Mijn Japans is een beetje roestig, maar met mijn ogen is niks mis. Dit ziet er goed uit! Al moeten ze wel nog leren de trailers eens wat in te korten. Ze worden steeds langer.
Tering da's inderdaad wel erg lang. Wat ik hoor over deze game is erg positief, ook van het publiek. Verwacht dat het wel gaat scoren, zowel verkoop als ehm... leukheid.
Ik hoop eigenlijk vooral dat het z´n roots niet vergeet. Achter Dracula aan. Als dit een ´normale´ adventure/RGP/Hack 'n slash whatever wordt zo ik het zonde van de naam Castlevania vinden. Hoopde de hele tijd Alucard in beeld te krijgen tijdens de trailer. Jammer maar helaas.
Wat vinden jullie eigenlijk van dit beeldmateriaal? en [GT]704842[/GT] Het komt op mij heel generiek over. Continue rijst bij mij de vraag: waarom geen coole 2D Castelevania meer? Old hat misschien, maar dit zou net zo goed een spel uit een andere serie kunnen zijn...
Mij doet die Ogre gameplay video weinig, doet me ERG denken aan GoW maar dan boeiend. Maar dan vind ik weer videos van met die weerwolf wel weer heel vet. Een vriend van mij die tijdens GC uitgebreid de game heeft bekeken was er laaiend enthausiast over en is een must buy geworden. Wat hij zag vond ie alles behalve op GoW lijken ook, wellicht heeft ie volledig andere stukken gezien.
Gameplay video van de demo http://www.eurogamer.pt/videos/castlevania-lords-of-shadow-demo-gameplay-ps3?size=hd
Ik weet niet wat ik van de demo moet vinden. Ik vind het spel geen grafische uitblinker (op mijn SD). De cutscenes zijn wel mooi en ik heb af en toe een 'ok ok, netjes/mooi' gevoel. Alleen heb ik af en toe ook zoiets van 'Dit kan beter'. In ieder geval, ik vind de graphics dus gemiddeld en het heeft af en toe zijn hoogte punten, maar ook diepte punten. Voordat men begint te zeuren, ik ben geen graphics hoer en ik kijk verder niet veel naar textures of screen tearing. Dus daar moet je niet naar vragen. De combat vind ik redelijk. Het is niets bijzonder in mijn ogen, nadat ik Bayonetta heb gespeeld. IIG, als iemand iets wilt weten over de demo, vraag maar en ik zal er naar kijken. E: Ik moet wel zeggen dat ik het een cinematisch spel vind.
Ik lees meerdere berichten dat vandaag al een PSN EU demo van LoS wordt released. Ogen op dus voor de PS3 bezitters. EDIT: PSN plus users dus... demo is er de 29e voor de rest.
Eurogamer review: http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-28-castlevania-lords-of-shadow-review Doet me ook een beetje denken aan Darksiders. Veel gejat van andere games, inclusief een identiteits crisis, maar verder een degelijke game.
Ik vond Darksiders meer dan degelijk, ik vond 't een goede game. Zeker een 8 of hoger waard. Veel dingen waren weliswaar overgenomen, maar het had toch zijn eigen wereld/ wapens en andere aspecten. Heerlijke hack & slash
Het was ook geen verwijt richting Darksiders, behalve de identiteits crisis, waardoor de game voor mij niet echt uit de crowd sprong. Maar beter goed gejat dan slecht bedacht. Ik neem aan dat je LoS ook gaat kopen?