Oeehhhhoehhhoehh. Vet. Ik heb er ondertussen al 4 uitgespeeld om m'n gameboy troep, dus een 3d versie lijkt me best leuk voor de verandering.
Idem. Zal vast wel een leuke game zijn zit je er eenmaal in maar ga geen ps3 kopen voor alleen die games, Verder hebben ze er niet zoveel dus tja Ik moet zeggen hoop ook wel op beetje rpg elementen! Upgrades etc. Dan word dit gewoon een topper! \o/
Niet overdrijven he. Dit ziet er verder wel erg goed uit. Ik hoop, net zoals Ticker, dat ze niet alle RPG elementen eruit hebben gehaald.
Volgens mij had heen enkele 3D Castlevania RPG elementen (of je moet ver zoeken). Zal dus ook in deze niet zitten verwacht ik.
daar hoef je helemaal niet ver voor te zoeken, http://www.gamespot.com/xbox/action...74/castlevania-curse-of-darkness-video-review If you've played a recent Castlevania, you know the drill: You must explore a large, winding map while fighting lots of bad guys, gaining experience points, finding better equipment, learning new abilities, and vanquishing the occasional boss. Curse of Darkness complicates this formula by introducing an item-crafting system, allied creatures called "innocent devils" (these guys are the hallmark of devil forgemasters like Hector and Isaac), and much greater weapon variety than what was found in Lament of Innocence. RPG elementen ftw
Dat is een hele andere game en als je die gespeeld heb zoals ik weet dat er eigenlijk geen RPG elementen in zitten...
Klopt maar juist omdat het 3D is en beetje van zijn tijd hoopte ik wel op wat dingen die de game wat leuker en uitgebreider maken. En dat gebeurt ook! \o/
Ik heb hem uigespeeld en hij barst van de rpg elementen zoals item crafting , uplevelen door exp te verdienen , klein beetje party management (van je innocent devils) etc etc
Een 3d Castlevania die er veelbelovend uitziet , dit is 1 van de games waar ik op zit te wachten voor 2010. Hopelijk blijft de muziek wel net zo goed als in de vorige games.
Ik hoop echt dat dit de eerste goede 3D Castlevania wordt. Bij Metroid is de stap naar 3D al gelukt, maar Castlevenia nog steeds niet.
Ik moest toen ik die trailer zag de hele tijd denken aan games zoals GOW en de laatste Soul Reaver.. Dat slingeren deed me ook een beetje aan Bionic Commando denken. Ik hoop maar dat het allemaal niet te generiek wordt. Eigenlijk zou ik (zeker nu ik Shadow Complex even gespeeld heb) het liefst een 2d vervolg zien Desnoods voor Live Arcade. Kan het me gewoon moeilijk voorstellen dat ze de gameplay van SOTN naar 3D kunnen vertalen. @Hybrid, Sleeper hit? Dit is op MGS na Konami's meest roemruchte franchise. Dus het wordt OF een megasucces OF weer een mislukte reboot zoals we al een paar keer gezien hebben.
Je bent daarom ook stiekem de lieveling van iedereen. Ssshh niet doorvertellen. Dat is afwachten idd. Maar het ziet er nu gewoon goed uit. Maar veel aandacht krijgt het spel niet (zie topic) daarom kan het een sleeper hit worden. Als het zo wordt als ik denk.