1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Als je je faceplate eraf haalt zie je een zilveren sticker. Als die eraf is geweest of stuk is heb je geen garantie meer. En na het verven hem je natuurlijk ook geen garantie meer :)

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten ook nog wat metalen dingetjes in de xbox bij je drive als die losgaan kunnen ze het ook zien, zou niet weten hoe en waar ze (vast) zitten maar zover ik weet zitten ze in alle xboxen.

3. Schillie

Schillie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee mensen zoals ik al zei ben net even aan het klussen geweest.
    Had 2 van die ccfl lampen maar der passen er niet meer in kon geen plekje voor die ander vinden zo staat het hele zooitje der bij, en persoonlijk vind ik het niet gek voor een beginner.:p

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, cool... :D

Jij hebt het ledje onder de guide button op je controller aangesloten zoals op llamma.com?
    Ik zoek nog steeds een manier op een led onder de guide button aan te sluiten zodat ie ook gewoon uit gaat als ik de controller uit zet. Dan heb ik het wel over de draadloze controller. Eentje gewoon paralel zetten aan de eerste SMD zou wel kunnen mischien, ik ben toch altijd player 1 :9

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  5. Schillie

Schillie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt hij blijft nu altijd aan staan op zich vind niet heel erg maar inderdaad met een w. controller zijn je baterijen wel snel leeg denk ik.
    Maar hoe sluit je hem aan op een wirelles want heb het wel geprobeerd op precies dezelfde manier maar hij deed het niet dus ik hoor het graag.

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Xbox-Scene forums zijn ze er ook nog mee bezig; hoe een led in de wireless controller te zetten zodat hij uitgaat als de controller uit is.

Ik heb trouwens in de startpost nog twee linkjes gezet naar de twee tutjes die zijn gemaakt in deze thread. En nog een linkje toegevoegd in het rijtje. Als iemand nog nuttige toevoegingen heeft, qua links en handige ander casemodshit; zeg het ff. Ik zou bijvoorbeeld nog graag die stroom aansluitpunten willen hebben voor in de startpost, die Xink eerder postte. Kan alleen die post niet gelijk vinden :) Een soort mini FAQ'je :)

----------

Nog een picje dat bewijst dat wit gewoon mooi is :) Ik hoop dat TeamXtender een mooie smooth witte case gaat maken, anders doe ik het zelf ;) En dan die Coolit Systems watercooling erin...hoppa...

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    die witte is serieus de mooiste die ik nog heb gezien in de hele thread. en ik denk dat het nog mooier was als ie die ledjes in het rood had gedaan

8. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0

Rood, wordt meestal een beetje oranje bij de bron, dan groen ofzo..

ik vindt het jammer dat het licht overal door de vetilatie heen schijnt.

Lijkt mij mooier om het zo te doen dat je de lamp niet ziet en alleen het schijnsel ervan.

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je een plastic plaatje aan de zichtbare kant van de CC, opgelost :) Niet tegen de ventilatie natuurlijk, anders hebben we geen koeling meer...

----------------

Eerste kleurtjes TeamXtender faceplates die nu te koop zijn in USA:

---------

Oke, dit moeten jullie ook zien :D
    Die window in de shape van de helm van de MC is echt wel sick verzonnen _O_

Andere kanten:

----------

Mooie verlichte etchings op een window. Jammer dat de etchings zelf een beetje ruw zijn.

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  10. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    die faceplates zijn nou niet bepaald wat ik mooi noem.

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die faceplate groen wel mooi, wanner kan je die hier kopen?

12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Whoa! Stoere shit met die MC-box! Best origineel ook, de visor als window nemen :9 Die kant vind ik het mooist maar de andere kant en faceplate zijn ook best ok gepeent :)

13. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    @dynamike
    bedoelde je deze fotos??

14. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat voor ding, bij die bruine van teamxtender?

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ejectknopje.

16. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    kheb die doorzichtige al degelijk op een console zien hangen, is totaal geen zicht aangezien de onderkant (op de console) nergens op trekt...

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, een link naar die tutorial staat er nu ook al :)

Dan vraag ik me af of je dat plaatje nog terug kan vinden Edris.

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  18. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    whoot. deze vind ik wel heel stoer:

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    woow die masterchief 360 is wel echt mooi gemaakt hoor :eek: _O_ ook mooie window vind ik.

20. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    die faceplates heb ik irl gezien. Niet enkel op pic. Kameraad is terug sinds gisteren van USA en die heeft die meegenomen. Ook de rode als ik eventueel geinteresseerd was. Maar dat is dus werkelijk geen zicht als er redelijk wat licht op je xbox valt (zoals bij mij het geval)

Je ziet dus die witte achtergrond keifel.

Maar moest ik de console in of onder een kast zetten dan zou ik eventueel zoiets halen. Nu ligt die plat op mijn bureau.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina