afstandbediening. Volgens mij is de rest dus gewoon allemaal vast, of zie ik dat verkeerd :)

Oh dus het kan wel? Tleek stevig aan melkaar tezitten.

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Volensmij heb je geen garantie op de faceplate Mr. E...weet het niet heel zeker, maar dacht het ergens gelezen te hebben.

Volgensmij kan je dat puntje van je bout eraf halen. Ik zie op dat plaatje toch een schroefje aan de zijkant van het dikke stuk?

2AAA batterijen is 2x 1,5 = 3V. Dus je kan ze op zich wel in je xbox zetten met een weerstandje ertussen. Dus je kan eigenlijk net zo goed een mooie kleur en sterkte nieuwe leds en weerstandjes kopen (bij World-Led.com ofzo)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina