1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.. Dat deed ik laatst in een half uurtje. 8) Wat is er precies lastig aan?

    Je kan ze er gewoon opschuiven. Beetje bijschuren, zodat ze niet te snel tegen het randje van het plastic zitten en klaar.
     
  3. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    De bedoeling is dat een van mijn xboxen zo wordt:

    [​IMG]

    Deze wordt dan geairbrusht (hoe je het ook mag schrijven :p).

    Me andere Xbox wordt zwart, met voorop 3 witte strepen:

    [​IMG]

    Aan de zijkant doe ik plexiglas en komt een GTA IV sticker. In de Xbox komt wit LED licht.

    En tot slot een geheel zwarte Xbox met aan de zijkant het La Coka Nostra logo en een blauw Talismoon fan.


    Heb ik temiste wat te doen in de vakantie :p



    Haha, die heb ik gezien op Marktplaats :p
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  4. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je perse plexiglass gebruiken doen of kan gewoon glas ook?
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Glas is duurder, kwetsbaarder en moeilijker te snijden, maar het kan wel.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  6. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nog een stuk glas dat er precies in past. Ik heb namelijk geen idee waar ik plexiglas kan kopen. Overal verkopen ze alleen grote stukken of ik moet het bestellen (wat ik atm niet kan).
     
  7. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heey, heb je van deze een tutorial ofzo? :eek:
    Die wil ik ook echt wel gaan maken, super nice!
     
  9. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

    ben van plan een case te kopen maar heb een vraag.
    Ik ben in het bezit van een xbox 360 zonder HDMI.
    Nu zie ik op internet alleen maar HDMI cases is dit een probleem?
    Ik kan er toch gewoon een stukje uitzagen omdat de AV port lager zit.
    Of weet iemand een goede site voor cases voor boxen die geen HDMI hebben??

    thanks
     
  10. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry ik heb hem zelf bedacht dus is er geen tutorial van. Ik moet nog ff kijken of het ook zo mogelijk is omdat die raampjes vrij irritant zijn :p
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Maakt waarschijnlijk niks uit, maar glas wordt wel sneller heet.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Netjes gedaan! Niet mijn stijl, maar toch vet!

    1 kanttekening .... persoonlijk had ik de onderkant, incl de d-pad en 2 analog sticks NIET in die kleur gedaan. Aan de onderkant is het nog wel mooi en integreert het jou bedoeling (denk ik, nederland meets japan?) ,maar eerlijkerwijs zien ze er niet uit. Zwart was gewoon goed geweest. Of een van de andere kleuren die vaker voorkomen zoals zwart,blauw of rood.
     
  13. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Het blijft natuurlijk een eigen mening, maar ik vind het er wel mooi uitzien. Ik kies altijd aparte kleuren combinaties, ik speel niet graag op safe - kleuren die veilig matchen -
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Die tip werd mij gegeven door Lenny-t om zo de LED lampjes aan te sluiten op mijn Xbox. Nu heb ik hem weer de volgende vraag gesteld, maar doe dat ook ff hier voor zoveel mogelijk bereik en feedback. :)

    ''Thanks voor de tip.
    Maar kan ik alle + draadjes en alle - draadjes dan gewoon bij deze proppen?:

    [​IMG]

    Zoja, waar moeten ze dan, de zwarte en rode draadjes? Zoals je ziet zit er in die van de Xbox een zwarte, rode, blauwe en bruine, weet jij wat dit inhoud?

    Ik heb dus intotaal 8 draadjes, 4 rode (+) en 4 zwarte (-), het is erg krap in dat dingetje van de Xbox, kan ik de + gewoon bij elkaar doen en er in stoppen en die van de - ook?

    Zou graag zo gedetailleerd mogelijk antwoord willen, want heb geen zin om straks een nieuwe Xbox te kopen...

    Alvast enorm bedankt!'' :thumbs::thumbs:
     
  15. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Mede dat ik al veel vette mods tegen ben gekomen ben ik ook gemotiveerd geraakt om wat met mijn controllers en mijn xbox te gaan doen. Ik heb een kapotte controller, dit geeft met dus een mogelijkheid om even te oefenen. Mijn vraag, en die zal vast al eens eerder zijn gesteld, is waar ik goede 'verf' kan kopen? Wat hebben jullie gebruikt?
     
  16. Johannes1221

    Johannes1221 Guest

    Als mijn xbox niet meer kan worden gemaakt wil ik hem in een Lian Li case bouwen! Deze heeft speciale zbox kasten ik zal wel fotos postn als het zo ver is!
     
  17. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik Duplicolor, en dan nog een beschermlaag erover heen.


    Ik heb nu Talismoon Aurora en fan in me Xbox. De ring heb ik ook blauw gemaakt net als op me controller. De knoppen heb ik vervangen door semi transparante knoppen en de sticks ook :p
     
  18. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je antwoord. Ben je tevreden over het resultaat uiteindelijk? En die beschermlaag, wil je daarmee zeggen een vorm van lak? Of meerdere keren sprayen?
     
  19. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had (volgens mij zelfs bij Action) een spuitbus gekocht die een doorzichtige beschermlaag over je verf aanbrengt. Bij mij zit alle verf nog steeds goed (ik gebruik die controller alleen niet veel omdat het voor de twede speler is :p)
     
  20. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die dupli-color al gevonden, bij Halfords verkopen ze voor ong. 15 euro per stuk. Ik ga nu eens goed nadenken over de kleuren, en zal daar ook vragen naar een onzichtbare beschermlaag. Thanks voor de tip hoe dan ook:) Het zal waarschijnlijk wel zo zijn, maar krijg je het zelfde resultaat met je xbox? Is toch dezelfde soort kunststof?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011

Deel Deze Pagina