1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Heb mijn 2e 360 binnen!

    Valt me op dat de zij-roosters van deze meer glimmen terwijl die van mijn 1e 360 gewoon mat grijs zijn! (is dan ook een launch box van 2005-11-12

    360 start alleen op als ik de dvdtray open en dicht doe. Met de powerbutton start hij niet door 8) Maar is wel te verhelpen denk ik.
    Inmiddels gefixed :D

    Ff kijken welke kleur ik hem ga spuiten...
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  2. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mn faceplate gemod, ik had nog een sticker liggen van Nike SB dus die er op geplakt :+
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Doe maar ruig 8)

    Heb thuis alleen nog mat zwart & wit, of metallic grijs liggen qua spuitbussen. Niet echt spannende "kleuren". Metallic donker blauw is helaas opgegaan aan mijn xbox 1 een paar jaar terug :9

    Eerst maar eens want research doen op wat andere fora :)

    Mat zwart met wit tinten is misschien wel leuk, en dan hoef ik geen dure nieuwe spuitbussen te kopen.
    En eens kijken of ik witte smd's kan vinden voor de powerbutton
     
  4. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand ff een pm sturen met hoe ik mijn Ring of Light blauw maak? :) Namelijk voor mijn 1e Xbox 360 die ik "standaard" casemod zeg maar. :)

    de eerste faceplate zat bij de case natuurlijk (XCM)
    die is gebroken toen ik hem eraf haalde wat best gaar is.. Nu heb ik met moeite de originele witte faceplate opzitten van microsoft zelf.. heb inmiddels een zwarte van joytech besteld..
    eject button zit niet in de weg.

    als iok he mvan boven erop klik zit er onderaan een beetje ruimte aan de zijkant (zit een beetje omhoog). Tis jamemr dat alels zwart is want anders kon ik wel een duidelijke foto van maken..
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  5. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je Spuitbussen
    Standaart winkels graag
    dus niet winkels die bijvoorbeeld Rotterdam-only zijn
    en hoe duur?
    ??
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  6. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn, die spuitbussen vindt je in bijna elke goeie doe het zelf zaak (brico plan-it e.d.) Ik gebruik duplicolor, volgens velen op xbox-scene.com schijnt dat een goed merk te zijn. Ik heb er nog geen problemen mee gehad. Ik denk dat 1 spuitbus ongeveer 4-5€ is, je hebt normaal gezien 3 bussen nodig (primer, kleur en clearcoat), ik denk dat primer en clearcoat goedkoper is. Ook heb je schuurpapier nodig van verschillende korrelgrootte, 600 fzo als je verf moet afschuren, 800, 1000, 1500 en 2000 voor het klaarmaken voor verf. Als je schuurt, ook altijd water gebruiken, dat geeft een HEEL gladde finish.
     
  7. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hee
    ik heb zelf ook een site waar nog tutorials staan over Xbox/X360 (en andere Consoles)
    http://www.pimpjeconsole.nl
    ben nog bezig om tutorials te schrijven over casemodden die komen er binnenkort op (verschijnlijk volgende week!)
    mischien kan je hem in de lijst zetten op de 1e pagina bij "Tutorials en info".

    ik hoop dat jullie wat hebben aan deze site..
    Succes Tijmen
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is toch niet je eigen site hè? ;)
     
  9. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    haha jawel;) maar maakt toch niet uit :p het gaat om de Tutorials..
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie site design, dat wel!
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat is dus gaar, XCM is ook 3rd party, past gewoon nooit 100%.
    3rd party faceplay op MS case past nooit 100%, maar een MS faceplate op 3rd party case ook niet...

    Al te vaak meegemaakt. Daarnaast zoals je zelf hebt ondervonden ook matig kunstof..

    En RoL blauw maken moet je de smd's vervangen wat niet voor iedereen te doen is (veeeel kleiner dan ledjes).
     
  12. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dank je..
    heb je de Tutorials ook gezien? ziet er toch ook wel goed uit.. moeten alleen nog casemod tutorials komen.. maar die beloof ik volgende week!. dan komt ook mijn allereerste Gecasemodde Xbox tezien! maar we zijn nog maar net begonnen dus.
    groeten Tijmen

    ps. (mooie site design), "Dat wel!"
    wat is er mis dan? want mischien kunne we daar dan iets aan veranderen...
    danke

    Tutorials! Klik hier!
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Een vraagje jongens. Ik heb hier een tweede 360 en een HDD 2.5" Serial ATA. Ik was aan het denken om van HDD te wisselen en die in mijn tweede 360 HDD te zetten is dit mogelijk? En hoe mijn mijn HDD geformateerd zijn?
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kan wel, maar tis niet plug & play en het werkt maar met een enkel type 2,5" hdd.

    Ik zou zeggen lees het eerste nieuwsbericht hier:
    http://www.xbox-scene.com/ ;) Toevallig of niet?

    Be prepared 8)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er illegale zaken worden besproken waar we het op deze site niet over gaan hebben (ik ben er zelf geen tegenstander van). Nu weer on-topic!
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zo ben er uit, de 360 wordt (mat) zwart met oranje (dit na het zien van de forza 2 banner bovenaan het forum)

    Nu even een dikke week op vakantie en dan gaat het casemodden echt weer beginnen :D
     
  17. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  19. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik ook want full bodycases zijn duurder.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Weet iemand of de nieuwe 120gb hdd die je al in Amerika kan kopen ook op een europese 360 werkt?
     

Deel Deze Pagina