Dat je zoiets nog steeds probeert joh. Wat is eigenlijk de meerwaarde van het 1000/1000 punten behalen, naast de bragging rights? Nog een neurootje onder ons?
Denk dat hij in nov. al af is geprijsd idd. Die 1000 GS is niet voor me weggelegd helaas. Heb hem maar bij 1 game meen ik. Ieder zijn tik he *) Maar misschien heeft Zifnap gelijk en zijn we toe aan een consult En als ik op mijn releaselijstje kijk staat ons komende maanden nog een berg games te wachten
Combinatie van: - game completion, als je alle 1000GS hebt, dan heb je alles eruit gehaald - competitie, ik vind 't leuk als ik dingen kan halen in spellen die anderen niet kunnen halen (Mile High Club, Supreme Commander 2 op hard, etc) Qua bragging valt 't mee, ik verkondig mijn behaalde prestaties nergens, doe niet mee aan achievement battles zoals die hier op xboxworld zijn, en heb ook geen interesse in dingen als true achievement score shit etc.
Ik heb de game bij iemand kunnen checken en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben! Kan niet wachten om zelf met de game aan de slag te gaan. Het ziet er geweldig uit, de tegenstanders zijn er in alle soorten en maten en de locatie zijn keer op keer zeer mooi. Enige minpunt wat ik zo snel zag was de slomo als je een tegenstander raakte, vind ik zelf niet een geslaagde keuze.
Leuk altijd die reviews van Whitey, ik herken er wel dingen in die ik zelf in mijn reviews deed vroeger. Vergelijkingen met andere games, maar ook het erbij halen van meningen van reviewers van andere games. Prachtig hoe Darksiders erbij wordt gehaald, kreeg ook veel kritiek enzo, terwijl ik echt genoten had van dat spel. Praktisch in één ruk uitgespeeld, sure veel elementen waren van andere games. Maar boeiend, ik zie 't als een goede maaltijd vol lekkere dingen die wellicht weer uit andere maaltijden komen. Als het totaal pakket maar goed is. Spel ga ik zeker halen, maar zoals eerder gezegd, combinatie van geld/ tijd zal ervoor zorgen dat ik hem later haal. Om te genieten van de sfeer etc zal ik hem zeker ruim voor de lente halen . Kan ook zo zijn dat ik met mijn carriëre na een tijdje ineens iets te vieren heb en dat ik hem dezelfde of de volgende dag haal
Met dank aan Dulle Met dank aan Dulle omdat hij het heeft gemeld in het demos topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=107975&page=74 Castlevania demo op Xbox live\o/\o/\o/\o/
Geeft een goed beeld. Wel wat boss battle spoilers, maar daar ontkom je toch niet aan. Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van Whitey's reviews, al moet ik wel zeggen dat hij altijd er eerlijk is over de games (in positieve en negatieve zin).
Ik ben het meetsal wel eens hoor met Whitty's zn mening.. Want hij is ook altijd erg eerlijk.. Darksiders was gewoon een brute game.
Ik sla m over na de demo te hebben gespeeld. Game heeft nog maar weinig met Castlevania te maken, gewoon een God of War kloon geworden, en daar heb ik even geen zin in, misschien later eens uit de budgetbak ofzo.
Dan vind ik echt dat je LoS tekort doet. Sowieso kunnen we alles wel als een "clone" betitelen en er veilig mee weg komen. De demo maakte juist duidelijk dat het wel degelijk zijn eigen stijl heeft. En ja, ik heb GoW gespeeld. Deel 3 mag je natuurlijk niet overslaan als je een PS3 bezit.
Offtopic: Hoor hem ook Bayonetta noemen, maar die game heb ik nog niet eens aangeraakt, zag de game wanneer wel liggen voor erg weinig, ik vind DMC serie gewoon DE actie games en elke game vermaak ik me mateloos mee en ik zag een trailer en vond Bayonetta er erg veel op lijken, is het ook een must dan? Ontopic: Had ook niet minder verwacht, ze hebben een aantal jaren de tijd er voor genomen en goed ook! Ik hoop trouwens wel dat wanneer je omsingeld bent door enemies je niet continu onderuit word getrapt of je moves worden onderbroken omdat je geen kant op kunt en dan telkens 1 keer word geraakt
Ik wacht nog wel even met deze game. (komt voornamelijk i.v.m. geld) Ene Tricker Bayonetta is zeker een must check anders de XBW review.
Bayonetta moet je zeker halen.. Vooral nu die zo goedkoop is.. En nee, een DMC beater is het niet IMO.
Beetje 't zelfde als dat (heel veel) nog steeds denken dat Maffia een GTA kloon is. Ik heb medelijden met de developers want dit is gewoon tragisch. Sowieso om terug te komen op de reactie. God of War speelt zich in een andere tijd af, andere wapens, andere magische aanvallen. Andere sfeer, ander verhaal... Laat ook maar
Hmmmm, de originele Castlevania games hebben me nooit geboeid, maar de setting en graphics van deze zijn wel erg cool. Net de review van GT gezien en daar vindne ze dat het exploration/platform gedeelte nogal flawed is in de zin dat er erg veel trial en error in zit... Speelt deze game meer als Bayonetta of als Darksiders ? Die laatste vond ik nl erg gaaf ...