[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

1. Looney-Crew

Looney-Crew Punish and Enslave

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad.....helaas zijn die cases een stukje anders dan de ''orginele'' microsoft cases.....deze zijn wat dikker en daardoor ook sterker....
    Waarom snij je niet gewoon in je orginele eigen case en spuit je die zwart (en als je het netjes wil hebben laat je het spuiten in mat of glanzend zwart in een cabine bij een spuiterij)....
    Past mooi bij je controller dan mat zwart :thumbs:

Ik ben ook bezig geweest met de leds in de afstands bedieningen zetten....
    Het is wel rustig ervoor gaan zitten want je maakt zo dingen kapot want je soldeerd natuurlijk op breekbare punten (Logisch)
    Maar als je rustig de tijd ervoor neemt kom je er wel :)

_0/

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou altijd rustig gaan zitten voor solderen O-) Heb je al een keer de SMD's gedaan? \o/

Iemand hier heeft al een keer met een transistor een led gemaakt in de remote die reageert op activiteit. Check startpost.

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Het in mijn originele case snijden is niet echt een optie omdat door mijn gebrek aan ervaring dit bijna zeker uitloopt op een ramp :9
    Is het eigenlijk mogelijk om je 360 te laten repareren door microsoft (op eigen kosten) nadat het zilveren zegeltje is verbroken? :confused:

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  4. Looney-Crew

Looney-Crew Punish and Enslave

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah neen daar begin ik niet aan...op mijn kosten dat lijkt me MEER dan logisch uiteraard.....maar ik neem aan dat je bedoeld op je eigen kosten......zou ik niet doen microsoft rekend dan:verzendkosten,manuren,en algehele tijd.....en daar wordt je niet vrolijker van ik weet niet hoeveel het is maar ik denk dat je daar bijna een nieuw console voor kan gaan halen.......als de zegel een keer verbroken is dan vervalt ALLE garantie in welk opzicht dan ook dus heb je een probleem en moet je idd zelf betalen.........:'-(

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  5. HC-sjef

HC-sjef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien waar ik een zijkant voor de 360 in originele kleur kan krijgen, maar dan wel met een plexiglas raam erin?

De normale kleur vind ik het mooist dus die houd ik\o/
    Maar zo'n raampje erin vind ik supervet!_O_

6. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf maken lijkt mij het makkelijkste, met dremel gat erin maken daar plexiglas in O-)

7. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben ik niet al te technisch in het ombouwen van dingen enzo. Maar ik kwam laatst iets tegen over een soort papier/folie die je ergens kon kopen en deze kon je gewoon in je printer doen en dan een mooi plaatje uitprinten en zo op je xbox plakken.
    Weet iemand wat voor soort papier/folie dit is en waar dit te verkrijgen is?

8. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    erop plakken en dan al het rode eruit dremelen, daarna bijschuren

10. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stomme vraag, wat kan ik het beste in me dremel zetten? een freesje zoals je glas freest? een zaagje? wat is het beste
    ik heb de tutorials bekeken, maar kon niks vinden

11. XboxAgent

XboxAgent Robbert

Leuk Bevonden:
    0
    Als de garantie van je Xbox(360) afloopt heb je nog altijd recht om geholpen te worden mocht er iets mis gaan. Voor een zogenaamde "Out of Warrenty" console kun je namelijk nog altijd tegen een bepaald bedrag je Xbox(360) laten vervangen. Als je je Xbox(360) openmaakt vervalt de hele garantie, en als zogenaamde "Voided Warrenty" geval word je console dus niet meer aangeraakt.

12. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0

het 2de is het geval bij mij...en dat zeiden ze ook bij microsoft..dat ze hem niet aanraken.
    maar wil hem ook wel casemodden, ook al word ie te warm..
    knalgeel lijkt me wel een leuke kleur, alleen nog een mooi gat erin zagen, maar hoe kan ik dat het beste doen met de dremel?

13. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Wat voor verf kan ik het beste gebruiken om een headset en 2 batterypacks mat zwart te maken?
    Edit: Thanks dynamike

Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  14. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw vraagje en kickje:
    Is het echt nodig om 2 soldeerbouten te gebruiken om de ledje's in je Universal Media Remote te vervangen en kan je ewoon nieuwe ledje's kopen en die op hun plaats zetten? :)

Edit: Laat maar weer 8)

Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  15. alpha_prime

alpha_prime resident@gekkenhuis

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook al eindje bezig aan 360 casemod, ben nu aant wachten op black knight case en een dangerden fillport. Daarna ga ik de rest van waterkoelingsonderdelen bestellen en afwerken :) . Hij wordt compleet intern, met radiator ipv de oude fans. De nieuwe fans die erin komen zijn bijna even goed als de oude, maar veel dunner en veel stiller :thumbs: Hij krijgt een tinted plexi window en waarschijnlijk nog paar ledjes, niks overdreven. Hij staat nu zover:

16. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    damn wel vet als je het kunt maar ik doe beter niks open want ik kan wel alles open maken maar niet weer dicht krijgen...........

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Vet alpha_prime! Houd je ons up-to-date?

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nice :D

Ben benieuwd heo je het er allemaal in gaat passen. Heb er tot nu toe 2 gezien die dat erg netjes hadden gedaan. Maar aan de onderdelen te zien volg je een van die 2 ;)

19. alpha_prime

alpha_prime resident@gekkenhuis

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de oude vertrouwde koolance blokken :) . Ik zou het wel niet aanraden die nu te kopen, koolance heeft hier namelijk geen verdeler (tijdelijk) en dat betekent 60€ extra transportkosten =( .

20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal Xbox-gerelateerd, maar ik ben op het moment bezig mijn PC- Racestuur (Logitech Wingman Formula Force GP Force Feedback) zilver te spuiten :). Eerste laag (van de :cool: zit er nu op, ik post pics als de 3e laag erop zit. En uiteraard als hij morgen weer in elkaar zit. Ik had bij elkaar nog 1 bus Motip zilver over, halve bus kunstof hechtprimer, en een 3/4 bus vernis, dus ik dacht, ik heb een stuur waar nogal wat krasjes op zitten, laat ik hem maar eens spuiten :D. Maargoed, verder vraag ik me af hoever Alpha_prime op het moment is met zijn project, dus post wat pics!

Deel Deze Pagina