die snake skin blijft de mooiste mod die ik tot nu toe bestaat. wat ook wel vet is is een ledje onder dat HDD plaatje, geeft echt een mooi effect hier te zien, simpele paint maar wel een mooi eindresultaat.
zekker vette shizzle kaasbever! props! Ik heb hier trouwens nog een mooi donker blauwe (lichtelijk doorzichtig) faceplate liggen, iets voor jouw? hij staat trouwens op z'n kop
nope ik wacht op me chrome . Ben wel opzoek naar een nieuwe case. Gewoon std. Iemand te koop ?? EDIT:Hoeveel vraag je btw voor die faceplate
ziet er strak uit kaasbever, maar je moet wel wat aan je faceplate doen want nu ziet het er een beetje gek uit.
lol. ja kheb een chrome besteld. Ga ik morgen erop zetten. dan ziet het er al een stuk netter uit en wat het zagen betreft. Hij ziet er idd niet recht uit op de foto. Is in het echt wel. Komt denk ik door het licht van de ledjes ofzo want hier zien de hoeken er idd heel gek uit!! dankje voor positive reacties
haha vet, dat is echt een heel nieuw idee van een casemod, gewoon een hele scene erop haha echt vet nee man 3 fotos ieders vanuit een andere hoek en alles zit er precies zo op, dit is echt en echt cool gedaan, waarom denk je dat dit nep is?
nou ja, wat hoekjes van de maquette (schrijf je toch zo?) zag er een beetje raar uit met aanraken van de 360. maar het ziet er zeker vet uit! heel origineel ook
spuitbus pakken alles afplakken met schilderstape en spuiten, goede afstand houden en gelijk aanbrengen