1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er 1 hebben met een computer aansluiting en dan moet je wel eerst je xbox open maken en die er tussen proppen ergens..zo had ik het mijn xbox 1 tenminste gedaan.

Een ander optie is natuurlijk om de stekker er af te knippen en hem vast te solderen aan een usb stekker en dan in 1 van de xbox 360 usb poorten te stoppen...

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dat is de kant van een andere xbox 360 gemaakt door een andere artist ;)

Lijkt erop dat er een window inzit met daarachter een plaatje van die baby. Vond em erg stoer.

3. Nord1n

Nord1n Guest

Die dingen zien er leuk uit, ik heb alleen maar 360 consoles gezien die verticaal zien staan. Maar ik weet niet hoe het er precies uitziet op horzintale as, op internet zijn die plaatjes raar. Wie is er zo lief om 2 á 3 foto's te posten _O_

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn genoeg plaatjes van hoor :) Bekijk alle pics in de 'Ik heb hem!' thread maar eens...

Die baby lijkt mij een grote sticker. Die schaduwrandjes aan de randen zijn overal hetzelfde. Het ziet er wel gaaf uit vanaf het standpunt van de foto :D

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die foto ook regelen.. / zoeken..

6. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    even mijn mening dan maar:

ten eerste: vind ik niet dat bestickeren onder casemodden valt..., tenzij die stickers ook echt persoonlijk zijn en dus niet gewoon een cartoon oid.

ten tweede: vind ik het spuiten van een tribel (oid) toch netter en meer modderder dan stickers

ten derde: ik vind het dus lelijk

maar dat is dus mijn mening, ben zelf langzaam aan het beginnen met modden, hij is al uit elkaar geweest en onderzocht (garantie is weg :9), als ik een mooi ontwerp heb ga ik beginnen\

en oja over de baby sticker: wat pas echt super strak zou zijn is als je een window maakten en dat de baby erin doet, mooi afwerken voor een 3d effect ... dat is casemodden, dat is strak... maar meschien idd wel wat optimistisch

Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  7. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaa man ik zou echt graag die foto willen.

8. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    AMEN!!!_O_

Ben het helemaal met je eens...

9. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon een foto van EEN binnekant van de xbox die een beetje er mooi uit ziet, die print ik dan even uit en plak die op me Xbox 360.

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook bijna beginnen, het is dat ik de mijne nog moet ruilen donderdag anders lag hij al open. :p
    Maar weet iemand hoe die verf heet met van die 'Glitters' erin ?

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    metalic, als je dat bedoelt.Metalic is er in meer kleuren dan alleen grijs of zwart

12. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Metalic is tog gewoon een soort hoogglans en geen spikkelyje of glittertjes of hoe je het ook noemt erin? kan dat ik me vergis maar tog...

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Metalic is een soord van glitterachtige verf,ergens in dit topic staat een rode xbox die met metalic rood is behandeld.

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dit is metalic?

Ennuhm... heeft iemand al bedacht hoe je het binnenste van ''the ring of light'' kan verven zonder dat doorzichtige stukie?

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  15. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is simpel, gewoon afplakken.

16. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je verdomd goed af kunnen plakken wil je alleen het lichtgevende deel afplakken...

17. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    of gewoon een gat maken, daarachter plexiglas oid...

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Of je wil je garantie nog even houden, wat ik uit de posts van Karf opmerk.

--------

Ik heb trouwens een aantal links uit het oude casemoddeel met shops en sites in de startpost neergezet, voor de liefhebbers ;)

--------

HardOCP stond al bekend om het succesvolle watercoolen van de eerste xbox.
    Maar nu hebben ze het ook geflikt bij de 360. En ik moet zeggen, het ziet er echt heel netjes uit!

Waterblokjes op GPU en CPU:

Een 'bijpassende' unit ernaast met radiator, pomp, etc.:

Wel heel erg goed resultaat!

"With stock Xbox 360 cooling, after an hour of Quake 4, the back of the motherboard temperature was 150.8ºF ( 66ºC ).

With the water cooled Xbox 360, after an hour of Quake 4, the back of the motherboard was a full 50ºF cooler than stock cooling at 101ºF ( 38.4ºC )."

Mja er staat een hele unit naast je xbox...maar dit wel heel erg pimp zeg maar ;)
    Denk is aan een mooie window waardoor je die waterslangen ziet lopen en de stilte waarin je zou kunnen gamen. (Depending on the fans die gebruikt zijn)

Volledige tutorial: HIER

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  19. JeePee

JeePee Guest

Als je de 360 verft, zit er dan nog garantie op?
    Ik wou overwegen om de mijne een ander kleurtje te geven, maar als de garantie daarmee verloopt ga ik dat niet doen.

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem totaal een ander kleurtje wil geven, kan je hem het beste uit elkaar halen, en de losse onderdelen spuiten. Maar dan maak je je case open is je garantie dus weg.
    Spuiten zonder uit elkaar te halen moet je niet doen, dan spuit je alles vies en op de elctronica en ventilatoren, en dat lijkt me niet goed ;)

Je kan natuurlijk wel gewoon je faceplate eraf halen en hem een mooi eigen kleurtje geven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina