Hmm hoofd persoon is echt weer een flapdrol, en als je naar die screens kijkt lijkt het gewoon een soort PoP met ketting en waarschijnlijk met wat RPG elementen. Ook zie je eigenlijk aleen maar enkele vijanden, als er van die kut mini buttonbash games inkomen waar je snel op ABXY moet drukken oid inkomt ga ik huilen Heb meteen al geen zin meer hierin Toch jammer aangezien de 2Ds altijd erg goed waren. Ze hadden beter de tijd in een goede 2D arcade game kunnen steken, imo.
Dit is tenminste niet turn-based of Hope like character designs. Het is dus misschien made in Japan, maar het speelt en ziet uit als een Westerse game.
Tja het kwam zover dat ze zelfs met een officiƫle statement kwamen dat 't geen God of War ripoff is. Ik ga btw wel met de instelling naar dit spel toe dat 't sowieso een 30-40 euro game wordt. Of ik wacht even of ik koop 'm op Ebay. Mijn eisen zullen dus wellicht wat lager zijn dan die van degene die 'm first day full price halen
Een stenen giant waar de hoofdpersoon zich op bevind. Dat moeten ze niet gaan doen als ze het geen rip off noemen. Maja, lijkt me wel een vette game dit.
Ik hou wel van games met huges ass monsters waarbij je denkt: Ooh shit! Hoe krijg ik dat dood? En als ik zo die screens zie lijkt dit er wel op, dus deze ga ik ook zeker in de gaten blijven houden
Alsof god of war de eerste titel was waarbij je op een stenen reus aan het klimmen was... ico(bedoel natuurlijk ook sotc...)anyone? Game ziet gebaseerd op de screens er erg tof uit, en heeft in mijn ogen een totaal eigen sfeertje.
Ik vind het sowieso onzin dat mensen het met een game gaan vergelijken van een ander console, bedoel ik speel nu pas God of war 1 En dan moet ik mijn pa nog heel lief aan kijken wil ik de ps3 gebruiken. Vind het jammer dat games niet meer bekeken worden als een stand alone. Want dan zijn er een paar hele mooie games maar die vallen dan vaak weg omdat de 'ps3' een game heeft die erop lijkt maar net iets beter is. Bedoel care? Ik heb alleen maar een xbox360...Is water met vuur vergelijken Ik vind de screens erg gaaf en ik heb de ouwe Castlevania nog en ook vroeger veel gedaan! het haalt bij mij een oud gevoel omhoog en dat doen veel games niet meer tegenwoordig
Dat gameplay filmpje ziet er wel stoer uit, de sfeer bevalt me wel alleen zijn de graphics vrij matig lijkt het. Vind hier en daar beetje onduidelijk in het begin van het filmpje moest ik goed kijken waar die nou eigenlijk op reed.
Godly Trailers zijn er om de game te verkopen, en bij mij is het gelukt. http://www.gamersyde.com/stream_castlevania_lords_of_shadow_e3_trailer-16040_en.html
Dit was niet echt een game waarvan ik dacht dat ie op 2 discs moest komen. ME2 begrijp ik, maar deze... Dit is dan wel handig
Ik koop hem sowieso maar fullprice is niet nodig, ik verwacht dat hij via Gamehubs oid al snel 35 euro is. En anders wacht ik 2 maandjes... Mijn favo Castlevania games zijn sowieso de 2D versies.