1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    thanks dude :D
     
  2. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag ook eindelijk mijn whisper fan max.

    Maar zijn die 2 heatsinks nodig ?
    Of maakt het niks van verschil ?
     
  3. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
  5. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Klants wil is wet :b:
     
  6. mr poenanie nl

    mr poenanie nl game addict

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik heb een xbox 360 zonder hdmi aansluiting nou heb ik een toffe case mod gezien op een site. ik heb een paar vragen...
    het uit elkaar halen van een 360 is niet erg moeilijk maar is het in elkaar zetten wel moeilijk?? en waar haal ik zoon kleine schroeven draaier??

    http://http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=780208 dit is de link naar de case mod die ik misschien wil halen. graag jullie meming en tips ik ben geen geweldige klusser en vind dit een mooie optie.
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo'n schroevendraaiertje kan je gewoon bji elke bouwmarkt kopen. Ik heb toendertijd een Torx 10 gehaald bij de Praxis, en dit handige stukje gereedschap.

    Verder is het een kwestie van goed je tijd nemen, het loskrijgen van het plastic omhulsel kan een bitch zijn. In elkaar is een makkie.

    Zie ook hier (video) en hier (text)
     
  8. mr poenanie nl

    mr poenanie nl game addict

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    thankx man!
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je hoeft imo niet erg bang te zijn iets kapot te maken..

    Met hulp van Slurpgeit lukte het uiteindelijk binnen een kwartiertje om alles goed open te hebben.


    2e keer ging een stuk sneller though :+
     
  10. DAY

    DAY Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

    Door onder meer dit topic wil ik ook gaan beginnen met mijn xbox wat te upgrapen. Ik heb in ieder geval nu zo'n Talismoon whisper max gekocht, hopelijk komt deze snel binnen. Maar ik zat nu ook wat te surfen en merkte op dat waterkoeling er ook nog is, heeft iemand hier ervaring mee?

    Ik zie net het volgende setje op internet, qua prijs is het interessant. Maar werkt het ook?

    http://www.console4fun.nl/shop/Water-Koeling-voor-de-Xbox360-**Wit**-p-17069.html
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het werkt, maar je krijgt wel zo'n lelijke kast (de radiator) buiten je 360..
     
  12. DAY

    DAY Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich heb ik daar minder moeite mee, ik kan altijd de pomp in een moei kasje bouwen. Het gaat mij er voornamelijk om dat ik het risico op RROD of E74 problemen zoveel mogelijk preventief verhelp.

    Ik zie trouwens dat die koelblokjes van dit setje erg klein zijn, heeft dat nog veel invloed op de koeling, of maakt dat niet zoveel uit. Dit heeft natuurlijk te makne dat de DVD er nog bovenop moet.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee heeft geen invloed, het water zorgt wel voor de warmte afvoer. Bij PC's zijn de koelblokken ook niet zo groot ;)
     
  14. DAY

    DAY Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, Ik heb namelijk wel eens van die grote koelblokken gezien, maar niet van deze kleine dus. Ik ga nog even rondkijken of ik niet ergens voor een leuke prijs een 2e hands setje kan kopen. Misschien zonder koelblok, maar die koop ik anders vanuit Engeland of Duidsland.
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik had enkele weken geleden de RROD, maar dit keer op mn xbox met mn mooie decals erop.

    Heb er een brief bijgedaan dat wanneer ze een andere xbox zouden terugsturen wanneer ze m niet konden repareren, ze aub deze covers erop zouden willen zetten of in ieder geval mee terug willen sturen en of ze er heeeeeel voorzichtig mee wilde zijn.

    Gelukkig kreeg ik dezelfde box terug en alles leek prima in orde. Totdat mn ook viel op de dvd-lade. Daar was mn decal verdwenen :mad:
    Gelukkig was dat stuk heel donker en valt het niet erg op (had m ook al zwart gemaakt, zodat je op de randjes niets zou zien), maar ik vind dit toch wel jammer en slecht.

    Kreeg nog een mail over hoe ik over de reparatieservice dacht en heb alles beschreven, maar een mail terugsturen was waarschijnlijk teveel moeite.

    Dus als jullie je xbox moeten opsturen, dan zou ik daar maatregelingen voor treffen zoals de oude covers erop zetten.
     
  16. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jammer van die plastic diamanten die erop zitten, maarja klant is koning he :+
     
  18. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Die plastic diamanten heb ik er zelf opgezet, de klant vroeg er niet om. Het is een kwestie van persoonlijke smaak vind ik.
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Moet zeggen dat ik dit een van je minste vind...
     
  20. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat mag. Ik kan niet iedereen een plezier doen.
     

Deel Deze Pagina