me costum xbox360 hej een paar pagina's trug had ik nog gevraagt wat ik nog aan me xbox360 kon verandere ik heb zelf nu leds erin gemaakt en core cooler v2 erin gemaakt en nog een blauwe cooler van talismoon kwa case ben ik nu bezig met een afbeelding erop te spuiten maar ik zit met een vraag hoe kan ik met een kwastje het logo het beste bijwerken gr D
Wat erg dat ik gewoon weet dat dat het Masters of Hardcore logo is ! Maar goed, ben benieuwd hoe het eindresultaat is met leds en cooler er in!
Ik wil graag een gedeelte van mijn Xbox360 doorzichtig maken met plexiglas. Ik heb al tutorials gezien, maar moet je dan ook zagen in de metalen case van de Xbox360? Of alleen in de case van plastic? Ook wil ik hem hoogglans zwart spuiten, iemand tips?
Ben er zelf al uit. Alleen rest nog de vraag; Hoe kun je een witte Xbox360 het beste hoogglans zwart krijgen? EDIT: gelezen dat duplicolor een goede spuitverf is voor de Xbox360.
Inderdaad motip/duplicolor gebruiken, en eerst goed schuren en een grondlaag spuiten waar de nieuwe verf goed aan hecht.
Weet iemand hoe je een dergelijk effect krijgt?; Alleen wil ik dit effect in zwart. Gewoon eerst primer, dan metallic zwart (2 lagen?) en dan blanke lak?
Sorry voor de dubbelposts, maar ik krijg geen antwoord @Lenny welke korrel schuurpapier kun je het beste gebruiken?