1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik ben nu nog bezig de dvd drive buiten de console te zetten, er komt een sata poort en een vga connector (voor powercable van dvd 8)) in het bovenste stuk van m'n 360. Die vga connector zou wel sterk genoeg moeten zijn om stroom te leveren aan dvd drive zeker?
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    heeft hem verkocht.
     
  3. Looney-Crew

    Looney-Crew Punish and Enslave

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

    heb goed nieuws voor je.
    Ik had ook een watergekoelde xbox 360 (Wat de meeste mensen hier wel wisten maar heb hem inmiddels verkocht)...En had ook mijn dvd drive buiten het console.
    Geen probleem, gewoon lange sata kabel kopen en dan draadje voor draadje de kabel van de power afknippen en verlengen (NIET solderen dan krijg je geheid problemen!) Doe het ook niet met kroonstenen beide vanwege het feit dat solderingen in dit geval dan gaan functioneren als zijnde spanningsregelaars en krijg je gelijk een hardware failure en heb je niks meer...en kroonsteen gaat hij teveel stroom verspreiden in het blokje (Werk zelf in de electronica met consoles e.d....)
    Gewoon strippen goed in elkaar draaien, strak met isolatie tape vastzetten en klaar is kees.in dit geval gaat netje's solderen ten koste van je console...

    maar het kan dus en werkt prima, niet trager of welke problemen dan ook....

    heb je vragen?doe pm help ik je eruit

    groeten _0/
     
  4. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al opgelost hoor, toch bedankt :)
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb een ideetje voor een faceplate. als het goed is en de deal doorgaat ben ik binnenkort in het bezit van een 2e witte faceplate en ik dit ideetje

    [​IMG]

    maar hoe kan ik het best de ondergrond "Pakkend" Maken zodat de verf goed hecht en welke verf kan ik beste gebruiken. heb zelf wel enige airbrush ervaring dus zou het daar mee kunnen en hoe moet ik de knoppen van de faceplate er afhalen en meespuiten..
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Even goed ontvetten met terpentine dan moet het goedgaan (het hechten dan, verven is andere zaak :9).

    Airbrush is natuurlijk super als je dat kan gebruiken. Kun je heerlijk precies mee werken.
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ja maar ik plak de strepen toch wel af. dat rondje wrod alleen moeilijk.. hoe demonteer je eigenlijk zoon faceplate.
     
  8. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik wil binnekort mijn X360 in een mooie grijze kleur gaan spuiten.
    Wie kan mij wat tips geven? Hoe moet ik te werk gaan, en wat moet ik vooral wel en niet doen?

    Gr,
    Robin
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

  10. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooi gemaakt, maar dan moet ik wel me X360 open maken en alles eruitschroeven enzo, toch?
     
  11. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zijn gewoon stickers, ik zou gewoon een mooie case kopen als je garantie vervallen is.\
    Wat ik dus ga doen, ik heb hem al sinds de launch en nog nooit problemen gehad :D
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  12. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: oops-_-
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  13. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stickers zijn best wel wreed gemaakt.. misschien is dat wel wat :)
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Lijkt me dat als je een mooie paintjob wil maken je 360 ook open moet maken, anders zou je gewoon allemaal verf door de ventilatiegaten spuiten, of een rare rechthoek hebben als je het taped.
    Maar die site verkoopt inderdaad stickers, maat van me heeft daar ook besteld, was niet zo duur en wel goede kwaliteit.
     
  15. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, voor een apintjob moet je hem openen, waardoor je je garantie onmiddelijk verliest. Voor het uit elkaar halen van een faceplate en wat tips voor te verven zijn de tutorials op xbox-scene heel handig, staat allemaal goed in uitgelegd, heb zo m'n facepalte in 5 min. uit elkaar kunnen halen :)
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Is inderdaad erg makkelijk. En vastzetten van het usb klepje enzo kan je makkelijk met een lijmpistool doen

    De memorycard klepjes + IR oog zitten vanzelf weer vast door de veertjes.

    Enige wat een beetje gepruts kan zijn is de Ring of light. (als je die niet of anders wil spuiten)
     
  17. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een paar keer de ROL gewoon overspoten, het licht kon je nogsteeds erdoor zien :). Heel licht verven is de boodschap.

    Ik ben bezig een 'paar' dingen aan m'n 360 te veranderen, binnenkort ga ik es foto's maken ervan
     
  18. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, heeft iemand hier ervaring met dit?
    Die bodycase lijkt me supervet en ik de reviews zeggen dat hij makkelijk te installeren is, maar heeft iemand hier ervaring met zo'n XCM case?
    En weet iemand of er het setje schroevendraaiers et. bij zit om de case te kunnen installeren?
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  19. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, ik heb de black knight versie. Hij is idd makkelijk te installeren. Er zit zoiezo een set bij om de schroeven los te draaien+ een metalen ding om de plastieken kast eraf te halen.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  20. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    nice, die ga dan ik halen :D
    Heb ik meteen een witte case om te uit te leven :p
     

Deel Deze Pagina