Hmm het lijkt wel een beetje op zon plug die ik gebruikte bij mn vorige vandaar dat ik het me afvroeg, maar dat is wel minder. Dan blijft mn xbox gewoon dicht.
Ik heb toen een klein stukje kabel eraf gestript en toen erop vast gesoldeert en dan isoleer tape eromheen.
Lijkt erop dat er nog maar weinig mensen bezig zijn met het modden van de 360. Komt zeker doordat mensen hun garantie nog willen behouden.
Heh, het is vrij simpel, ik heb er op het moment geen tijd, geld en zin voor. Plus dat er nog niet echt intressante mods zijn.
En terecht, mijn x360 was vorige week nog dood, staat nu 'n gloednieuwe. En dat terwijl ik 'n dikke kras op de HDD had gemaakt met stofzuuger, en nu dus gloednieuwe heb m$
Kunnen we de overlijdensberichten, garantie-meuk en alle off-topic gejammer over te weinig xbox mods a.u.b. achterwege laten? Als er naar jouw mening te weinig xbox'en worden gemod, doe je er toch iets aan? Het halve topic staat vol met gejammer en gezever over het feit dat niemand hier een xbox mod. Als iemand z'n xbox mod zal die heus wel hier een keer terechtkomen, ook zonder dat daarvoor wordt gesmeekt. Dit is geen bericht tegen iemand specifiek, maar gewoon over het algemeen. IK WIL DIE GOEDE OUDE TIJD WEER TERUG!!!
ok dan zal ik beginnen, ik ging in het weekend ff naar de maxx in leeuwarden omdat mijn vader zei dat ze daar ook spuitbussen hadden om mee te casemodden. Ik gelijk denken dat schraperige spuitbussen zijn, maar tot mijn verbazing waren het dupli-color en motip bussen en raad de prijs eens. 1.50 per bus, maar het zijn bussen zonder flakes. Dus gewoon bijv. blauw en metallic blauw maar geen metallic blauw met flakes (zilvere vlokken)
1.50?!? damn bij de halford hier is het iets van 5.20 dacht ik me te herrineren.maar we het nu toch over verf hebben: Iemand?
niet dat ik weet, maar je kan ook house of kolor gebruiken is ook voor auto's @Falcon NL, die bussen zijn iets van 9 euro dus valt 1.50 reuze mee_0/
TeamXtender gooit de vollige cases in de verkoop: "Our XCM 360 full cases are now available. The available colours are Black Knight, Gold and Crystal Clear cases." Mooi zwart is niet lelijk
Llamma pimpt erop los: Rockstar case (MEER) Een van de eerste plexi cases voor 360 van XS member: (MEER) Beetje groot alleen