Nou zoals iedereen weet ligt er ook stof op/in kasten e.d. Dus dat zou betekeken dat je hem nergens kan neerleggen Tjaaa Over die zwarte controllers, het zijn shells geen complete contorllers, dus de buitenkant vd controller! Let daar op Je krijgt er wel blauwe ledjes enzo bij, maar je moet er dus wel een originele controller voor "opofferen".
Ik wil die zwarte dingen wel bestellen, alleen wil ik eerst even weten of er de zwarte buttons in zitten als bij deze: Ik ga gelijk een mail de deur uit doen.... Ik laat het weten..
Het lijkt een beetje of die knopjes gephotoshopt zijn, aangezien je er nog iets de kleur tint doorheen ziet.
Ik heb al een mailtje terug gekregen met: "Hello Mike, What you see in the picture is what you get .it is only the caseing and not the complete controller" Dus ik denk niet dat ze me goed begrepen hebben (ik had gemailed naar de duitse website). Dus ik heb nog een mail gestuurd voor iets meer uitleg over de knoppen. We'll see Die abxy knoppen op de foto vind ik namelijk echt heel mooi. Guide button zou ik wel gewoon oude houden....
Mail: "hi, yes the grey buttons are part of the set " Nou dat wordt bestellen denk ik dan maar he R-lex en sulletje zijn in? Stuur nog even een bevestiging als je zeker wilt meedoen. Als een van de modjes dit leest; zal ik eventueel een apart draadje openen voor een inkoopactie of alles regelen via PM? Of bijhouden in de startpost? Met een apart draadje zouden we wel meer mensen kunnen bereiken. Misschien eerst even kijken hoeveel animo er is in deze thread...
Je krijgt alleen een nieuwe buitenkant voor je controller dus je moet eerst een controller openschroeven en dan deze buitnekant erop vastmaken.
Okej cool! Maybe kunnen we zelfs korting krijgen als we er veel bestellen in 1x...maar dat zal ik uiteraard weer moeten vragen Ik zal voor nu even een lijstje bijhouden in de startpost.
Kijk is aan Ik heb even een lijstje gemaakt in de startpost met potentiele deelnemers en uitleg over de actie. Het is nu dus nog een Animocheck!
Hulp gezocht: Ik wil omdat ik zwarte cassings krijg voor mijn controller mijn 360 ook pimpen. Hier ga ik dus een zwarte bodycase voor kopen samen met een add-on fan die blauw licht geeft. In de case wil ik de kop van een ram maken (uitsnijden met dremel) met hierachter plexiglas maar hier zit het probleem. Ik wil deze kop (weet het teken van dodge ) maar hoe moet ik deze uitsnijden om te zorgen dat de case stevig blijft?
"gewoon" het rode wegsnijden, moet kunnen bij dit ontwerp, wel wat lastig in de scherpe hoeken. Ik weet alleen niet hoe stevig die 3rd party cases zijn, misschien wat te dun...