1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vind deze creatie persoonlijk 3x niks. Het is niet mijn smaak en vind hem nogal kinderachtig qua stijl over komen.

    Heb betere dingen van je gezien, maar zo kijk ik er tegen aan :)
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Me too.
    Ik vind het geweldig wat je doet hoor, maar deze is iets minder...;)
     
  3. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Ieder zijn ding. Ik vind hem tof, en zo ook degene van wie hij is. En dat is het enige wat telt.

    Daarbij, zoals ik al een beetje aangaf, ik ben niet hier om mensen te entertainen om zo bot uit de hoek te komen. Ik maak wat; de ene keer kan dat voor de een mooi zijn, de andere keer niet.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Duplicolor spuitbus (auto verf). Eerst met een primer zodat het goed hecht. Dan dunne laagjes spuiten. En het is aan te raden er daarna nog een blanke lak overheen te spuiten.
     
  5. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolz ik had je post nog niet eens gelezen maar die heb ik ook gehaald :D !!!
    Ik heb nu mijn Charge kit en pack helemaal zwart. Al moet ik het zelf zeggen
    vind ik het best goed gelukt. Ik post vanavond nog wel ff een paar foto's kunnen jullie ook oordelen wat jullie er van vinden :D !
     
  6. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag mijn xboxje eens gaan painten naast het plexiglas raam wat er nu in zit. Nu wil er graag een airbrush of hoe je het noemt voor aanschaffen. Maar ik zie ze op internet voor 30 euro en bij de hobbywinkel bij mij in de buurt voor 100 euro? wat heb je als beginner nodig?
     
  7. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Voor 30 euro heb je waarschijnlijk alleen de gun. Je moet nog een compressor of een gasfles hebben. Een gasfles kost 6-7 euro, deze zorgt voor de luchtdruk. Een compressor kost 250-500 euro, maar levert oneindig luchtdruk.

    Daarnaast moet je ook verf hebben; een standaard verf pakket kost 40-50 euro met de basiskleuren. Ook moet je thinner hebben (voor schoonmaak van de gun) olie voor het invetten van de gun delen en speciaal schoonmaakmiddel voor de gun. Bij elkaar ben je ongeveer 160 euro kwijt voor alles.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Colourchange!

    Van dit:

    [​IMG]

    Naar dit:

    [​IMG]
     
  9. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx dat is nog aardig meer werk/geld dan ik dacht... ik denk dat ik het toch nog maar eens even uitstel :b:
     
  10. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die vind ik tof, dat zijn naam erop staat is ook nice. Alleen iets te felle rode knopen voor mij. :)
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
  13. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Thanks, kleurenschema is op verzoek van Aridity geweest though.
     
  14. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
  15. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Zit geen LED kit in. Hij wilde ze eruit hebben vanwege het gewicht. Zal ook wel iets te maken met professioneel gamen.
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Rumble weg? Dat kan je gewoon uitzetten in het dashboard :emo:. lol weightloss
     
  17. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik denk dat het bedoeld is om de joystick lichter te maken ter behoeve van het gamen.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Man dat ding weegt al niks. Zonder rumble gaat het de kant op van die veertjes van de ps3. Had er dan tenminste ledjes op aangesloten :emo:
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, want die extra LED verlichting zou de professionele gamer (de koper dus) kunne afleiden...
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    *frag* *frag* *fra... OOOOOOOOO LOOK AT THE PRETTY LIIIIIIIIIGHTSSSSS... :emo:
     

Deel Deze Pagina