1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86

1/4 is mijn whisper fan verzonden vanuit Engeland (Gamers Gear @ eBay) - Ontvangen op 7/4
    1/4 zijn mijn 2100 Live Points verzonden (met de post ja) vanuit Engeland (MyMemory) - Ontvangen op 7/4
    3/4 is mijn unlock kit verzonden vanuit Hong Kong (DealExtreme) - Ontvangen op 8/4
    3/4 is mijn nieuwe headset verzonden vanuit Hong Kong (DealExtreme) - Ontvangen op 11/4
    6/4 is mijn dual charge verzonden vanuit Engeland (Cellplus @ eBay) - Ontvangen op 11/4

Zal laten weten wat wanneer binnen is!

Je hebt geen rekening? wie heeft er nou geen rekening?? Heb je wel geld dan? En zo ja, waar bewaar je dat dan?

Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  2. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    op mijn spaarrekening. maar ik heb geen gewone rekening met internetbankieren.

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude:+

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Mijn Whisper Fans zijn vandaag met de post gekomen! Alleen...ik lag nog in bed, en andere huisgenoten hebben ook niet open gedaan, dus nou komen ze morgen pas :eek:! Maar iig binnen een week dus! Nou maar es ff gaan kijken wie er hier in huis een föhn heeft :+!
    Had overigens ook mn Points verwacht van MyMemory (zeker aangezien Dulle vandaag SR2 van hun ontvangen heeft, die ook op 1/4 geshipped was), maar die zaten helaas niet bij de post!

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wat maakt het uit, zolang het maar cheap is :+

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hong Kong FTW! :9

Zijn die dingen denk je echt stiller en werken ze beter? Je hoeft er niks voor te solderen ofzo toch gewoon plug & play?
    Zoja dan schaf ik er binnenkort ook wel één aan, heb nog wel gewoon garantie.

Je kan overigens ook gewoon een garantiesticker kopen van ebay hoor dus als je hem niet meer hebt ;)
    Mijn garantiesticker is wel heel maar je ziet wel een soort van kras in het midden en ook nog op een andere plaats.

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Als goed is zijn ze stiller en werken ze beter ;)! Zodra ze er in zitten zal ik wel ff laten weten of het echt zo is! En het is idd gewoon plug en play, genoeg filmpjes op youtube te vinden, mocht het je niet lukken!
    Ga zelf wel echt heel voorzichtig proberen die garantiestikker te verwijderen, maar had idd ook al gezien dat ze te koop zijn op ebay mocht het mislukken!

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, je hoeft niks te solderen. Het enige wat je hoeft te doen is de console te openen, DVD-Rom Drive loshalen, Airduct verwijderen, aansluiting van de oude fans loshalen, oude fans verwijderen, nieuwe fans plaatsen, nieuwe fans aansluiten en klaar! :)

En wat betreft of ze stiller zijn: Ze zijn sowieso stiller dan de Delta DC Brushless en Sunon fans aangezien die dat irritante gejank hebben. Heb je Nidec fans, dan zal je niet veel verschil merken. ;)

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ok mooi, dan zijn ze in mijn geval igg stiller! Keek laatst namelijk ff naar de achterkant van mn Elite naar de fans en zag Brushless staan ;)!

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind die Delta DC Brushless echt zo irritant. Opzich zijn ze wel goed, want ze hebben een prima airflow en beter dan die van de Nidec. Maar ze hebben echt zo'n typisch overheersend jankgeluid. Hieronder kun je trouwens goed het verschil horen tussen de Delta DC Brushless en Whisper Fan Max:

Het is nu wel duidelijk dat ze stiller zijn lijkt me! ;)

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vanmorgen heb ik de Whisper Fans ontvangen (waren er gister al, maar toen sliep ik nog toen de postbode aanbelde :+), alleen heb ik toen niet meer in mn brievenbus gekeken en dat heb ik zojuist wel gedaan, en wat lag daar? M'n unlock kit! Komt goed uit dus :)! Maar die is dus 3/4 verstuurd vanuit Hong Kong en nu al binnen!! Verwacht mn koptelefoon morgen dan denk ik, die was ook 3/4 verstuurd!
    Nou ff kijken of hier in huis iemand een föhn heeft, dan kan ik vanavond al aan de slag!

12. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    je geile blonde huisgenote zal der vast wel een hebben ;):+

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Die woont hier niet.

Anyway, die heatsinks die je bij de Whisper Fan krijgt, wat zijn dat eigenlijk en wat doen ze/waar zorgen ze voor??

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ze zorgen dat de scaler en nog een chip waarvan ik de naam even kwijt ben beter gekoeld worden. Een kapotte scaler veroorzaakt onder andere E74.

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ok mooi zo! Zijn ze ook weer makkelijk te verwijderen mocht ik de xbox moeten opsturen?

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ok dringend vraagje! Heb mn xbox nou open gemaakt, maar nou kom ik opeens nog een stikker tegen die de dvd-drive vast maakt aan de ijzeren case zeg maar, zie foto:

http://img291.imageshack.us/img291/6415/afb015.jpg

Hier heb ik niks over gelezen, of gezien op youtube filmpjes?! Wat is dit voor stikker? Ook een soort van garantiestikker? Kan ik m gewoon verwijderen? Het is een beetje een metaalachtige stikker, heel buigzaam en vervormbaar.

Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het is ook een garantiesticker, je kan hem gewoon verwijderen op dezelfde manier als die andere garantiesticker (fohn dus), want ik heb gelezen dat ze er toch niet naar kijken.

en je foto doet het niet.

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ok, heb m idd al verwijderd met de fohn! Niet helemaal, alleen het gedeelte dat aan de dvd drive geplakt zat, zodat ik alleen dat stukje dalijk hoef terug te plakken! Plak alleen niet meer zo heel erg merk ik...
    Krijg nou alleen de fan tunnel er niet uit? Durf niet te hard te trekken...hij zitten boven in het midden vast?!

EDIT: beetje gepriegelt met een passer en gelukt ;)

EDIT2: nu is er dus geen beweging in die fans te krijgen?? Die zitten verder toch niet met schroeven vast?

Ok, ook dat is gelukt :9...Nou, kijken of ze het doen ;)

EDIT3: Jeej, ze doen het!

Sorry voor de crappy phone pic, komen nog een keer hi-res pics!

Alleen wil ik nu nog graag even weten of die heatsinks makkelijk te verwijderen zijn?!

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Die erbij zitten? Als ze warm zijn wel ja.

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Thnx! En ook bedankt voor je PM!

Xbox zit weer in elkaar, nu met een mooi blauw kleurtje :)!

Niet goed te zien natuurlijk met daglicht en telefoon camera, dus zal binnenkort wat betere foto's maken!

Deel Deze Pagina