Sterker nog; die is al uit Ergens in November komt er ook een Lords of Shadow Collection uit met LoS1, beide DLC's, Mirror of Fate, en een demo voor LoS2. Heb je alles in één keer
De complete editie is volgens mij tot vandaag maar 12,50 op steam Ben hem weer aan het spelen, kan niet wachten op deeltje 2
Ik zie het zelf wel wanneer ik de game speel...maar damn.... http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=99625997&postcount=1 6.0
Opvallend cijfer, alles ziet er gelikt uit en je zou ook gewoon verwachten dat het wel goedkomt met deze game. Even de reviews afwachten dan maar en wie weet een next-gen versie. Nog wat gameplay: http://www.gametrailers.com/videos/...s-of-shadow-2-return-of-the-toymaker-gameplay Dit moet toch wel de pc versie zijn? Wat ziet deze game er gruwelijk goed uit!
Waaaaaat?! De soundtrack schijnt al geniaal te zijn , ik wacht wel even op de next-gen versie die er vast en zeker komt. Maar... dat is al het tweede cijfer en niet zo'n goed cijfer, alles ziet er zwaar nice uit maar met die reviewscores begin je toch te twijfelen.
Pfff zeg, dit wordt toch geen tweede Duke Nukem Forever voor mij hoop ik? Jaren naar uitgekeken en dan zo'n tegenvaller.
Alle trailers / gameplaybeelden zien er wel zwaar epic uit , dus ik kan me bijna niet voorstellen dat deze game gaat tegenvallen... Komt er deze week ook niet een demo voor uit? Zowieso voor de ps3.
Edge gaf de eerste LoS een 8 en Gameinformer gaf het een 9. Shit is not looking good! Echt absoluut niet zien aankomen dit.
Grafisch voor een last-gen game verdomd mooi. Combat ook prima in de demo, maar die twee reviews zitten me niet lekker.
Een 8,2 in de PU, da's dan wel weer mooi. Hij zegt dat de game teveel z'n best doet, dat de eerste 5 / 6 uur vaag en verwarrend zijn maar dat alles na een bepaald punt op z'n plek valt . Naja ik heb er gewoon zin in
Ja precies. Ik had tijdens het spelen van die demo ook echt zoiets van....damn zeg..alles zit echt goed in elkaar. Sfeer, characters, graphics, cutscenes, combat, alles gewoon. Hoe kan het dat deze zo erg zou falen. Lijkt erop dat die eerste paar uur puur effe doorbijten is dan.
Je kunt natuurlijk ook de pc versie aanschaffen die nog goedkoper is. Maar ik heb hetzelfde gevoel...
Het risico is vooral dat er misschien een next-gen versie komt en dan wacht ik liever net even wat langer... al kan ik ook de pc versie kopen en binnenkort met m'n One controller spelen.