1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik de enige ben maar ik hou zelf van alles orginail houden bij een bij de Xbox 360 dus ook de faceplate. Ik vind het lelijk bijv: een blauwe faceplate maar de zijkanten wit, maar ik ga er natuurlijk ook niet mee kloten. Maar kan je die orginaile witte faceplates niet in een winkel kopen? Als die van jezelf bijv kapot is
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij wel
     
  3. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is bij mij nog steeds lekker wit aan de voorkant (A) , wat boeit het hoe hij eruit ziet.. gaat toch om de games of zie ik dat verkeerd ?
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    dus het maakt je niet uit als die baschadigd ofzo is?
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe beschadig je die dan, gebruik je hem als sleutelbakeje ofz, dat moet je niet doen he dan komen er krassen op
     
  6. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat kan die wel aan zonder dat er rook uitkomt alleen moet je het goed aansluiten anders heeft het niet veel zin! 8)
     
  8. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    kan via de search zo gauw niks vinden. Weet je waar ik info kan vinden hoe ik die leds moet aansluiten??

    alvast bedankt. Heb me xbox zwart gespoten met chrome faceplate
    en ga nu window maken met perplex en dan in de hoeken die staafjes plaatsen. Zit te denken aan van die colorfade staafjes :D word wel dik :) hoop ik
     
  9. Fonias

    Fonias Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn geen led staafjes maar CCFL's!
    Deze verbruiken heel weinig.
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wel foto's maken en posten he \o/
     
  11. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie enig id hoe je die staafjes moet aansluiten en of het mogelijk is :p ik kan het eventueel natuurlijk ook appart in een stekker doen. Dan maak ik gewoon nog een extra draadje dat maakt me niet uit. Maar liever ingebouwd natuurlijk :p
     
  12. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn staafjes?
    Ik neem aan dat je cold cathode staafjes bedoeld.
    In dat geval je kunt van het stroomstekkertje van de dvd drive 12 volt aftappen welke het exact is weet ik niet volgens mij was er wel een plaatje van gepost in dit topic.
     
  13. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel deze staafjes http://www.casemodding.nl/shop/product_info.php/cPath/1/products_id/158 zoals ik een post terug al vermeld had. Maar het is geen probleem om deze af te tappen? Ik denk dat ik toch voor het veilige ga en een appart snoertje doe. Kan ik ook meer lampjes erin maken.stroboscoopje misschien :9
     
  14. bubu

    bubu Guest

    eeh Mensjus ik heb een faceplate van het wk 2006 gekocht en heb mun xbox 360 faceplate (witte) zelf gespoten :p i know beetje wannebe maar ik wil mun 360 niet verneuken :p,
    Check hier (best vet vind ik zelf loopt ook mooi over naar de rest van de xbox

    [​IMG]

    Ps. je moet de afbeelding wel ff vegrote voor dat je begint te zeuren dat het niet netjes is gedaan Want het is gwoon strak :) ( telefoon foto btw ) :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2006
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind hem mooi gelukt, ziet er leuk uit :thumbs:
     
  16. bubu

    bubu Guest

    thnx :)
     
  17. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is mijnes momenteel. excuus voor slechte foto. Er komt in het midden zoals op de 2e foto een window. in de xbox komen nog 4 led staafjes. blauw denk ik. Ook is een chrome faceplate onderweg. De lijntjes zijn overigens ook zilver

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zal morgen of overmorgen weer updaten ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  18. bubu

    bubu Guest


    Mag hope dat hij er nog beter uit komt te zien want :| hmm nja.. *ik mag niet schelde :p xD maja ik kan et nie ;) dus tog knap :D :p)
     
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je ik vind die eigenlijk best wel cool, en het is erg strak gespoten dus, wel cool in de catogorie 'snelle mod'
     
  20. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    echt te erg dit, wie wil dat nou
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006

Deel Deze Pagina