1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Raar evengoed dat iedereen eerst zo enthousiast was, en dat het nu toch langzaam wegdaalt. Komt dat nou vooral door de demo ervaring? Ik wil ff een recensie horen van iemand die t hele spel heeft gespeeld.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij veel meer als Darksiders. Dit is duidelijk geen Bayonetta game, die ik overigens ook zeer vet vond.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het gaat me om de gameplay, die is voor een heel groot gedeelte exact hetzelfde als een GoW, en aangezien ik die nog niet zo lang geleden heb uitgespeeld, heb ik gewoon geen zin in weer zo'n soort game, simpel zat.

Kun je wel met allerlei argumenten komen over waarom LoS anders is, maar daar gaat het mij helemaal niet om. :)

Kraak LoS ook helemaal niet af ofzo...

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, als het meer als DS is dan is het wellicht wat voor mij. Ik ben nooit zo goed in die combo action games, maar DS ging prima. Heb die Whitey's review bekeken en werd er toch wel wat warm voor....

Hmmm, deze of Enslaved ...

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Zou voor deze gaan..
    Enslaved lijkt me wel grappig maar met deze game doe je veel langer en is veel uitdagender..

Vond Enslaved demo zelf veels te simpel IMO

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hier niet hoor, absoluuuuuut niet. Ik heb de game net besteld, demo was cool en wat ik tijdens de Gamesradar review las klonk ECHT vet, plus de gameplay videos die ik gezien heb. Ik heb er zin in!!

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Daar staat tegenover dat Enslaved echt wel een mooie wereld en karakters op tafel gooit. Ik heb ze allebei besteld. Budgetgaming.nl is your friend. :)

Bij mij is vooral de vraag met welke titel ik als eerste ga beginnen. Ik denk Enslaved, omdat ik verwacht daar iets sneller mee klaar te zijn. LoS daarentegen ziet er behoorlijk uitgebreid en uitdagend uit.

8. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Net de 360 en PS3 demo gespeeld, maar de PS3 demo loopt beduidend beter en veel soepeler. Ik eet mijn controller op als Gamespot deze keer niet gelijk heeft. Ik kon in de 360 demo ( die veel lichter van kleur oogt...beide console op HDMI ) echte vertragingen waarnemen en in de PS3 demo nauwelijks.

Morgen staat de face-off op Eurogamer online ( voor de mensen die er niet bekend mee zijn...Digital Foundry vergelijkt de games op grafische kwaliteit ) en het moet vreemd gaan wil de 360 versie beter lopen dan de PS3 versie. Qua demobuild loopt de PS3 versie echt beduidend beter imo

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Performance misschien ietsje beter op PS3, hoewel ik het niet merkte. Echter merkte ik wel scherpere graphics in de 360 demo, en ik ben niet de enige :)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben benieuwd naar de face-off.
    Al is eurogamer altijd wel behoorlijk pro xbox

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar toch, Digital Foundry test die shit echt goed uit toch?

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Meestal terecht, tenminste tech-wise. De PS3 scoort toch in vergelijkingen vaak iets minder als de 360.

Ik ben ook benieuwd naar de face-off. Heb deze keer de PS3 versie besteld. Vond ik lekker draaien en zag er goed uit.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, net demo gespeeld...

Grafisch echt wow! Gameplay lijkt wat te haastig en snel voor mij en vereist volgens mij te ingewikkelde combos (hoe doe je nou (A) +(Y) tegelijkertijd ????)

Ik had in elk geval moeite met de eerste werewolf boss: Ik begin met half health en vind de controls voor block/dodge wat onhandig. Anyhow, heb ik em bijna en recharged ie steeds. Moet ik volgens mij iets met de balk doen. Na drie pogingen ff gekapt ... :eek: Zou ik deze op easy moeten spelen :eek: :x

Oh, en ik vind de camera in de game erg crappy ...

Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  14. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien R2 vasthouden :):

Op neogaf staat een comparison thread. PS3 demo krijgt vooralsnog de voorkeur vanwege het feit dat de game donkerder oogt en soepeler loopt.

Zoals gezegd...als DF morgen zijn testresultaten publiceert durf ik zowat te zweren dat de 360 minder fps heeft....of de demo moet van een eerdere build zijn

15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik begin hier ook steeds enthousiaster over te worden. Grappig hoe dat loopt. Qua rpg's hield ik steeds Arcania in de gaten en TWII helemaal niet, nu is Arcania bijna verdwenen van de radar en TWII verheug ik me heel erg op. Zo ook met Enslaved en LoS, ik zat me echt te verheugen op Enslaved en heb LoS helemaal niet in de gaten gehouden, maar nu heb ik toch de drang gekregen om LoS te gaan halen. Maar ja, one game at a time, ik ga niet meer die fout maken van allerlei games kopen en dan de helft spelen.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

De maker zei onlangs zelf dat de 360 versie identiek aan de PS3 versie zal zijn. alleen was dat nog niet het geval bij de reviewcopies :)

17. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij weinig keus had ...Cox kon moeilijk zeggen dat de 360 de mindere of betere versie is. Ik heb nog nooit een dev horen toegeven dat 1 versie minder was:)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gabe Newell!

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vorige week checkte ik de PS3 demo, en vandaag de 360 demo en mij viel echt op dat het boek in het begin duidelijk scherper was en de graphics ingame ook gewoon. Als de PS3 een betere brightness heeft...tja dat is aan te passen :)

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat sommige spellen laten zien dat mijn mening gewoon niet het zelfde als die van de grote massa. Wat veel mensen voor mening hebben is soms dezelfde als die van mij. Maar nu heb ik er weer één waar ik gewoon een andere mening dien. Eerder al vond ik dat MW2 brak was door alle kilstreaks, iets dat de grote community die het nu nog speelt niet erg vind.

Nu heb ik de Castlevania demo gespeeld en ik vind hem erg tof. Qua sfeer zet de demo meteen de toon. Het is niet zomaar een bos level, je begint in een kamp. Het is nacht, en er is een lekkere weerwolf sfeer. De combat heeft echt zijn eigen feel en handling, het lijkt wellicht soms op God of War maar het is echt anders.

Tot slot, aangezien ik al veel Castlevania games heb gedaan en ook de klassiekers (zoals Symphonie of the Night), ik zie nu al de oude Castlevania games hierin terug op hun eigen meneer. Je ziet het in de sfeer, maar ook al in het verhaal (gevecht tegen het kwaad) en in wat er gebeurd, het achtervolgen/ vluchten en de grote rol van de dood (je dode vrouw en de ressurecction?) denk aan de ressurrection van Dracula die steeds terug kwam? wat dat betreft (dit is hypotethisch) zou het mij niks verbazen als deze hoofdpersoon zijn vrouw wilt ressurrecten, uiteindelijk een prijs moet betalen en de nieuwe Dracula wordt door een verbond met de duivel. Speculatief natuurlijk :)

Mooie demo in elk geval, en als je denkt dat het God of War is en daarom maar op zij zet. No problem dan is dit spel niks voor je, want dan zie je toch niet wat het is_0/

Deel Deze Pagina