Ben nu zelf ook maar eens begonnen, heb de complete faceplate uitelkaar gehaald:
Primer is er net op gespoten (voor betere hechting vd verf), dus 20-30min wachten en dan de eerste matzwarte laag erop.
Wanneer die eerste laag erop zit even wachten, dan nog een laag en dan compleet laten drogen.
Ondertussen nog een oranje spuitbus halen en wanneer de zwarte verf droog patroontje afplakken en oranje spuiten.
Heb alleen nog niet echt een design in mijn hoofd
Al die klepjes moeten ook gespoten worden, maar twijfel nog of die ook zwart worden, waarschijnlijk wel.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Update1:
Eerste 2 dunne lagen zitten erop, nu weer een beetje drogen, dan nog één laag zwart en dan de rest vd dag laten drogen.
Zo zie je maar dat je betere meerdere delen van je case kan spuiten anders schiet het niet op Maar iig nooit gaan haasten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Update2:
Mat zwart begint mooi egaal op te drogen! heb de memorycard & usb klepjes grijs gespoten, ben benieuwd hoe dat er straks uit ziet.
Maar die dingetjes kan je zo weer overspuiten dus dat is geen probleem
--------------------------------------------------------------
Update 3:
Begint al ergens op te lijken! Na 3 lagen is dit het resultaat en de verf is nu behoorlijk droog, in elk geval bestand tegen stof nu.
Zelf vind ik dit mooier dan glimmend zwart, heeft nu bijna een stof / geverfde mdf look
Ter vergelijking: 3rd party glimmend zwarte faceplate (ell cheapo plastic, memorycard klepjes blijven open staan...)
ps de binnenkant spuit ik uiteraard niet
Laatst bewerkt: 14 jul 2007