1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

1. Looney-Crew

Looney-Crew Punish and Enslave

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja en trouwens....De mensen die het over het kastje hebben:
    Ik heb dit kastje gebruikt omdat het een ''test'' was en omdat deze bij mijn ouders nog op zolder stond en toch weg ging.....en omdat ik alles blanken eiken heb kwam dressoir,kasten e.d.....ander kastje ben ik mee bezig :thumbs: wacht maar af 8) :cool:

Groetjes Roel

2. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel vet uit man. Maar ff een vraagje. Die slechte koelpasta kan je die zelf verwijderen? Maat van mij z'n 360 loop constant vast en nu hebben ze vertelt dat dat komt door de koelpasta op de processor, maar hij kan hem niet opsturen omdat hij hem 2 dehands heeft gekocht en hij dus nu geen garantie meer heeft volgens microsoft.

3. Looney-Crew

Leuk Bevonden:
    0
    2de hands maakt niet uit een console heeft vanaf datum van aankoop (staat op de aankoop bon van de eerste eigenaar)1 jaar garantie ookal gaat hij naar 100 verschillende eigenaren de garantie is 1 jaar voor alle consoles vanaf het moment dat ze de winkel verlaten.....Hetzelfde als met auto's die hebben standaard zoveel jaar ''fabrieks garantie'' ongeacht wie de eigenaar is.

Vastlopen KAN te maken hebben met de koelpasta ja pasta vervangen is een easy job maar voorzichtig zijn!!!!want je HELE console moet uit elkaar en je moet de koelers loshalen voor de eerste keer mag je er een dagje vrij voor nemen en speciaal geraadschap hebben en geen mesje en een schroevendraaier.....maargoed niet zo zeer met de koelpasta doet het eigenlijk....een vriend van mij had een 360 en die had ook problemen met vastlopen maar het rare was dat de console zelf weinig warmte afvoerde.....nou hebben we deze losgehaald en het voldende geconstateerd:....koelpasta met een bescherm vliesje er nog op.....Dat doen ze standaard in de fabriek pasta op de processoren soort doorsichtig vliesje erop en de volgende lopende band medewerker haalt deze eraf en zet de koelers erop en vast.....Mijn neef werkt bij microsoft voor de 360 support in belgie daar heb ik echt HEEL lang mee zitten praten over de 360....
    Meer voorkomende feiten van een vastlopend console zijn:

-Overerhitting (Door zoals bijvoorbeeld bovenstaand, of je console niet op een goeie plek hebben staan bijvoorbeeld een kast waar de hitte niet weg kan of dergelijke)

-Timesharing (meestal online gamen veroorzaakt vastlopend beeld tijden online gamen dat houd in dat je datum/tijd en instellingen op je console niet gelijk staan aan de data van live.....

-TE volle harde schijf (Door maar half gedownloade films of demo's of gewoon TE vol gezet met zooi...Logisch want zet jou pc maar is stamp vol daar wordt ie ook niet vrolijk van)

-Te lang continu gamen:Meestal een max van 6 uur (Per console en omgeving verschillend)

-Virussen:Vanaf je usb stick naar je consoles harde schijf (plaatjes voor je achtergrond e.d dus SCANNEN die handel)

Voeding:Niet op de grond zetten....dar zakt alle stof naartoe en zuigt hij deze aan(Daarom zuigt een gemiddeld huishouden ook zijn vloer uiteraard :thumbs: ) veroorzaakt nou niet direct een crash maar je console heeft zoals een pc gestabiliseerde toevoer nodig van stroom.
    Zet hem wat hoger dan normaal verzin maar wat leuks.:)

Meer weten?.....Just ask

(P.s kan zijn dat ik even zo wat vergeten ben maar dit zijn de belangrijkste.
    En oh ja als je je faceplate eraf haalt doe dan niet stom door dat zuilverern stickertje eraf te halen want dat is een ''seal'' van microsoft als die er eenmaal af is gehaald vervalt ALLE garantie.....)

Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bullshit, xbox360 staat (tenzij hij niet geregistreerd is, dus geen xbox live ofzo) op de naam vd 1e eigenaar.

Dus wanneer jij hem 2ehands koopt, zou je voor de reparatie moeten betalen.

Trust me, ik heb de mijne namelijk 2ehands, en hij ging kapot. Uiteindelijk zelf de laser moeten vervangen.

5. Looney-Crew

Leuk Bevonden:
    0
    ok wat jij wil......:b:

Ik heb zo al vier consoles weggebracht....Oh nee thuis OP laten HALEN.....
    door microsoft via ups......
    In de boekjes staan regels die voor HEEL de wereld gelden maar sommige dingen zijn gewoon een stukje service en daar wijkt microsoft wel eens vanaf
    voor de service voor haar klanten.....

Maar als jij het bullshit vind :thumbs:

Ga me hier niet druk over maken _0/

6. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in ieder geval bedankt man ga het ff aan hem doorgeven

7. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een plek waar deze te bestellen zijn?

8. Looney-Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Deze kun je helaas niet bestellen.....Ja kan wel eventueel...Bij mij :thumbs:
    Maar dan lever je gewoon die van jou in....spuit ik hem mat zwart (netjes in een spuitcabine met luchtspuit) doe ik leds in je knopjes,en eventueel extra knoppen.....geen wens is te gek :thumbs: :cool:

Kijk ook op www.llamma.com daar vind je meer van dit soort gein....

succes:thumbs:

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik je project niet vet gedaan of enige belediging wil geven, maar een iets lager "Ik-kan-alles" niveau mag wat mij betreft wel.

10. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Nou bij mij weken ze er dus niet van af.

En verder ben ik het eens met snike

@ bolster

http://www.divineo.de/cgi-bin/div-de/xb360-swlbb

heb al een aantal malen iets bij hun besteld. kijk bij divineo.co.uk als je de benodigde registratie gegevens niet helemaal snapt

Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou die zwarte ook wel willen, alleen zou ik dan wel die zwarte buttons erbij willen hebben...ik ga wel eens mailen...

Misschien kunnen we dan een inkoopactietje doen als meer mensen zoiets willlen?

En verder ben ik het eens met snike :+

Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Bedoel je met zwarte buttons die x/y/b/a en schouder buttons?

Op die xcm site staan idd ook gewone buttons bij de andere versies, zou die foto dan gewoon bewerkt zijn ofzo?

13. Looney-Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik wil niet heel vervelend doen ofzo hoor maar ik probeer en wil gewoon mensen helpen kan ik er wat aan doen dat ik veel kan met een xbox en een xbox360 of een pc......ieder zijn ding toch....??:thumbs:
    Staat er ergens dan:Ik ben de beste???....Kom op zeg weet niet waar jullie je druk om maken maar ik probeer gewoon iemand te helpen

come on.....

14. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
  15. Looney-Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Vind jou ook lief.....:):

----------------------

@ prive Postmailer:

Je bericht kwam niet goed door.....
    Je kan zaterdag wel langskomen met je 360 dan regellen we wel hoe of wat
    je graag zou willen met je console :thumbs:
    Je hebt mijn adres en telefoonnummer.

Groetje's Roel

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    oeh lekker nep :+

doe dat via pm wil je

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad. Doe dat maar via PM.

18. Looney-Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Juist een moderator die had ik nou net nodig :thumbs:
    Hoe kan ik mijn pm bekijken die iik heb ontvangen want ik weet de naam niet meer van die jongen die mij een pm heeft gestuurd vandaar dat ik hem hier plaatste want ik heb het bericht verwijderd maar krijg geen reactie meer en kan hem niet vinden meer :confused:

@ gerjan....zoek een hobby....\o/

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Berichten die je verwijderd hebt, kun je niet meer bekijken.
    Je prive berichten kun je bekijken via Gebruikersinstellingen.

20. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten stuur mij een PM als jullie die zwarte controllers nog gaan bestellen .. I am in ...

Deel Deze Pagina