1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind hem prachtig, alleen die diamantjes zijn niet helemaal mijn smaak. Maar voor de rest vind ik hem erg tof gedaan!
     
  2. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  3. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Rice, hoelang ben je bezig om de case van een 360 in zo'n nieuw jasje te hijsen? Globaal gezien natuurlijk, het ligt er aan hoe ver je gaat met het design van de case.
     
  4. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat ligt er aan. Ik weet nog toen ik mijn allereerste Xbox deed (mijn eigen was dat) dat ik een aantal dagen kwijt was. Nu gaat het zo snel, lijkt net lopende band werk, omdat ik alles al weet, hoe de Xbox 360 in elkaar steekt en dergelijke.

    Deze had ik binnen 1 dag af doordat ik nu zeer snel kan werken. Het lastigste is nog altijd het feit dat dingen moet drogen, dat kost veel tijd. Maar ook daar heb ik technieken voor uitgevonden qua tijdswinst.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Erg tof zeg zonder diamanten, vind vooral de faceplate heel mooi!
     
  7. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik moet zeggen dat ik hem juist zonder de diamanten erg saai vind.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zonder die diamanten is hij juist erg vet. Opzich waren de diamanten best wel leuk maar imo waren het er iets teveel van het goede.


    Binnenkort ff kijken of ik mijn originele fan er weer in kan zetten want ik word onderhand wel een beetje moe van het lompe geluid van de Talismoon Whisper Max... Snap echt niet hoe dat ding bij mij stukken harder is en op allerlei vergelijkingsfilmpjes is hij juist stiller dan de originele fan.
    M'n 6 volt aansluiting was destijds wel kapot maar die heb ik laten repareren bij een ombouwzaak dus hier zou het niet aan kunnen liggen. Want 6V = 6v :9.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    He he! Dan ligt t dus toch niet aan mij! Ik dacht ook al dat mijn Whisper Max lawaaieriger was, maar Lethal en youtubefilmpjes zeiden van niet ;)!
     
  10. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Het grootste probleem was dat ik geen doorzichtig-kleurige diamanten kon vinden, tenminste; kleintjes, in grote aantallen. Ik moest het dus doen met een aantal die ik eigenlijk niet direct erop wilde zetten.

    Als ik kleintjes in neutrale kleur had gehad - en een hoop dan - dan had ik hem mooier kunnen 'diamanteren' (zelf verzonnen woord hehehe)
     
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er veel verschil zit tussen de Talismoon Whisperfan Blue, en de Talismoon Whisperfan Max behalve dat de je de kleuren kan kiezen bij de Max?
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Max is de nieuwe versie waarmee je dus 3 verschilende kleuren kan gebruiken of geen. Verder heeft de Max een betere Airflow, draait op kogellagers waardoor die stiller is en langer mee gaat. Ook heb je een Nitro Switch op de Max waarmee je op 12 Volt kunt draaien voor extra koeling en krijg je 2 mini Heatsinks meegeleverd.
     
  13. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de gewone is niet echt een aanrader?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, die draait niet echt stabiel en maakt een herrie. Voor die paar Euro minder zou ik niet kutten. ;)
     
  15. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  16. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    ik heb een simpele vraag. ik heb een normale xbox arcade en ik wil die nu graag zwart spuiten. hoe kan ik dit het beste doen?

    gewoon die luchtgaten afplakken en spuiten maar?
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Uit elkaar halen, dan pas spuiten.
     
  18. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    O o die Slurp :D
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik zou gewoon een emmer vol met zwarte verf vullen, je xbox onderdompelen en drogen maar. :b: :+

    Nee zonder gekheid, uit elkaar halen, lichtjes opschuren, vervolgens dun spuiten. Je kan maar beter 3 dunne lagen op elkaar doen dan 1 dikke laag.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vergeet de matte coating niet ;)
     

Deel Deze Pagina