Zo, Vandaag RROD Xbox360 binnen gekregen. Gelijk geopent, met veel moeite en een gebroken schroevendraaier De case eraf, en geschuurd. Straks even winkelen voor inkopen. Heb namelijk nog nodig: -Primer -Spuitbus zilver -Brede schilderstape -Rubbere afwerkingstrip voor de randen -Ontvetter -Blanke lak En de uiteindelijke kleur wordt Motip Duplicolor metallic zwart! Welke ontvetter raden jullie aan? Ammoniak? Uitzagen van een gat kan gewoon met een decoupeerzaag?
Hier is mijn eindresultaat. Het enigste wat ik nog moet doen is er plexiglas inzetten. Ik ben hiermee z'on 2 dagen mee bezig geweest. Primer Aftekenen gat Faceplate uit elkaar halen 1e laag metallic zwart Impressie lak Eindresultaat Nog een impressie van de lak
Een vierkant gat met ronde hoeken? Aparte keuze, ik ben benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien. De lak ziet er in ieder geval wel strak uit, beter dan de originele elite lak..
Ja, gisteren nog een stuk gezaagd. Echter nu 1 probleem, het stuk plexiglas zit eigenlijk gwn op de CPU heatsink. Ik neem aan dat die redelijk wat warmte afgeeft. Nou zie ik op de beschermende metalen behuizing ook al de afdruk van die heatsink. Wat kan ik hieraan doen?
Dat ziet er zeker wel bruut uit, vooral de rode led's binnenin en de witte RoL. Jammer dat het moederbord van de xbox niet echt mooi is ofzo, maar daar kan jij voor de rest ook niks aan doen natuurlijk. Ook vet dat je de klepjes grijs hebt gemaakt, mooie combinatie zo.
Het zijn geen rode led's maar ze veranderen van kleur, bekijk het Youtube filmpje maar En de klepjes zijn eigenlijk zilver
Ah, lijkt een beetje grijzig op mijn monitor. Maar de kleur maakt voor de rest ook niet zoveel uit, het ziet er gewoon goed uit. Veranderende ledjes zie ik ja, nog beter. Zit je tenminste niet constant tegen dezelfde kleur aan te kijken, ben je na een tijdje ook wel zat.
Mooi hoor. Maar had je niet beter de case aan de binnenzijde bij de window wat weg kunnen dremelen en dan je plexi er tegenaan plakken? Is wel een secuur werkje, heb het ook gedaan bij mijn oude xbox.
(nep) dremel koop je voor iets van 20€. Je kan er een stukje opzetten waar je aan de binnenkant van de case wat mee weg kan 'schuren'. Je tekent op de binnenzijde je window na maar dan een cm groter. Als je dan van die cm wat kunststof wegschuurt en je plexi ook op die maat snijd heb je hem nagenoeg gelijk liggen met de buitenkant en kan je die raamrubber weggooien
Kga mijn half jaar oude Jasper elite binnenkort ook onder handen nemen, dus hou dit topic in de gaten