misschien is deze vraag al gesteld (ik weet het wel zeker) maar vervalt de garantie als ik met b.v. een zwarte spuitbus iets op mijn witte zijkantje spuit?
Even een tussendoorvraag : Heb gisteren de stock fans van 5v op 12v gezet met een extra fan op de kleine GPU koeler. De Xbox ( eerst RROD ) draait geweldig en wordt zeer goed gekoeld. Echter, door de 12v mod stijgt hij nog net niet op... Ik wil het toerental van de stock fans terugbrengen naar 9v , zodat ze nog steeds veel beter koelen dan met 5v, maar wel minder geluid maken. Op een Amerikaanse site las ik dat 12v en 9v 3 graden fahrenheid uit maakt (33,9 graden Celcius bij 12v en 35,0 graden Celcius bij 9v ) Graag jullie suggesties. Gerard
waar kan ik in nederland z'n xcm ghost of crystal case bestellen voor een leuk prijsje? ik wil namelijk mijn case ook een andere look geven en missschien ook een whisperfan erin met groene leds omdat iedereen al blauw heeft
ik heb net op het internet wat rond gekeken maar ga toch een venster maken in de zijkant met daarin de master chief van halo gelaserd hievan laat ik op mijn werk 4 verschillende laseren en dan kan ik zo af wisselen toch wel makkelijk als je in de acrylaat/lexaan/polycarbonaat/kunststof/plexiglas zit mocht iemand ook een stukje willen hebben van 2 of 3mm dik plexiglas van 25x25 cm pm dan maar ff. ik zeg wel dat er een klein prijskaartje aan hangt. voor gelaserde plaatjes een gro(o)t(er) prijskaartje
Je werk ziet er altijd super vet uit Rice. Jammer dat de foto niet zo hoogstaand is want wil graag de details zien . Ik vraag me trouwens af, doe je paintjobs als werk of als iets erbij?
Het is dan geen Xbox 360, maar retro. Moet ze gewoon even laten zien A Snes to the Past A Spin to the Past
Ook geen Xbox mod, maar een harde topic - kom tot leven - KICK Bleep Bleep Must Die Scramble Scramble Fox
weten jullie een goede site om 0603 smds leds voor in mijn controller te kopen? en als ik mijn controller heb gespoten, moet ik dan nog een soort van lak erover heen doen?
Ebay en je kan inderdaad blanke lak over je controller doen. Maar als je goede verf gebruikt hebt (en een mooi laagje gespoten) dan hoeft dat niet perse. Maar met lak gaat de verflaag wel langer mee inderdaad.