1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. James Pond

James Pond Guest

Dit is waarschijnlijk een betere topper dan de meeste games die eraan zitten te komen imo. kijk naar die nieuwe cod, weer 5 uur SP campaigne? Ok ik heb dan ook nog Reach liggen qua MP en vind COD niet boeiend maar deze game is echt wel supervet en verdient de full price wel.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Mee eens.
    De game krijgt weinig aand8 moet ik zeggen.
    Ook met reclames enzo..
    Erg jammer..
    Maargoed..
    Ben nu bij de laatste eindbaas:b:
    Net wel alle light-dark en Life upgrades gevonden:9

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Hoe zit dat op de xbox met die 2 discs? Hoe vaak moet je wisselen?

4. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Zo net uitgespeeld;)
    Echt vet einde..
    Tijd niet zo toffe gezien.
    Game van het jaar voor mij.._O_
    Nu maar op Extra hard mode proberen:b:

Je moet halverwege disc switchen..
    dus zeg van level 1 t/m 6 is disc 1 en de rest disc 2

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Daarna kan je nog op insane of whatever xD

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik ben nog wel even bezig, maar voor mij is het nu ook al het spel van 2010 _O_

Natuurlijk ben ik wel benieuwt hoeveel uur je nodig hebt gehad om h'm uit te spelen. Ik speel op niveau normaal, maar ik vind h'm best al pittig op sommige momenten.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    [gt]705742[/gt]

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké, relaxt, wil 'm nog wel halen dan...

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Castlevania Circle of the Moon _O_, zelfs nu nog vind ik de muziek beter dan 't gros van de Castlevania games. Heerlijk, super spel. In dit stukje zie je al hoe goed de muziek was, maar ook hoe divers de bosses.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoe moeilijk is de game op normal? Zijn er mensen die niet zo goed in dit soort games zijn en hem op normal spelen. Ik heb het idee dat hij erg pittig is en ik ben niet zo goed in die button combo's ...

Waarschijnlijk pik ik em ooit wel op low price ...

11. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Als fan van GoW kan ik zeggen dat ik hier meer plezier aan beleeft heb. Meer uitdaging, een beter verhaal, 3 dubbele speeluren en meer trial and error.

Overigens is deze game op normal prima te doen, zelfs als je weinig combo technieken gebruikt doe je met een ge-upgrade X standaard aanval al genoeg damage om je door de game te helpen. Wel is een beetje dodgen en blocken een must.

12. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    gisteren is ie binnen gekomen, dus morgenavond maar eens aan beginnen dan:9

13. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ik deed het ook op Normal en deed er ruim 20 uur over hoor..
    Op sommige stukken is die best pittig ja..
    Ben nu bezig op Extra hard en probeer meteen ook de Trials te doen(die soms echt moeilijk zijn)
    Ben nu weer in Chapter 4:)
    Wel beter dat je alle upgrades houd dan:b:

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb'em eindelijk binnen.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik hoor veel goede dingen hier, maar wat maakt de game zo bijzonder? Omschrijf het eens. En bij voorkeur specifieke dingen.

Mooie graphics en een goed combat systeem zegt niet zo veel natuurlijk

16. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Bij gebrek aan een betere omschrijving haal ik even een stukje aan van een review:

"Castlevania: Lords of Shadow shines in so many ways, but by far its strongest part is its amazingly detailed storyline, feeding players just enough information to keep them guessing all the way to the end. It is full of some of the biggest twists and turns I have seen in any game short of Heavy Rain. I was completely enthralled from start to finish and although I felt I knew precisely how the game was going to end, I was very much surprised.

Lords of Shadow combines amazing story, gameplay and audiovisual for an experience that is capable of leaving its mark on your very being. While it is perhaps not what many fans will expect from a Castlevania title, it is by far the best 3D Castlevania ever made and an extremely capable game in its own right. Superb."

Beter dan dit had ik het zelf niet kunnen zeggen. Deze game geeft je echt een "bang for your buck" en dan hebben we het over een single-player game! Deze game word je gewoon erg vrolijk van! :)

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Eigenlijk belachelijk dat je op een gamesite een pareltje als dit nog moet omschrijven, dit spel hoor je gewoon te hebben ;)

Maar zoals hierboven beschreven is wel treffend. Je moet er ook niet teveel over lezen of kijken, maar je gewoon in het avontuur storten. Als de demo je kan bekoren, dan zeker halen, want die toont nog geen kwart van de totale mogelijkheden.

Eigenlijk wil ik dit spel niet uitspelen... Bang for your buck ? Zeker :)

Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    haha inderdaad.
    De boss battles zijn ook erg vet moet ik zeggen!

Ik ben ook benieuwd naar de DLC die er aan komt..
    Hoop dat er dan ook wat dingen duidelijk worden gemaakt met het einde na de Credits;):b:
    Maargoed,ze zijn al bezig met deel 2 hoorde..
    Zal wel vet zijn als het een trilogy word in de Castlevania reeks

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Fuck,twijfel nog steeds of ik voor deze of voor Fable III moet gaan.

Wat een dilemma :+

20. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na lange tijd kon ik eindelijk xbox weer gebruiken. Ik had probleem met Slim, gelukkig doe ie nu goed.

Natuurlijk was ik benieuwd naar C:los. Na downloaden ging ik aan de slag met demo. Eerste indruk zag er goed uit. Het speelt lekker weg, alleen vond ik camera niet zo top. Camera staat nogal ver weg, waardoor je niet goed kan zien wat er allemaal gebeurt.

Na uitspelen was ik verkocht. Ik ben benieuwd naar de verhaallijn, en de sfeer is ook spannend. Denk dat ik hem ga kopen, maar ik moet nog Dante' s Inferno uitspelen.

Deel Deze Pagina