ja ok maar dan heb je toch nog neon , en dat soort shit of heet dat :cold cathodes als gij dat wilt natuurlijk
Dude! Lees! Die staan erbij. Ik voel al bijna een gerushde paintjob aankomen bij jou Ik heb in de startpost onderaan linkjes gezet naar de casemod delen van de oude xbox. Ik raad je aan deze door te lezen als je aan je oude xbox wilt beginnen.
eerst je window eruit halen (met bijv een dremel), dan alles mooi glad afschuren, primeren, spuiten, en lakken, en dan je window erin doen..., en in de tijd dat hij staat te drogen (duurt +/- 24 uur) stop je wat neon in je box edit: en zie de posts van dynamike die mij al voor was
Je vergeet nog 1 ding bij het neon je zult toch behoorlijk wat moeten passen en meten. Bij mij paste het eerst niet en heb ik dus een stukje binnen in weg moeten dremelen/schuren. Er lopen namelijk allemaal lijntjes van 2/3 mm verhooging aan de binnekant. Maar verder een Stuk Cake. En ik Citeer: "Patience is the key!" Voor de mensen die geen Spaans spreken "Geduld is de oplossing!".
Zelf heb ik mijn afstandsbediening overgespoten. eerst ontvetten daarna primer,Dupli-color,blank lak. Is echt vet geworden, ohja je moet het ECHT over een goede periode verspreiden anders wordt het lelijk en niet te dik spuiten. @Toxic Squirrel wordt het niet eens tijd dat je je handtekening veranderd
hey mensen ik heb een filmpie van mijn controller gemaakt, vanwege een kleine mod die ik nog niet op het net heb gezienl.... maar waar kan je die uploaden en METEEN posten?
rapidshare rules, helemaal vergeten! het is een .mov bestand dus tenzij je alle codecs hebt, kan je het alleen in quicktime afspelen: http://rapidshare.de/files/15229084/P1020223.MOV.html