1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, maar waarschijnlijk niet fullprice, er komen zoveel games in deze maanden. Las net ook al dat Sonic 4 ep1 binnenkort komt. Straks nog Vegas, NFS, Fable 3 :'-(

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Import is your friend. Scheelt me zeker 20 euro per titel. Meestal koop ik één titel die ik heel graag nu wil spelen meteen. De rest laat ik importeren.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het ook slim aan te pakken, singleplayer games koop ik wel eens samen met een vriend, sommige import, anderen via XboxWorld.

Maar om weer ontopic te gaan:

Welke vergelijkbare 3d Castlevania games heb jij gespeeld en wat vond je daarvan? Ik denk bijvoorbeeld aan de eerste 3d Castlevania games voor de PS2. Die vond ik bijvoorbeeld ook goed. Ook weer niet meer dan dat, maar het had zulke goede muziek. Ik verwacht dus ook veel van de sfeer.

Het moet een game zijn met echt zo'n klassieke vampieren thema, weinig vrolijke fable 2 achtige levels. Dit laatste zal ook wel niet. Verder hoop ik op verzamelen en een enkele puzzel. De actie moet niet over the top zijn :)

4. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Castlevania Lords of Shadow 360

Release datum 15 oktober 2010

Er komen in de maand oktober vele top titels uit. Denk dat iedereen COD voor wil zijn

5. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
  6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    VideoGamer 09/28/10 Review 9 out of 10
    Official Xbox Magazine UK 09/28/10 Review 9 out of 10
    Xbox World 360 Magazine UK 09/28/10 Review 92 out of 100

Nette scores dit gaat de goeie kant op.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond de demo niet zo geweldig eerlijk gezegd. Vind ook dat ze geen goed stuk van het spel laten zien. Als je de demo uit hebt zie je een prachtig filmpje van allemaal fantastische kastelen en kloosters maar in de demo zit je maar een beetje in een suf bos bezig.

Ik werd enthousiaster van het filmpje dan van het spel zelf. Die doolhof achtige kastelen en de vreemde vijanden die je er in kunt tegenkomen is toch waar het in een Castlevania spel om gaat.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja van demo's krijg je toch niet altijd echt een goede indruk van een compleet spel..

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Of een demo een goed beeld geeft verschilt imo toch echt per demo. Ik heb al van kinds af aan een flink aantal spellen gekocht nadat ik de demo erg leuk vond. In 90% van de gevallen gaf de demo voor mij een goed beeld van het spel.

Supreme Commander 2 liet mij 4 missies spelen, heerlijk, hierdoor wiste ik hoe alles werkte en waar het heen ging. Later het spel gekocht en veel plezier gehad. De demo van Red Faction liet goed zien waar het spel om draaide, en vroegah, toen gaven de demos van Jazz Jack Rabbit en Need for Speed al goed aan waarom de spellen zo leuk waren.

Ik heb net in elk geval het filmpje van Castlevania gezien, en dat zag er goed uit. Ik denk dat de demo mij ook wel gaat bevallen omdat ik wel houd van een "bos setting". Sowieso één van mijn favoriete settings :)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik las in de CVG review dat er innovatie in de game zit, en DAT maakt mij dus echt heel erg benieuwd. Want ik zie dat dus echt niet in die gameplay videos, ik zie combat die ik veel op God of war vind lijken , then again...het zijn korte filmpjes van wat stukjes. Ik kijk echter wel echt uit naar de game, want een goeie vriend van mij die de game echt goed gezien heeft tijdens GC kan echt niet wachten, hij vond hem geweldig. En zijn smaak qua games is vrij vaak hetzelfde als van mij.

12. James Pond

James Pond Guest

Ga deze blindelings halen, geen reviews lezen of filmpjes kijken. Een game waar je 20-30 uur mee kan doen ben ik altijd blij mee :).

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Das inderdaad echt heerlijk, gewoon lekker kunnen spelen en je niet druk hoeven maken dat je het te snel uitspeelt, dat is gewoon echt vet. One big long adventure.

14. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Veel demo's geven idd een slecht beeld van de game. Vond de demo van S/Second ook erg meh....toch gekocht op basis van ervaringen met PURE en reviewscores. Vond het een geweldige game!

Ben alleen aan het twijfelen: PS3 of 360? ( PS3 was blijkbaar leadplatform )

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als speeltijd zo belangrijk voor je is, dan kan ik je ook wel Star Ocean geven. Gegarandeerd 100 uur speelplezier. :+

Kwaliteit is wat telt, niet speelduur. Voor mij in ieder geval.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Juist 'm, Tales of Vesperia was (zelfs zonder voor de 1000GS te gaan) al 60+ uren. Echter, het spel werd na 20-30 uur ontzettend saai enzo. Dan heb ik liever dat zo'n spel eerder klaar is.

Maffia 2, uitgespeeld in 15 uurtjes op Hard, maar het was zo'n leuk spel dat het niet erg is.

Spellen die gewoon lang heel tof zijn, zijn natuurlijk de juweeltjes. Ik denk aan games zoals Fallout 3, maar ook RTS games doen het voor mij wat dat betreft wel goed :)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Demo zou vandaag komen toch?

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is hij er al? Als hij er al is check ik 'm op zijn vroegst pas vanavond :)

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    7,9 gametrailers

Deel Deze Pagina