1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Sorry, jij hebt geen idee waar je over praat. Had al contact met de originele makers gehad voordat ik hieraan begon. Helaas was de originele al doorverkocht en mochten zij niet nog 1 maken want de rechten bij microsoft liggen aangezien die de opdrachtgever was. Daarom heb ik toen besloten 1 zelf te maken. Ik heb geen plaatjes gekregen van hun oid, maar heb zelf alles zelf moeten uitwerken.

Je hebt geen idee hoeveel werk daarin heeft gezeten. Ik had mijn mind op die case gezet, toen ik em niet meer kon krijgen bij hun heb ik veel moeite erin gestoken om iets soortgelijks te maken.

Ik had sneller zelf iets kunnen maken, maar die case wou ik hebben, ook al kon ik em niet meer kopen, dus ondanks de tijd ben ik ermee doorgegaan.

Niemand hier had 3 maand terug al het idee om die originele case proberen te krijgen... ik wel. Ik heb dat ding nagemaakt omdat ik em niet meer kon kopen, anders had ik dat zeker gedaan.

Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Je mag hem dan zelf getekend hebben, het idee komt niet uit je eigen hoofd. Zo maken ook mensen dynamike's plexi dvd mod na, maar ze maken de materialen ook helemaal zelf.

3. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Het idee niet, maar als je me portfolio wil zien met alle grafische dingen die ik zelf heb gemaakt hoor ik het wel. Doe een Grafische opleiding en heb genoeg shit liggen. Zitten ook niet voor niks copyrights op op dat soort shit.

4. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Het kan me echt niet minder schelen wat voor opleiding jij doet. Feit is dat jij dat ontwerp niet zelf verzonnen hebt.

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Feit is dat ik dat van het begin al gezegt heb, moet je even beter kijken, was van het begin al bekend als je mijn stukje even had gelezen. En even betere moet lezen wat de reden was waarom ik het heb gemaakt. Maja whatever, voortaan post ik ook niks meer, laat iedereen maar z'n eigen ding doen en hou je eigen shit voor je als je wil dat et je eigen shit blijft. Had ik moeten doen, my bad.

Maar mij niet uitmaken voor iemand die credit neemt voor iets, want ben daar vanaf de eerste post duidelijk in geweest:mad: Neem alleen credit voor al het werk wat ik er zelf in heb gestoken.

6. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    En mensen die het nadoen moeten ook dat werk er in steken, net als bij elke mod, dus wat is je probleem nou?

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ONTOPIC MAAR WEER :D

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja maar je weet zelf dat de meesten dat niet doen en er een crappy iets opgooien. Dan heb je een goeie mod en 5 über crappy ones en 10 die er een beetje op lijken en 10 die helemaal nergens op lijken etc, is gewoon jammer, maja maakt verder ook niks uit... ik draaf weer door;)

Goed idee, niks meer over mijn posts aub, ik draafde door ;)

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wow wtf :D

Grave, gefeliciteerd met je mod. Het is de eerste replica van die box die ik zie. Ze zijn niet te onderscheiden, echt heel netjes. Veel werk in gestoken _O_

Echter is het zo in de casemodwereld dat je juist moet willen dat mensen je naäpen! Dan krijg je pas respect in de scene, als je kan zeggen, ik was de eerste, de inventor. Het gaat gewoon om de kwaliteit die je zelf in de mod stopt, en daar moet je trots zijn, en juist andere modders daarin willen overtreffen. Dat ze je nieteens na durven doen, omdat hun werk dan in het niets valt bij het jouwe.

Ik denk persoonlijk niet dat iemand je zal naäpen, veels te veel werk :D

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heb je ook iets grotere plaatjes grave?

11. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    @Grave

GVD wat is je mod mooi geworden, zou ik het kunnen dan was mijn xbox 360 niet meer veilig. Kan wel photoshopen maar niet zelf gaan tekenen_O_

12. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Dit doe ik met photoshop om ff offtopic te gaan:

Misschien kan ik zoiets op mijn 360 krijgen met dat folie van Grave, maar dan moet ik wel een mooi mod (van de auto) hebben gemaakt.

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ziet er vet uit. Is wel cool idee, een case helemaal in die stijl maken, echt gewoon alles doortrekken in 1 bepaalde stijl. Als je goed kan spuiten zou je er ook nog vette dingen mee kunnen doen.

Valt me trouwens af dat er hier op dit forum nog niet echt 360 window mods zijn. Maat van me wou binnenkort een window maken en z'n case spuiten en een extra hd erin zetten en wat neon lichten erin plaatsen en misschien iets met Ghost Recon doen, aangezien dat z'n favo game is:cool: Veel mensen beetje cautious vanwege de garantie neem ik aan.

14. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that, collega!

Alleen is dat stickeren sinds de eerste xbox al een te makkelijke manier. Ik weet nog wel dat we in 'the good old days' een complete discussie hadden of het stickeren ook modden was. Ik vind het nog steeds (te) simpel.

@grave: Een gemiste kans is dat je het als window uit had kunnen zagen en dat je alles behalve de binnenkant als sticker op plexiglas had kunnen plakken. Dan had je het ook behoorlijk kunnen verlichten. Of mag ik niemand op dat idee brengen? O-)

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Moet je eens proberen zoiets te maken ;) (ik bedoel dus niet even een stickertje bestellen ofzo) Ik had et beter kunnen verfen, had me veel tijd gescheeld, maar enough about that:)

'Mod= modifying, alles wat je maar verandert, al gooi je een drol erop, tis modyfying;) )

Idee lag er, maar niet gedaan ivm garantie shit, en ik hou niet van neon troep, vindt ik 'tacky', hou daar niet van (behalve als je et op een goeie manier gebruikt). Maat van me echter kan et geen reet schelen, en daar gaan we dat dus wel doen. Gaat een window in en hij wou misschien iets doen met Ghost recon.

16. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enigste die een grafische opleiding volgt ;) .

Ga een halve dag eraan werken en je komt een heel eind. Kijk, ik vind het mooi dat je die mod hebt gedaan, maar om nou te doen alsof het bloed zweet en tranen heeft gekost, vind ik persoonlijk iets teveel van het goed. Het zal inderdaad meer dan een uurtje werk zijn, maar de referentie had je al.

Maargoed, ik heb mijn zegje gedaan :D . Ik zal er dus verder niet meer op ingaan (voor je het weet zitten we weer aan de "4 pagina's per dag" in een casemod topic en ik ben bang dat DyNaMiKe dat niet zal overleven :D wat een nostalgie zal dat opleveren _O_ ) LAL!

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het wel met jouw eens, ik zou grave totaal in zijn recht zetten dat hij wel veel werk ervoor heeft gedaan.

Maar de bedenker ben jij niet, jegeeft aan dat dit idee van microsoft is en dat jemet de bedenkers heeft gepraat, maar jou visie van dat babytje was nooit in je hoofd gekomen zonder het te zien. Maar hij is toch super mooi geworden. Mischien komt m$ bij je deur en nemen ze hem in beslag. En het is toch lijp dat iedereen net zo een als die van xo5 wilt. Maar ik wou het plaatje gewoon als achtergrond:9

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oh, niet gezien. Ik wil je ook niet aanvallen ofzo. Ik vind het hartstikke top dat je dit ding gemaakt hebt (dat "screenprotector" achtige spul is super slim bedacht). Dus:). Je moet zelf immers weten wat je met je xbox360 doet. "gejat" of niet, who cares. Als jij er maar blij mee bent. Toch?

19. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Waterkoeling is niet veel stiller dan normale koeling. Je werkt nog altijd met een pomp die de boel moet laten lopen.

Je XBOX wordt minder warm, niet minder lawaaierig.

20. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe lawaaierig zijn de pompen die jij gebruikt? De mijne hoor je niet hoor.

Deel Deze Pagina