Net in mn pauze bij een viertal winkels hier in Den Bosch gaan vragen, maar nergens hadden ze Torx schroevendraaiers. Dan morgenavond maar ff langs de Gamma! Koop ik meteen maar een T8H, wie weet wil ik mn controller ooit nog een keer modden !
Net mijn standaard T8 terug gebracht maar ze hadden geen T8H . Daarom maar een setje horlogoschroevendraaiers gehaald (micro) waaronder een schroevendraaier van 2 mm. Daar krijg je de controller in 2 minuten mee open, te makkelijk eigenlijk :')
Sjacco, het is toch echt een T6, ik heb ze er zelf met een T6 afgeschroefd. Gaat nu foto's uploaden want het is gelukt
Dude lees eens eerst voordat je wat zegt We hebben het over het ROL plaatje niet over die controller van jou.
Mijn Casemod avontuur \o/ Trouwens de 1e dat ik mijn Xbox geopent heb. Even de foto's in een spoiler geplaatst: Spoiler Ook nog een Chameleon airtube besteld. Komt waarschijnlijk donderdag binnen, gelijk even inbouwen Wou de foto's ff apart plaatsen van bovenstaande post.
Leuk al die foto's, maar je hebt al die platen eraf gehaald om alleen een ander LED lampje achter je aan/uit knop te doen . Beetje teveel van het goede
Eigenlijk meer openingsavontuur, aangezien je niks hebt veranderd Wat zie je eigenlijk allemaal aan die airtube als je dezelfde case hebt?
Ja maar mijn garantie verloopt toch over een maand. En het is toch leuk om een orginele Xbox te hebben die niet zoals elke standaard Xbox is. Ik vindt het ook gewoon leuk om daarmee te "klooien" Nee, die zie je niet. Hopelijk wel de led's die uit de airvent schijnen. LED's zijn verandert.
Ik wil binnnenkort ook de fans en airtube veranderen, vind het alleen wel jammer dat er zo weinig keuze in kleur is. Dan word het maar groen...
ik heb het afgelopen zondag ook gedaan, 2x. want had het plaatje verkeerd om heb nu blauwe ROL.. zal zo even foto's maken. is er nog behoefte aan een geschreven tutorial in het nederlands om je console open te maken?
Ze zijn nu wit neem ik aan? Kan het niet zo goed zien op de foto. Is dat moeilijk/moet je daarbij solderen? Kwil dat namelijk blauw hebben
Ja dat is zeer moeilijk. De ledjes zijn namelijk 1mm groot. Daar zou ik dus niet aan beginnen. Of je moet een kant en klaar ROL bordje kopen.