[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Idd, spel is erg liniair dit vergeleken met Prins of Persia imo.

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Twijfelde in het begin dus wel of het nu in een spoilertag moest maar dacht zelf van niet. Voortaan als ik twijfel maar gewoon doen. Sorry nog. In spoilertag gezet

Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  3. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel als je op die... [SPOILER1] 2de titan klimt.
    [/SPOILER1]
    Duh die game is zo recht als een lineal pfff.

Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    WTF hoe kan jij een oude spoilertag gebruiken?

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    ? Tags gebruiken wat ik altijd gebruik op forums? :'-(

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    .. Gewoon door de oude spoilertags te gebruiken. ;)

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Omdat de oude spoiler
    is en de nieuwe [SPOILER1].

Dacht ik. :9

8. mompel

mompel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb dit spel vandaag gekocht. maar ik zit nu al vast bij part 3 in dat bos als je net je kruis hebt opgehangen in de kerk daarna komt er een troll aan en als die bijna hebt verslagen dan moet je op rt drukken en dan komen er van die cirkeltjes maar wat moet je dan doen kom dan niet verder

9. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Als de cirkel bijna andere cirkel raakt dan druk je op X. Daarna krijg je nog meer cirkels en herhaal je dit.

- Zeg maar; Cirkel komt raakt de andere cirkel en wordt 1 geheel dan druk je op X.

10. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Sterker nog je kunt iedere knop gebruiken A,B,Y,of X en je kunt drukken wanneer de bewegende cirkel gelijk is aan, of binnen de stilstaande cirkel valt. Een beetje later drukken is dus geen probleem.

11. mompel

mompel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt het is gelukt nu weer snel verder gamen :thumbs:

12. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gekocht bij de Eplaza voor €22,- Echt geen geld. Tot nu toe alleen Chapter 1 doorgespeeld. Erg gaaf, mooie stijl, goede balanse tussen actie/platform en puzzel elementen. De muziek is echt erg goed.

Framerate heeft het wel erg zwaar. Volgens mij wordt maar zelden de 30 FPS behaald,...maja voor de rest erg positief over dit spel!

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    De DLC is een maandje vertraagd, dus niet deze maand meer, maar volgende maand.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Shit, en precies terwijl ik hem vorige week nog besteld had bij Gamehubs voor die prijs. Nouja, dan nog maar even wachten. Wil de game echt enorm graag spelen.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Veel spellen worden, hoe langer geleden ze gespeeld zijn in het verleden een stuk beter. Dit spel wordt eigenlijk steeds slechter. Mijn grootste kritiekpunt is dat dit spel de naam Castlevania gewoon nooit heeft mogen dragen. De gameplay was wel goed maar de sfeer/ atmosfeer klopte gewoon helemaal niet.
    De eerste paar uur is het net een sprookje dat zo op de Wii kan worden uitgebracht, als je denkt dat je eindelijk in de echte klassieke Castlevania achtige gebieden komt blijkt dat niet het geval te zijn...

Beste samenvatting van het spel/ tevens spoiler einde:
    dat je DBZ achtig vecht tegen de duivel, kom op zeg, anders verkracht je de hele serie even :{:{:{:{:{:{

16. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb er geen moeite mee dat het de naam van de serie draagt omdat=(SPOILER1]je aan het einde van de game toch duidelijk ervaart dat het eigenlijk een prequel is op de HELE serie van Castlevania games. feitelijk hadden ze er dus alles mee kunnen doen gezien dit einde. Persoonlijk vond ik de LOTR achtige setting wel tof, maar dat zal per persoon verschillen. [/SPOILER1]

Ik hoop wel dat je toch nog lol hebt gehad aan de game in ieder geval? dat is toch het belangrijkste?

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Op een Wii wat een onzin.

ahahaha

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Das inderdaad onzin, maar das lichte spot omdat Nintendo voor velen nog het kiddy imago heeft, het begin was te vrolijk voor een Castlevania game (eerste paar uur). Zou trouwens leuk zijn als je ook op de rest in ging.

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht al zulke grote hoofden hebben ze toch niet. :p

Nee maar ik begrijp wel wat je bedoelt, soort te van soul reaver levels was misschien beter geweest.

Maar ik heb enkel die ps2 (3-d) versie gespeeld en deze vin ik een stuk beter dan die in ieder geval.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Niet heel veel eigenlijk, "puur" gameplay technisch gezien was het wel solide. Maar Castlevania games speel ik eigenlijk vooral om de sfeer, ik wil meegenomen worden in de strijd tegen het kwaad. Op plekken komen dat ik denk van "brr hier wil ik s'avonds niet lopen". Deze dingen miste ik te erg, na een tijdje zie je dan het kasteel van de vampieren maar van binnen is het niet zoals het hoort te zijn.

Op zich wist ik van te voren wel waar ik aan zou beginnen, maar toch was ik onaangenaam verrast. Ik had het er met iemand anders over die veel Princeof Persia speelt en hij vond 't heerlijk allemaal. Tja ik had er weinig mee.

Deel Deze Pagina