1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Waterkoeling is er nooit geweest om stil te zijn, alleen om je systeem (of knuffeldier, whatever) minder warm te laten worden.

    Ik krijg dagelijks met dat soort shit te maken en waterkoeling die je niet hoort is 9 van de 10 keer niet voldoende gekoeld.

    Het kan natuurlijk wel, maar dan moet je strontmazzel hebben dat er een dubbel gelagerde fan in je pomphuis zit.

    Standaard "out of the box" sets maken nog steeds teveel geluid. Coolermaster om er maar 1 te noemen. Zalman is al beter, maar maakt net zoveel "herrie" als de stilste CPU of casefan. Niet stil dus, wel rustig maar niet stil.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik geloof dat ik je toch moet teleurstellen, het enige wat je bij mijn reserator hoort is de 50hz brom van de stroom, de pomp echt niet.
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    O-) Niet om het een of ander, maar toch vraag ik me af of het niet een en al photoshop is
     
  5. Anubiz

    Anubiz Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of het wel zijn eigen kamer is en zijn eigen xbox en niet geript van internet
     
  6. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou Grave mensen willen laten denken dat hij het gemaakt heeft terwijl dat niet zo is:confused:, doe niet zo moeilijk en heb wat vertrouwen in mensen_0/
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Lol, ach ja sommige mensen:+ Complot theories :D Naja, ik zou zeggen kijk even in topic 'mijn stekkie', staat nog wel wat van mij tijdje terug:+
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  8. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond gisteren opeens een sticker onder de bank, heb hem toen maar op m'n 360 geplakt en iets aangepast. :p

    [​IMG]
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moest hem om de ring of light doen.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Post eens wat grotere foto's van je xbox O-) (incl stickert)
     
  11. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0

    Lijkt wel op het WPWW teken zeg :eek:
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja.. nu noem je ook rotzooi opzich. Die Big Water enzo is flut. Dat weet iedereen. Dat is voor n00bs zoals ik (geen zin om 200+ euro plus waterkoeling shit tekopen). Maar je kan echt wel stille waterkoeling hebben hoor. Fanless is goed mogenlijk.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik weet dat dat de bedoeling van je post hierboven was, maar like I said, heb gepost wat ik heb gepost en nu weer tijd om gewoon ontopic te gaan met casemods. Beetje irritant voor mij en anderen om de hele tijd erover door te gaan;)
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: :+
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus geef je het nou toe dat het ge'fotoshopped was of wat? Ik ben nu confused:confused: .
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee de case is echt, maar de rand die om de foto heen zit en mijn naam in het japans heb ik er met photoshop ingezet, verder is alles echt;)

    Wat ik ermee wou zeggen is dat ik foto's ervan gepost heb etc, en dat ik niet nog meer foto's ervan ga nemen oid.
     
  17. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    bah, niet mooi :)
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    Kun je dit niet met een molex splitter alsnog gebruiken om power af te tappen zoals bij de xbox1? Ik heb geen zin om aan het solderen te slaan want dan verniel ik het misschien weer.
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, aangezien het geen molex is.
     
  20. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gelijk, ik wist niet dat ze dat teken gebruiken. Het lijkt er best wel op...
     

Deel Deze Pagina