Zijn er eigenlijk al cases die je hele bestaande 360 case vervangen? Dat je dus niet alleen de faceplate veranderd maar de hele case.
nee lijkt me niet want dan moet je je 360 openmaken en vervalt je garantie... en dat lijkt me nou net niet het idee van microsoft...
jawel hoor, alleen zijn ze niet van microsoft. hier te preorderen (wel heel duur en daar komt ook nog verzendkosten bij!)
Die casemodding(s) zijn wel allemaal schoon om te zien maar voor diegene die aan extreem casemodding doen, die zitten wel met een probleem moest hun Xbox kapot gaan. Sommige kunnen deze niet meer helemaal origineel terugsturen. Wat dan?
ja dat klopt, op het moment dat je de zegel verbreekt, vervalt de garantie, maar het is nogsteeds microsoft dus ze moeten hem wel repareren voor je alleen kost het je dus geld omdat er geen garantie meer opzit
Hey! Ik wil, als ik mijn 360 heb, een skin eroverheen doen (http://www.bndlg.de/~sbrenner/bilder/360-tribal1s-det.htm) Het lijkt me dat ik dan nog wel garantie heb, want de zegel is niet verbroken, maar ik wil het toch zeker weten. Weet iemand hier dus iets over?
het zijn gewoon stickers die je over je case. Als je iets met je Xbox 360 hebt en je wilt hem opsturen haal je gewoon die stickers er af en stuur je hem op.
Hallow, Ik wil mijn 360 controller Mat Zwart spuiten. Ik heb zelf nog een busje verf van de Action, is deze wel goed genoeg er voor? En welke torx heb ik nodig en wat moet ik precies doen? B.v.d.
Xbox 360's modding is wel vette scene . Ik zelf durf het toch niet echt. Zijn er hier mensen bezig met projecten? Ben wel benieuwd
@ Neozzz...wat denk je zelf als deze thread al deel 2 is en nu al 26 pagina's beslaat. Ik denk zelf dat er niemand bezig is met een project........NOT !!!
He LeZe Ik heb een gedeelte van me controller bespoten (dat grijze vlak) Hier voor heb ik Flexa Zijdeglans Zwart voor gebruikt. Ik heb mijn Controller er niet voor open gemaakt maar heel goed afgeplakt. En het ziet er nu nog top uit!