1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

1. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    zijn dat die kleine ledjes wat in je ROL zitten?

zo ja dan heb ik intresse in de blauwe

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarmee kan ik het beste mijn controller mee onvetten voordat ik hem ga spuiten?

En hoe kan ik een battery pack het beste spuiten?

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  4. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ontvetten:

Wasbenzine. gewoon wasbenzine op een doek. en er dan overheen halen. en dan niet meer met de handen aanraken.

Controllerpak meespuiten:
    Ik heb mijn rechargeblepack toen eerst rondom afgeplakt, en toen alleen de zichtbare kant gespoten.

5. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en bij mij was het een T6 :)

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ja ok, webwinkels ken ik ook genoeg! En dan is die van jou ook nog een redelijk dure ;)!

Ik ga mijne vanavond open maken en dan kijk ik wel ff of ik t een beetje kan inschatten! Morgenochtend fiets ik dan wel ff naar de Gamma!

EDIT: heb mn xbox nou open voor me liggen, maar zou echt niet weten of ik nou T6 of T8 moet hebben! Zie wel dat t een maat kleiner dan T10 moet zijn, maar geen idee hoeveel kleiner :confused:! Het is een niet zo'n oude xbox, gekocht in februarie 2009, MFR Date is 26-08-2008, iemand die aan de hand daarvan kan zeggen of ik T6 of T8 moet hebben? Gamma is nogal ver weg, 15 min fietsen, dus heb niet zo'n zin om morgen twee keer heen en weer te moeten :+!

EDIT2: Schroefjes van een controller zijn altijd T8(H) toch? Zijn geen controllers met T6 toch? Want heb gewoon daarmee vergeleken en die zien er even groot uit, dus dan heb ik een T8 nodig ;)!

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  7. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij die eens? :eek: ;)

T8 kan je ook gewoon voor iets van een euro op Deal Extreme halen. Zo heb ik dat gedaan, samen met de unlock kit.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Sta nou in de rij bij de Gamma (super druk 8)), kon alleen een T8 van 5 euro vinden! Maar heb besloten dat ik m gewoon ga lenen! Vervang zo thuis ff het ROL board en dan breng ik m weer terug :+!

9. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Hemelvaart FTW 8)

Heb je straks de verkeerde, moet het toch een T6 zijn :lol:

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nope, T8 was goed :D! Blauwe ROL board zit er op! Nou de schroevendraaier weer terug brengen :9! Kan trouwens best zijn dat jij ook T8 hebt, want heb namelijk net met de T8 ook de T10 schroeven van de behuizing vast gemaakt ;)!

11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Het beste kun je gewoon kijken voor een Computer reparatie setje.. zit alles in. behalve T8H..

12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Nee,, hij zit erop. :D.

mijn hele xbox word blauw/wit verlicht. :D

13. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Oh das prijzig, hoop ik wel dat die van goud is? Ik had de mijne uit de budgetbak gefixed in de Gamma :thumbs:

Ik ga zo beginnen aan het bespuiten (hahahahahahahahahahahaha =() van mijn controller, nog tips? :)

14. AnthraX

AnthraX We're oscar mike!

Leuk Bevonden:
    0
    Interessant topic. Ik ben van plan mijn witte wireless controller te gaan 'modden'. Ik zat te denken aan het plaatsen van een IntensaFIRE, dit lijkt me handig bij enkele games (niet voor online play). Ik dacht als ik dan toch bezig ben dan ga ik proberen een 'red tiger' print te maken en mijn controller dan zo te spuiten. Tips? Wat vinden jullie van IntensaFIRE?

Ik heb ook een proef gedaan op een faceplate om mijn skills even te oefenen :9. Een gewoon busje piano zwart stond nog in de schuur, na het spuiten vond ik nog een primer die ik ook had kunnen gebruiken, voor de volgende keer dan maar.. Het resultaat is goed. Erg mooie kleur zwart en dekt ook super :thumbs:. Nu moet ik nog een rood spuitbusje halen bij de action ofzo en dan heb ik de kleuren voor 'red tiger'.

Oh en die faceplate was een lelijke (gratis) FIFA faceplate die ik bij mijn Elite kreeg.

15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ja zeker.

welke kleur ga je hem spuiten?

als het een lichte kleur is. dan moet je wel witte primer gebruiken.

geef het genoeg tijd om hard te worden.

haast je vooral niet. want het moet wel goed gebeuren.

als je alles gespoten hebt, even blanke lak erover heen doen. dan glimt het net iets harder.

16. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mix bedacht tussen zilver en licht blauw. Wil dus eerst witte primer doen, dan een goede laag zilver en dan heel licht het blauwe, zodat er dus wel kleur verschil is :thumbs:

17. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    doe je de controller zilver met blauwe accenten(bumper buttons en dat grijze plaatje onderin) of ga je voor alle knoppen blauw?

zal eens foto maken van mijn oranje/zwarte controller.

18. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    De controller spuit ik eerst helemaal zilver (paar lagen) waarna ik daarna heel lichtjes blauw erover heen doe, snap je?:p Dus door de blauwe laag zie je nog wel het zilveren

Moeilijk uit te leggen O-)

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Het blauwe ROL board

De blauwe Talismoon fans

En weer in elkaar gezet

Sorry voor de crappy phone pics 8)! De T8 schroevendraaier die ik gekocht heb is geen goude nee ;)! Gewoon een rode van Gamma zelf! Vond het ook erg prijzig, 5 euro voor een klein schroevendraaiertje! Maja, ga m zo terug brengen en dan heb ik gewoon mn geld terug :9! Mocht ik ooit nog een keer mn controller willen modden, dan haal ik dan wel een setje ofzo!

20. AnthraX

AnthraX We're oscar mike!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ben je wel heel erg skeer als je um gaat terug brengen voor €5. Vind ik echt overdreven als je dat doet xD. Maar wel vette mod. Straks krijg je in de toekomst een BROD :9.

Deel Deze Pagina