1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag m ook vanochtend.

Heel erg vet :D Hij lijkt ook gewoon heel erg precies te werken...

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, lijkt me handig voor vlieg games :D

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zou geck zijn als MS dit over zou nemen, kopen die jappen miss eindelijk eens een 360 :9. Maar zulke dingen zijn idd erg leuk bij vlieggames. (lijkt mij persoonlijk handiger dan de wiimote maja heb er nog niet op gespeeld :))

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik wel en het reageert kut..

6. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow respect voor diegene die it in mekaar kunne zetten!

Ik heb er denk weinig gedult voor ;)

maar zou het wel graag willen! morgen ff in deze topic kijke waar de link staat om dit setje te bestellen

Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  7. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    het is zijn opleiding dus hij zal het wel leuk vinden ;P

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nog een volgende versie waarbij er een knop zit waarmee je de funtie uit en aan kan zetten, en als hij uit staat de thumbstick gewoon werkt. Dan vind ik het het waard om mijn controller garantie ervoor weg te gooien _O_ (ohja, en als hij wat mooier verwerkt is)

9. boatfreak

boatfreak Guest

ik ga hem binnenkort even een email sturen, misschien wil hij het circuit vrijgeven o.i.d. dan kunnen we het zo zelf in mekaar zetten :)

10. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    ja, strax ziet hij dollar tekens in zn hoofd, en gaat i er geld voor vragen ;)

11. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    ;) Hij ziet ze al, als hij het wat beter in de controller werkt koop ik er wel een :9

12. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    Het bewijs dat de PS3 alvat zijn koffers uit de kast mag halen. De HD DVD drive is er al, maar wie wet komt MS nog we lmet een BluRay drive. Zou lachen zijn :) Dan euwnt de 360 nog meer!

13. boatfreak

boatfreak Guest

blue ray is van sony zelf dus daar zal microsoft nooit mee komen...

14. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    gelukkig ook maar!

15. alpha_prime

alpha_prime resident@gekkenhuis

Leuk Bevonden:
    0
    kleine update: m'n black knight kast is aangekomen :)

Heb ook al de metalen kast geverft, alleen hechtte de verf niet goed op het binnenste stuk v/d kast. Dat weggeschuurd, de rest gelaten, dat hechte wel. Er ligt nu een laag of 3 clearcoat op. Vandaag ook m'n dvd window opnieuw gemaakt, had al een gemaakt, maar was er niet tevreden over. Hij krijgt een dunne laag wit en zwart, voor een 'corroded' en grungy look. De window in de kast wordt zo groot mogelijk, ik denk er nog over of ik deze gewoon doorzichtig laat of ook een dunne wit/zwarte laag erop leg, met dan een paar leds onder. Ik heb het bij m'n vorige dvd window getest en ik vindt dat het een mooie gloed geeft :)

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd!

Post een keer pics als je tijd hebt! ;)

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hey mede casemodders, ik heb een paar vraagjes.

Ik wil graag dit project gaan maken:

http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,4896.htm

http://gamestore24.de/shop/product_info.php?info=p1961_Plexiglasseitenteile-Motiv--BioHazard.html

Ik heb geen enkele ervaring met dit casemodden maar het lijkt me toch wel erg mooi en leuk om dit te gaan maken.

Dit zijn daarom mijn vragen:

1) Heb ik nog extra spullen nodig om die 2 dingen te kunnen maken, dus moet ik bijvoorbeeld speciale lijm kopen of schroevendraaiers?

2) Zitten bij de 2 dingen handleidingen (aangezien ik niet zo goed ben ik engels en in duits) die je het goed uitleggen?

:cool: Kan ik ze allebei op mijn 360 krijgen? (Volgens mij is die skin voor de voorkant en ook voor de onder en bovenkant van de console. Maar aan de zijkant zit ook een HDD en weet ik dus niet of ik dat met het plexiglas aan de zijkant kan gaan maken)

Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden en me misschien wat tips kan geven.

Bedankt alvast.

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de skin (sticker) heb je niks anders nodig dan handen. Verder zal er nog wel een bepaalde techniek zijn om die sticker er zo mooi mogelijk op de plakken.

Die Biohazard plaatjes onder en bovenop de 360 heb ik nog noooit gezien. Ik denk ook niet dat iemand daar hier iets over weet. Als je antwoorden wil op al die vragen over die specifieke producten hebben wordt het gewoon mailen naar die shop, want wij weten natuurlijk niets over die producten en wat er in het doosje zit. Er staat volgensmij gewoon bij de productinfo gewoon wat je krijgt...

19. alpha_prime

Leuk Bevonden:
    0

De skin zal waarschijnlijk niet veel meer werk zijn dan loshalen v/h plastiekje en beetje bij beetje opplakken :D . Die zijkanten had ik al langer gezien, ik vind ze mooi, ik ging ze ook eerst bestellen, maar ik heb zo al genoeg geld verkwist aan m'n 360 :)

Voor zover ik kan zien heb je 4 kleine plastiek deeltjes die je moet vastplakken op je 360 chassis (op de helft ervan toch, anders gaat ie niet meer open) en dan is het nog een kwestie van eindplaten erop vastschroeven. Zou je de zijkanten met led's kopen? Ik ben bang dat die waarschijnlijk stroom zal aftappen van de dvd-drive, ik raad je aan om dat te laten en gwn eens op xboxscene te kijken voor de juiste stroombronnen op het moederbord (zal waarschijnlijk 12v zijn) en daar aan vast te solderen.

20. alpha_prime

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag waterkoeling onderdelen gekregen, alleen met de verkeerde pomp en radiator :mad: De radiator moet zoiezo een andere zijn, dit is een louver fin geval, en het is de bedoeling dat ik die radiator mod voor achteraan de xbox te komen, dus een grootte van 120*60*15 mm. Anyway, foto's van dvd drive en kast, ik ga voor een grunge achtige look, een beetje ala GOW :thumbs:

Deel Deze Pagina