1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooie sticker op de tafel ook :+
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Die is voor me ma;)
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes Grave! erg mooi gedaan. en bovendien een unieke case én je garantie nog!
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Thx, jups :) Maar in de zomer is de garantie weg als ik me hd ga spuiten:{ Maja, hoop dan maar dat ie niet kapot gaat.
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb je die stickers van daan? En kan je ze er gewoon opplakken zonder bang te zijn voor de hitte die niet wordt vrijgelaten? Want het ziet er wel master uit.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    - Tzijn geen stickers ;)

    - Ik heb em zelf gemaakt, je kan et dus nergens weg halen ;) .... heeeeel veeel werk van gehad om et te krijgen zoals ik het wou.

    - Nope geen last van hitte probleem oid.

    Thx, that's why I made it:cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    als het geen stickers zijn, wat zijn het dan wel?
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn het "screenprotectors" ofzo? Die zich vasthechten aan de console maar verder geen plak ofzo gebruiken. Statische zooi dus?
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Ja tis soort spul met statisch zooi, dunno precies. Kan et er zo vanaf halen,, voor gekozen vanwege de garantie. Geen plak spul ofzo.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ GRAVE; echt heel erg mooi. Ik ben normaal niet zo van de gemodde boxen, maar die van jou zou ik wel in mijn huisje willen hebben *jaloers*
    Ik ben helaas zelf niet zo creatief, maar petje af!
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik mischien de link waar die foto van die baby erop staat in high res kan bekijken, als die uberhaupt bestaat.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Die bestaat dus niet ;) Daarom heeft et me ook ook zoveel werk gekost;)
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe heb jij dan een high res plaatje gekregen O-)
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig had je wel een begin, ff gezocht en dit (zie link) is het beste wat ik kon vinden. Maar ik weet zeker dat er betere "voorbeelden" zijn.
    [​IMG]
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zelf gaan tekenen, combineren met programma's (doe gelukkig een grafische opleiding) bovendien heb ik contact gehad met de originele makers die me tips hebben gegeven, maar mij ook niet hun originele pics mochten geven aangezien de rechten bij de opdrachtgever lagen (microsoft).



    Dat plaatje had ik ook paar pagina's terug al gepost;)


    Wil ik toch even zeggen, wees niet zo on-origineel om iemand na te gaan apen. Tis de bedoeling dat et uniek is, niet dat er zo 100 crappy na aapsels van mensen zijn.

    Maak zelf iets origineels en ga niet meteen mij na apen..:{


    *Haat na aapers die zelf niks kunnen bedenken*8)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Je kan er ook trots op zijn dat ze jaloers op je zijn en je shit mooi vinden :)
    niet iedereen is orgineel en creatief ;)
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja kan ook, maar zie et al vaak genoeg op school voorbij komen. Mensen die bv iets willen lenen en dat je na 2 week erachter komt dat ze gewoon jou idee hebben gejat en gewoon inleveren bij de leraar. Ben jezelf lang bezig geweest ergens mee en dan komt er een snotaap die jouw idee jat en dan zijn naam er leuk opzet_0/ Bovendien is het doel dat jezelf iets unieks maakt...
     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja daar heb je gelijk in.. je moet niet met iemand anders veren gaan pronken.. maar als ik jou ontwerp mooi vind (wat ik doe) en ik doe hetzelfde op mijn xbox.. gewoon voor mn eigen plezier en niet om te pronken bij anderen.. dan moet dat toch gewoon kunnen :)
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Kan niemand tegen houden ;) Maja heb ik zelf ook zoiets van, leuke shit, wou iets origineels .. maak maar weer wat nieuws want er zijn nu 100 die hetzelde ontwerp erop hebben. Dus yeah, baal daar wel van, begrijp jezelf denk ik ook wel.

    Geld ook voor de art topic hier. Als iemand wat tekent en je ziet even later precies hetzelfde voorbij komen van iemand anders dan denk je ook 8) :mad: Want er zit veel tijd in en jou idee, maja dat begrijp je wel als jezelf iets hebt gemaakt waar veel tijd in zat en jezelf zoiets gebeurt.

    Je kan niet eens meer iets posten, want mensen gaan meteen je shit na apen. Weer war geleerd, als je iets origineels wil houden moet je het voor je houden..
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Pardon? Jij hebt het ook gewoon van iemand nagemaakt hoor. En wie ben jij trouwens om iemand een mod te verbieden? Wees trots dat ze je na willen doen.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006

Deel Deze Pagina