1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    waarom kun jij dat nou weer wel vinden, en ik niet? die whisper fan die jij vond, vond ik ook al niet :eek:
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, geen idee! 8) Zoek je nog iets? :+
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Voorlopig niet, maar als je echt een keer je soldeerbout gaat afstoffen, dan zou ik ook héél graag een blauwe ROL willen! Uiteraard tegen een vergoeding ;)!
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm, ik heb nog 2 van die bordjes liggen. Misschien eens een keer kijken hoe en wat.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, fix ze dan even voor ons! :9
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Stuur maar een zakje SMD ledjes op, dan :emo:
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, het was niet serieus bedoeld. Maar ik zeg geen nee als je er toch mee zou beginnen. Die SMD LED's kan ik wel regelen. Ik keek net naar m'n soldeerbout en daar zit een vrij dikke soldeerkop op wat misschien wat onhandig is voor dit soort soldeerwerk, maar ik kijk wel even.

    Dit is trouwens ook wel een vette mod:
    [​IMG]
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee irritant is het wel als dat ding naast je tv staat te flikkeren :D
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als je ook nog error codes wilt moet je wel 2 smd ledjes per hoekje, of een multi color geval.
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Codes kunnen mn rug op. Als hij ermee stopt plug ik het orignele bordje wel weer in. Trouwens, ik heb 2 xboxen met identiek serienummer/consoleID. Dus dan wissel ik gewoon de kasten om :emo:
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @ Slurpgeit; ik zeg ook geen nee als je aan die van Lethal gaat beginnen :+!

    @ Lethal; stuur je dan meteen ff 2x SMD LED's naar m op ;)?! En die mod is idd wel vet gedaan, zo op de muziek/geluid, maar denk dat het bij bijv GOW wel irritant wordt als dat ding als een gek staat te knipper naast je tv zoals Lenny zegt!

    @ Gerjan; je kunt toch gewoon de rode led's laten zitten en de groene vervangen voor blauwe? Of zeg ik nou iets heel doms :+?
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Het zijn RGB leds (tenminste, neem ik aan). Daar zit rood en groen in 1 ledje.
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ah ok, en die heb je niet met rood en blauw in 1 ledje? Of is dat weer een domme opmerking ;)?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als SMD LED heb ik ze nog niet kunnen vinden, maar wel als bijv. een 3mm LED alleen schijnen die niet te passen. Ik vond trouwens net deze Guide waarmee je met SMD LED's zowel blauw als rood voor foutcodes kunt inbouwen (of andere kleuren). :)
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

    @sjacco, waar kun je die cases kopen? enig idee? (liefst geen ebay)

    En hoe plaatsen jullie de garantiesticker terug als het nodig is?, want ik neem aan dattie niet meer plakt, als je hem eraf gehaald hebt.

    En het eraf halen, gaat dat gwn met een huis tuin en keuken feun? of een feun van 2000 watt die echt heet kan.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2009
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup 3 jaar op RROD en 2 op alle andere dingen.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gewone föhn, anders smelt je je 360 8) Maar die garantiesticker zit er niet voor niets... 360 openen = geen garantie meer. Nieuwe stickers kan je er geloof ik sowieso niet meer heel vanaf halen.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Die papieren? Die zijn 10 keer makkelijker :+. Maargoed, niet echt een discussie voor op XBW.
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86

    Wat Hybrid zegt ;)! En die cases...ja kwenie, zijn denk ik wel wat sites te vinden, maar zal wel duur zijn! Maybe weet slurpgeit of iemand anders een site voor cases? En garantiestikker heb ik je toch youtube filmpje over gestuurd? En dan gewoon op een stikkervel plakken!
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die groene? Jawel hoor, gaat juist nog makkelijker. Maar je moet alleen oppassen dat je hem wel van de goede kant loshaalt, omdat ie aan de bovenkant geloof ik 2 van die stripjes heeft zodat ie kapot gaat wanneer je er aan trekt.
     

Deel Deze Pagina