[Casemodding] Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    mike, kom alsjeblieft terug van vakantie! we willen meer pics en ik kan ze zelf raar genoeg niet vinden! :+

2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou ik ben mike niet maar ik post hier toch maar even (wat ik denk) De eerste kleine xbw mod van iKarf
    Ik denk dat ik me naam en me logo (als dat mogelijk is) erin laat graveren.

3. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    mooi! alleen wat wel zo is, als je je 360 ooit nog is wil verkopen gaat dat wel lastig worden als je naam erop staat... maarja tegen die tijd zijn wel ook weer 4 jaar verder _O_

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ach ik heb nog nooit een van me concoles verkocht dus dat zie ik hier ook niet zo snel gebeuren.En volgens mij kan je je dit gewoon laten doen zonder je gerantie vervalt ;)

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er weer :9

En vind gelijk wel weer wat grappigs:

Een professioneel xbox 360 customized watercooling systeem wat in ontwikkeling is:

Over dit systeem:
    "Geoff Lyon, chief executive of CoolIT Systems, explained that the liquid cooling multiple thermo-electric coolers, which he calls MTECs, to chill the anti-freeze solution. The liquid then is pumped past both the Xbox 360's main and graphics processor. "Basically, the Xbox 360 cooler is an updated and modified version of our Freezone PC coolers," said Lyon.
    While the liquid cooled Xbox 360 is a prototype, Lyon told us that it could become a retail product and adds, "At CES we will be gauging interest to see if we can go retail." Assuming the product goes retail, Lyon says that it may be sold as a retail customer kit, complete with tools and instructions for taking apart the Xbox 360, or as a unit to system integrators. "If we go to market, the cooler will likely take both forms," says Lyon."

---------------

Een al eerder geposte 360 met een nieuwe mod:

Mooie fan mod:

Nog een wel leuk ideetje...een window aan de onderzijde van het moederbord. Onder de CPU en GPU:

6. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ... die tweede met dat beeldschermpje is wel gruwlijk... alleen zou ik wel een grotere doen.

7. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Na mijn graveer "mod" (ik beschouw het niet echt als mod maar ja)
    Ga ik nu een vet logo ontwerpen, deze uitprinten op sticker papier en mooi op me Xbox 360 plakken, post zo wel wat pic's

Ik wil dus zoiets ongeveer berijken:

--Niet dat ik nu echt een modder ben van de xbox of dat ik hem nouw ga ombouwen, ik wil hem aleen wat aan passen aan de buitenkant niks open maken dus--

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    That is what this thread is about ;)

Ik vind die stickers ook heel vet. Heb het zelf ook overwogen, heb het alleen niet gedaan omdat het dan een iets te druk object is voor in de huiskamer. Zodra hij naar mijn eigen kamer gaat...wie weet :)

9. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al iets van drie stickers gemaakt, komen er denk ik nog een stuk of vier op... het wordt niet al te druk.

10. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    als je klaar bent met ondwerpen van de stickers post ze dan even hier ;)

Ach ik denk dat de algemene modding pas over 2 jaar echt voluit is..

11. SupahMaster

SupahMaster Guest

ja want dan is de garantie voorbij..

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u voor deze mededeling, want dat hadden wij nog niet door :)

13. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, heb weer wat zitte knutselen.

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Best cool karfmans

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan, even een kleine informatie voor de mensen die mij in hun vriendenlijst hebben op Xbox live, schrik niet als ineens iKarf uit je lijst is en een andere naam er voor in de plaats is gekomen (die ik nog even niet vertel) dat ben ik dan ;)

--En als mensen nu denken OMG hoe zit het dan me zijn HDD, dat is al geregelt ;)--

16. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar je sticker mod is echt heel lelijk gedaan (mijn mening) als je een druk effect wilt krijgen dan moet je ze er gewoon met grote hoeveelheiden op plakken en anders gewoon heel recht of een tribal .
    een paar van die stickers is echt niet mooi

17. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Juist dit ziet er echt niet uit!

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Die stickers lijken wel een beetje dik van formaat maar de logo's zijn wel mooi

19. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    echt lol, ik zit net nog eens crities te kijken naar me Xbox 360 en ja het ziet er niet echt helemaal goed uit. Daarom ga ik nu iets als dit maken:

20. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk als je zoiets maakt moet er wel een betekenis achter zitten zoals deze ook waarschijnlijk heeft ze hebben niet voor niks dat teken neer gezet..dus zou zeggen zet er dan een teken op die voor jou wat betekent..

En nog een tip zoals hierboven ook beschreven was zien de stickers er heel dik uit das erg zonde probeer is een anders soort stickker vel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina