1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 miss is dit makkelijker omdat ik dan maar 1 keer hoef te soldere en er zit idd een schroefje op ( niet op gelet :) )

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, je kan hem toch niet direct aansluiten dus je hebt toch een weerstandje nodig. Ervan uitgaande dat je die niet in huis hebt en je die moet bestellen kun je net zo goed mooie nieuwe leds bestellen. Een los weerstandje a €0,05 bestellen lijkt me een beetje nutteloos :9

3. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    dan doet ik dat wel gwoon, zo zie je maar hoe weinig verstand hier van heb, heb nooit egt opgelet met natuurkunde :) ik gaat nu maar ff wat leze over soldere
    en denk je trouwens dat het er goed uit komt te zien als ik die ogen uit zaag en ledjes erachter zet?

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, das maybe wel vet ja :D Het is alleen best wel fel als je Led open en bloot erachter zet, maar mischien is dat wel vet bij die ogen :)

5. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    even voor de duidelijkheid het zijn allemaal nog maar ideën, want ik maak me xbox pas na de garantie open

6. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Op 3 volt hoef je tog geen weerstand eraan te doen? Die dingen werken tog op 3.3v?

7. JeePee

JeePee Guest

Hij heeft aan beide kanten 3 punten waar hij vast zit. Nadat je het schroefje hebt los gemaakt, moet je de achterkant omhoog flippen. Er zitten 2 gaatjes in de achterkant, en daar steek je gewoon een mes of schroevendraaier of iets dergelijks in, en flip je hem omhoog. Nu zit hij als het goed is nog in het midden (muur) vast. Flip steeds de onderkant omhoog. Steeds een stukje verder richting de kant waar de laser zit. Op een gegeven moment valt hij vanzelf uit elkaar. Pas wel op, want al je chips en dergelijke vallen er zomaar uit. Je moet niet te voorzichtig zijn, en de 2 delen gewoon van elkaar los flippen. Ze zitten wel strak vast, maar met een soort klik-systeem. Dus gewoon met een schroevendraaier langs de zijkant de beide zeide van elkaar los flippen, dan heb je hem zo uit elkaar ;)

8. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    nog ff een vraagje over m'n soldeerbout, die van mij moet namelijk rechtstreeks in het stopkontact geeft dit dan teveel stroom of is dit geen probleem??

9. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt volledig aan je soldeerbout, en hoe die in elkaar zit..
    ik heb er eentje die je direct in t stopcontact steekt, maar die is eerder underpowered dan overpowered :eek:

staat er geen vermogen op? of cijfertjes waar we misschien wat mee kunnen..

10. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen doosje of iets en op de soldeerbout zelf staat ook nix, zoals ik al zei hij is erg oud :) het is gwoon een hout stokie met een ijzerbuisje erop en een stekker eraan

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon voor 8 euro een goeie soldeerbout halen, heb ik ook gedaan, van 8 watt ofzo.

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft zo'n plaatje uit zijn fietslamp, niet een los ledje. Weet niet hoe dat in zijn fietslamp geschakeld is, waarschijnlijk gewoon parallel op die batterij zodat ze allemaal 3V krijgen. Maybe kan Skull wel idd gewoon die leds op 3,3V laten branden, maar dat is toch meer dan daar waar ze voor gemaakt zijn. Bovendien is een ledje op 5V aansluiten met een 100 ohm weerstandje beter en veiliger voor de led dan direct aansluiten. Kun je ook je soldeerskills oppoetsen ;)

Als een gewoon ene stekker aan zit voor in het stopcontact, denk ik dat je hem daar gewoon in moet steken :9

13. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ow is ie daar voor :+
    ga denk eerst gwoon wat met me remote kloten, als er dan wat fout gaat is het niet zo erg
    gaat zo me HDD plaatje wegbrengen

Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  14. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm misschien kan ik dit bordje in mijn één van mijn oude xboxen inbouwen....

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    whahah lol een N64 in een xbox. best cool als je het voor elkaar krijgt ;)

gewoon hele Xbox 1 case uit elkaar halen en dan dat bordje er in ztten. Je moet wel de Xbox 1 dan een beetje aan passen en de gaaten voor de controller groter maken en de controller punten van het bordje van de N64 verplaatsen.

16. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    De controllergaten van de xbox zijn kleiner dus dat moet wel kunnen...

wordt alleen een probleempje met het invoeren van de cassettes... dan zou ik dat systeem uit een n64 moeten slopen en inbouwen.... en de kabels aan de achterzijde, moet eigenlijk niet al te moeilijk zijn.. maar dan koop ik er toch maar eerst een extra n64 en xbox case bij... zonder dat ik mijn spullen hoef te slopen en dan xbox ingewanden overal heb liggen waar ik niets meer mee doe...

hmm dat voedingsblok kan ook lastig worden.. maarja dat zou ik in kunnen bouwen in de xbox en de stekker door de aansluiting van de xbox voedigskabel kunnen leggen.

voor het blok in de xbox plaatsen moet niet lastig zijn daar is ruimte zat voor

Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Er word teveel geluld en te weinig gedaan!
    Sloop die 360 open en mod die shit!

Nee, ik niet. Ik behou m'n garantie. :cool:

18. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0

nouja ik heb ook net mijn nieuwe 360 binnen dus ik doe het ook maar even rustig aan voor ik hem openmaak...

Is het iemand opgevallen dat de nieuwe voedingen van de xbox 360 ventilatoren hebben..

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijven die controllers van JP en Heer Stefan? :)

Nog geen SMD's op de deurmat gevallen :mad:

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Jupe, druk je handen maar eens op die gaatjes :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina