Ziet er goed uit. Beetje jammer van de standaard tekst eronder: Bij mijn weten bestaan er geen NES Consoles meer waar nog (Fabrieks)Garantie op zit
Ricepuppet, je post hier alleen nog maar om je eigen spul te promoten en dat is niet de bedoeling. Want dat valt simpelweg onder spam en dat wordt niet toegestaan. Hou daar rekening mee aub.
Serieus....Je maakt een grapje? Want ik vind dit dus echt niet promoten wat Ricepuppet doet! Hij maakt al die dingen in opdracht van klanten (als ik het goed begrepen heb) en wat hij maakt deelt hij hier met ons! Dit is tenslotte het casemodding topic en daar valt dus het 'beschilderen' van xboxen en controllers ook onder vind ik! En het kan misschien wel zijn dat Ricepuppet verder niet post op t forum (heb ik niet gecheckt), maar misschien heeft ie daar geen tijd voor en wilt alleen z'n kunstwerkjes met ons delen? Ik heb daar geen problemen mee en ervaar dat niet als spam, en ik denk andere members ook niet?! Wil me verder nergens mee bemoeien, maar wilde dit ff kwijt !