1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Die custom case in the making die Errox showt kan wel eens heel gruwlijk worden, ik had alleen dikker, en écht plexi gebruikt. Een kleine custom 360 met watercooling is ook wat ik nog eens wil bereiken met de 360. Om nog maar eens in herhaling te vallen...silence......_O_
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ag, ik ben het met je eens, door die sticker ziet het er net wat proffesioneler uit.
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    @Slurpgeit: Inderdaad, het is nét die extra touch :D

    ...en dan te bedenken dat ik die zin er op het laatste moment nog uit wilde halen...

    Thanks, you've just made my day _O_
     
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    @SV _O_ echt super mooi.Met zekerheid de mooiste NES mod die ik ooit gezien heb.Blijft je mario trouwens nog blauw of ga (laat) je hem nog airbrushen?De rest is echt heel smooth geplakt/gespoten/afgewerkt.
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel! Ik heb er nog een tijdje over zitten denken, maar ik laat het gewoon zo. Ik denk dat het anders te rommelig is en aangezien het al een "overkill" aan kleuren is, zou het misschien te onduidelijk kunnen worden.
     
  6. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nou een paar aanpassingen aan mijn doos aan het maken. Wat ik nou niet op de voeding is dat deze 203 watt levert, maar hoeveel watt verbruikt de xbox nou eigenlijk? Want ik kan er wel vanalles in gaan bouwen maar als ik zometeen teveel watt verbruik... Dus, weet iemand dit? Ik heb al op internet gekeken maar ik heb niets kunnen vinden.
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    73 ongeveer. Je hebt zo'n 20 watt speling als ik me niet vergis.
     
  8. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dat is dus net genoeg voor mijn pompje:)

    Dan nog even een vraagje. Die koelers die in de 360 zitten zijn temperatuurgestuurd toch? Waar ergens mag die temperatuurdiode zitten als die erzit? Bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk is dat ding dat ik liet zien niet klaar. Zal wel meer posten als hij em af heeft. Weet niet eens zeker of dit de uiteindelijke versie gaat worden. Kzal es vragen hoe ver hij is.
     
  10. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Of A er zit een sensor in/naast de cpu/gpu.
    B er zit een 2e/3e sensor in de fan.
    Als A te warm word geeft hij een signaal over het blauwe of gele lijntje dat hij aan het zweten is dus gaat hij harder draaien.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Morgen de laatste hand leggen aan m'n casemod, net even de andere zijkant wat afgemaakt, laat et nu eerst even drogen, zal morgen wel even wat pics maken.
     
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Die zit in de GPU en CPU. Die kun je wel aflezen, mits aanpassingen. Maar daar mogen we het niet over hebben hé ;)
     
  13. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet? Dacht dat je niet over modchips e.d. mocht praten, maar mag dit ook niet? Beetje informatie verzamelen:9
     
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Dude, temperatuur kun je alleen uitlezen met tjips.

    Ook trouwens met TSOP flash of softmod, maar dat doet er even niet toe.
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Tering, eindelijk klaar 8) Ben toch maar voor 2 lagen gegaan, vond 1 laag beetje flets... heeft me dan ook de halve dag gekost om het helemaal goed te krijgen:9 Pics zometeen.

    *Gaat eerst de troep opruimen*8)
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Troep al opgeruimd ? ;)
     
  17. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik: Dude, leer eens lezen. Ik praat helemaal niet over uitlezen, dat doe jij. Het enige wat ik wil weten is waar die temeratuursensors zitten. Ben bezig met men XBOXwater te koelen en die 2x60mm fans te vervangen door 80mm exemplaren. Standaard zijn hoogstwaarschijnlijk de CPU en de GPU de heetste componenten in je XBOX. Als die zometeen een stuk koeler worden door de waterkoeling kan het dus misschien voorkomen dat een ander onderdeel het heetste wordt, en als die dan niet voldoende gekoeld wordt omdat de CPU en de GPU zeggen dat die koelers niet zo hard hoeven te blazen... Wat ik wou doen was kijken hoeveel ampere en watt de standaard koelers van de 360 gebruiken en dan 80mm koelers die iig niet meer ampere vragen als de standaard koelers zoeken en die op de aansluitingen op het moederbord dan die 60mm koelers solderen en die 60mm koelers weghalen.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    [​IMG]



    Done :)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  19. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    prachtig Grave _O_
     
  20. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Er strak

    @icecase update

    Ben bijna klaar met dremelen. Het powerdingetje,mobo, fans passen echt net erin.Ik ga zo de gaten van de fans boren, en daarna moet ik nog uitdokteren hoe ik de gaten van de controler poorts ga boren...
     

Deel Deze Pagina