Er hoeft niet persé een next-gen versie te komen he, zeker als hij niet goed verkoopt straks, maar dat moeten we afwachten. Het lijkt erop dat de grootste kritiekpunten...onnodige en slechte stealth stukjes zijn, moderne gebieden niet bepaald boeiend en dat het niet veel variatie qua omgevingen brengt. CVG die nog redelijk positief is met en 8 heeft het over een Goat Maze stukje wat vreselijk schijnt te zijn. Ik heb niet veel reviews volledig gelezen, maar zijn die minpunten dan zo erg, erg genoeg om het zo'n laag cijfer te geven?
Tja, ik had het al een beetje zien aankomen, vooral na die demo. "Sharpening the disappointment is the fact that the team at MercurySteam has already made a good game, and perhaps had an opportunity here to make a great one. The first Lords of Shadow was a sweet surprise. The follow-up is a hostage to a story it tells badly, and a prisoner within a dull urban maze that refuses to become a characterful exploratory playground. To live on but to be diminished - that's the fate of the vampire in Castlevania's lore. Sadly, it's a bit of an epitaph for this well-meaning but bloated game as a whole." http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-25-castlevania-lords-of-shadow-2-review
Echt he. Ik las net de Thief review van Kijk-online en die is hardstikke positief. Volgens mij moet ik LoS 2 gewoon halen voor 38 euro. De demo vond ik super, paar playthrough videos zagen er prima uit en een goede vriend die de game reviewt, vindt de game geweldig. Alleen wat mindere dingen qua verhaal zegt hij.' Die van Gamespot klinkt erg als wat PU zegt. Ben benieuwd wat Rev3games zegt in hun review. Kan me vaak wel vinden in hun reviews.
Pfff dat sneaken jongens, godverdomme. Het werkt niet en je doet het bijna meer dan normale combat. Zo, zo zonde...
Uitgespeeld, kan me helemaal in de reviews vinden. XBW Review komt er dus zsm aan, hou de frontpage in de gaten! Wat vinden jullie van de game?
Heb de game zelf opgehaald vandaag. Bij de MM was hij uitverkocht maar ik kreeg wel een gratis shirt en bij de Nedgame was hij 45, ook nog prima te doen. Ik heb er genoeg van gezien en gehoord, waardoor ik geen twijfels meer had.
Volledig uitverkocht idd man. Kwam tegen 16:00 bij de MM en nergens meer te vinden. Gevraagd nog voor de zekerheid. Zullen wel flink wat Castlevania fans wonen hier, lol. Dat of te weinig exemplaren.
Neem aan dat de ex medewerkers het lichtelijk overdrijven omdat ze alsnog kwaad zijn over hoe het ontwikkelproces is verlopen en tot hun uiteindelijke ontslag. Maar het neemt niet weg dat er het gewoon schijnbaar een grote puinzooi was kwa management en een art director die niet naar behoren functioneerde. Jammer om te horen.
Tsja, er zal wel een kern van waarheid in zitten (lijkt mij) het is alleen jammer dat de trailers er zo veel belovend uitzagen en dan is het eindproduct toch niet wat je zou verwachten.
Denk dat het allemaal wel meevalt.. en het toch een goede game is Kijk zelf altijd op metacritic voor een gemiddeld cijfer. http://www.metacritic.com/game/xbox-360/castlevania-lords-of-shadow-2 Kijk maar naar de User Score