Zozo ik heb zojuist de eleventy party achievement gehaald, ik vond het eigenlijk niet eens zo moeilijk. Zodra je bijna alle upgrades hebt is paladin echt een eitje, ik had meer moeite met trials Ik ben in ieder geval klaar voor de dlc, wanneer komt die eigenlijk?
Castlevania: Lords of Shadow Reverie DLC Trailer Release date for DLC: 30th March. Vet.. Maar zit meer te w88 op die andere DLC waar je dan een voorstukje van krijgt na het Epiloog.. Blijft nog beste game van 2010:b:
Nice, zo te horen laat deze DLC zien wat er gebeurd is tussen het einde van de game en de epiloog En dan de 2e DLC ná de epiloog, vet Nou moet ik naast een jaar live voor de Gears 3 beta ook nog 2100 punten gaan kopen voor deze DLC('s)... Geld
Ik hoop dat de dlc ook een name change bevat, dat de titel dan wordt: The forgotten prince: Lords of Shadows Dit spel heeft namelijk weinig te maken met de (echte) Castlevania franchise
Nou van mij mogen zie hier nog wel een paar castlevania's van maken. Stuk toffer dan die 2-D zooi. xD
Van mij mag 't ook hoor, en het is an sich gewoon een toffe game. Het heeft echter weinig met de naam te maken. En die 2d games zijn juist de echte Castlevania games, naast de 3d Castlevania op de PS2 die underrated is en erg goed was!
ik word er ook echt blij van ja, eindelijk eens DLC die echt wat aan de verhaallijn toe lijkt te voegen en zaken verduidelijkt. (in theorie dan). Ben erg benieuwd!
Ben bezig met het halen van alle challenges en gisteren die van chapter 4 beiden gehaald. Pfff, wat een irritante challenges zeg. Was wel blij dat je bij die ogre stiekem toch wat checkpoints ertussendoor hebt, anders was ik nu nog bezig geweest.
Jaaa bullshit, hij staat gewoon al op de (Amerikaanse) PSN Hoe moeilijk is het om dat ff naar XBL over te hevelen...
één pluspuntje: de tijd die tussen Reverie en de laatste DLC zal zitten is dan weer wat minder. (Of ze moeten diezelfde bug nog eens gaan herhalen)
mijn frans is echt heel slecht maar volgens playlipse.fr en gamers.fr komt die de 19e? graag bevestiging van iemand
De DLC is er, mensen! Het is dat ik de main game nog moet uitspelen, anders had ik hem meteen gekocht. Castlevania: Lords of Shadow Reverie Releasedatum: 19-4-2011 Grootte: 1,02 GB