idd cool maare hoe zit dat nou he. ik heb hem gespoten en het was niet echt naar me zin nou deed ik het weer (precies hetzelfde en het was al droog !) en hij ging een beetje lekken ??? ik heb er een doekje tegen aan gehouden en zie wel wat het wordt hoop een mooi resultaat (het is trouwens maar helemaal zilver geworden de Imod was minder...)
idd cool maare hoe zit dat nou he. ik heb hem gespoten en het was niet echt naar me zin nou deed ik het weer (precies hetzelfde en het was al droog !) en hij ging een beetje lekken ??? ik heb er een doekje tegen aan gehouden en zie wel wat het wordt hoop een mooi resultaat (het is trouwens maar helemaal zilver geworden de Imod was minder...)
Nogal, he. De afgelopen week heb ik het project toch maar voortgezet aangezien het te mooi is om niet af te maken.
Ja idd Maak het af, en geef hem een plaatsje in je eregalerij... Is Mo's Dodge xbox eigenlijk nog eens afgekomen?
Hij zal zeker afkomen binnen een korte tijd. Mo d'r xbox is (denk ik) het volgende project wat ik ga afmaken, daar moet ook nog behoorlijk wat aan gebeuren.
Daar hoef je niet naar te vragen, aangezien diegene dat wel hier zullen showen, toch? Maar verras ons en ga zelf aan de slag met een eigen ontwerp!
ik zie er helemaal niks in (behalve Mario dan, die overigens is gemaakt) maar dat komt mss omdat ik alle nintendo crap uit mijn huis weer, en dus nog nooit een 'nintendo 8bit' heb gezien
Thanks voor het compliment! ...en zie de 8-bit NES maar als het begin van de wederopstanding van console gaming (that's right, waarschijnlijk heb je al je console's te danken aan nintendo ). En de games voor de NES zijn hedendaags nog steeds zo onwijs geweldig .
atari was met pong gewoon een soort mini-arcade kast in huis, kon je geen games in wisselen. In de 8 bit wel